Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Filmbarátok #4 + Élménybeszámoló-Halálos Iramban 5

2011.05.09. 19:32 | Sorter | 14 komment

Címkék: élménybeszámoló filmbarátok

A következő filmekről beszélünk:

A sas
Sucker Punch
Maci Laci
Ismeretlen Férfi
Thor
Sikoly 4
Élve eltemetve
A gyerekek jól vannak
Halálos Iramban: Ötödik Sebesség
Csúcshatás
Forráskód
+
Kikacsintás a májusi felhozatalra

Mp3-ban itt tölthetitek le!

Itt pedig az élménybeszámoló:

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr152890929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kápi-András 2011.05.09. 22:43:09

Nálam is hasonló a helyzet, az 1. és a 3. rész szerintem bődületesen szar. A 2.-on jól elvoltam. Mindenesetre egy darabig tuti nem nézem meg a 4. és az 5. részt bárki bármit mond.

Bruse · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2011.05.10. 12:53:37

Nagyon jó ez a filmbarátok sorozat ! Kár, hogy a felét nem láttam a beszélt filmeknek, de jó hallgatni a véleményeiteket :D

tpeti97 2011.05.10. 13:25:46

@Bruse: Egyet értek én is szívesen hallgatom ez a mostani valamiért különösen tetszett a Sikoly-t biztosan meg fogom nézni a Thor-on meg gondolkozom.
A nálunk lévő mozihoz pozitív gondolkodás kell mert minden késik 1 hónapot de így legalább tudom mire érdemes beülni:D

Jakus Balázs · http://popcornandsoda.hu/ 2011.05.10. 15:16:24

@tpeti97: Hülyeség, pl. a Thor hamarabb került bemutatásra nálunk, mint kint... + világpremierek pl.: Zöld darázs, Gnómeó és Júlia, Gagyi mami: Mint két tojás, A negyedik, Rango, Anyát a Marsra! , Sucker Punch, Sikoly 4. Így hirtelen ennyi, de ilyen lesz még a Másnaposok 2, meg a Karib 4 is.

Jakus Balázs · http://popcornandsoda.hu/ 2011.05.10. 15:17:25

Ja am. a Paul-os kérdésre megírtam a választ a másik oldalon.

tpeti97 2011.05.10. 16:39:47

@Jaks: nem az összes mozira értem hanem ami nálunk van:)

Jakus Balázs · http://popcornandsoda.hu/ 2011.05.10. 16:42:17

Jah, hogy helyi szinten. Akkor bocs :)

Jigsawwasright 2011.05.10. 16:42:24

egyebkent a SAS fel stabja magyar :D nezzetek meg IMDb-n.

freddyD 2011.05.10. 19:59:08

@Jigsawwasright: Részben itt forgatták ha jól tudom

tpeti97 2011.05.10. 20:28:58

@freddyD: Megyékből majdnem vármegye lett lehet fontolgatták a provinciát is biztos gondolták, hogy ha ide jönnek díszlet se kell majd :)

Gaben No.1 2011.05.10. 21:12:11

Ludacris a Crash-Ütközésekben volt jó, de csak a dumái miatt :D
Am én csak az elsőt láttam, de az egészen tetszett(mármint, ha nincs jobb a tv-ben, akkor szívesen megnézem)

Death/Mortis 2011.05.12. 22:16:07

Pedig én a Sikoly-tól csak valami erőtlen kapálózást várok. Most már kissé bizakodóbb lettem.

Nekem egyik Halálos Iramban sem jött be. Hulladék mind. Sajnáltam rájuk azt a másfél órát. Most pedig kettőt kellene rászánnom. Ezt nekik:*******

Near93 2011.05.22. 15:32:24

A sikoly 4-et mindenképp meg fogom nézni:D Az Álomháborúról meg csak annyit mondok, hogy hiába a sok rossz kritika, sok embertől hallottam jó híreket is róla. Hogy azért a sorok között van mondanivalója, és engem így is nagyon érdekel hogy sokan lepontozták. Ez a két film az amit meg akarok nézni. A halálos iramban 1 része tetszett csak. a 2 és a 3 egy fos a négyet meg nem akartam már megnézni. Ez az 5-dik rész meg már nem izgat egyáltalán:D
süti beállítások módosítása