Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Underworld 4

2012.02.01. 21:01 | BlackSheep89 | 11 komment

Címkék: élménybeszámoló

Egyszemélyes élménybeszámoló, így egy kicsit döcögős, de erről a filmről mindenképp meg akartam osztani a véleményemet, mert sokat lehet beszélni róla.

Nézzétek meg, vagy töltsétek le ITT!

U.i.: Még mielőtt rám támadtok, tudom, hogy "Szilén"-nek kell ejteni a csaj nevét, de nekem ez olyannyira nem jön a nyelvemre, hogy én mindigis megmaradtam a fonetikus kiejtésnél.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr204045545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

filmkiller · http://rosszfilmekoldal.blog.hu/ 2012.02.01. 21:47:48

Szevasztok itt a legelső sexfilm kritika, ne csak az akciót meg a horrort elemezzük mindig ... ezt is meg kell valakinek csinálni. :)

www.mommo.hu/media/Bigg_Trista_Lace

filmkiller · http://rosszfilmekoldal.blog.hu/ 2012.02.01. 22:22:26

Nem ismerem az Underworld sorozatot de ahogy hallom nem sok mindenről maradtam le. Épp tegnap néztem valami részleteket a filmből a youtubon nekem valami Penge utánzatnak tűnik de lehet tévedek.
Talán majd egyszer megnézem az összes részt mert csak úgy érdemes.

(" az élet olyan mint a nyalóka édes, és kemény is..... csak nyalni kell tudni.")

filmkiller · http://rosszfilmekoldal.blog.hu/ 2012.02.01. 22:27:37

Na már törölték is a sexfilm kritikámat :d keresek valami videómegosztót ahonnan nem törlik :d

Reich 2012.02.02. 17:07:18

@filmkiller:
Húú haver állat vagy :) de jót röhögtem.

bestblue 2012.02.03. 03:24:59

Az Underworld első része számomra azt jelenti: Legfaszábban kinéző vérfarkas, nem kutyuska mint a Van Helsingben (utálom azért is mert szerintem túl sablonos, jajj de enyhe voltam!) és nem gagyi mint pl.: a Véres Teliholdban (fúúúújjjjjj!) amúgy nem szeretem a vámpíros vérfarkasos témákat, de tényleg faszán néz ott ki (pláne a viszonylag alacsony költségvetés melllett), de ha még ezt is elbarmolták, akkor tényleg kár volt megcsinálni.

hellboi 2012.02.08. 06:56:58

@Mangekyo22: nálam zsorsz lukász leszerepelt... tehát én tuti nem XD

KongFan 2012.02.09. 07:06:26

Az Underworld első három részét nagyon szeretem, de ez a negyedik rész semmit nem ér!

Near93 2012.02.13. 17:57:29

Mondjuk a második rész végén ő kap egy plusz erőt, amivel ő egy kiemelkedő vámpír lesz.... de hát akkor ezzel kezdhettek valami jót, nem elbaszni...

SeleneCorvinus 2015.07.04. 05:55:50

Nos,
Nem "Szilén"-nek, hanem "Szelén"-nek kell ejteni eredetileg a nevét

Nem ExoGen, hanem AntiGen

Még túlzottan is világosban játszódik az egész film, nem sötét (TVn föl lehet tenni a fényerőt ha túl sötét)de az igaz, hogy pont a sötét részeknél alakulnak át a farkasok (Quint nem és még három másik sem) de engem ez nem zavar

A kislány kilétére vagy (kicsit túlzok) hatmilliószor utalnak

Selene azért van lefagyasztva mert kísérleteztek rajta és hát ő szülte a hibrid gyereket (a lányt) és már csak ezért sem ölték meg

Az meg, hogy farkasok alapították az Exo... akarom mondani AntiGent egy fajta menedékül szolgált nekik. A vér mintákat elemezték, részt vettek az irtásban (az elején mesél Jacob) és ha egy Lycan emberi alakban add magára szinte teljesen olyan lehet, mint egy ember. Tökéletesen jó álca volt ez nekik

Selene persze, hogy nem éleszti föl őket (Azt a "Ott fekszenek még 30-an holtan"-t) mert 1. Semmi kedve ezzel foglalkozni (nem is ismeri őket) 2. A lányát akarja megmenteni nem doktor néniset játszani (Ez kb az első ponttal egyenlő) 3. Davidet is csak azért éleszti újra, hogy Thomasnak felvágjon (Ez kifejezetten tetszett) meg David talán az egyetlen onnan aki segített/segítene nekik ezért természetesen segít neki. Ez az újra élesztős képessége meg valószínűleg a második részben, mikor Alexander véréből iszik akkor kapta de ez tény és való, hogy nincs rendesen megmagyarázva. De ő lesz "A jövő" szóval így lehetséges

A kislány úgy szabadította ki - de a filmben is elmondják -, hogy elindította Selene hibernációs kamrájának a kiolvasztását

A farkasokkal meg azért nem lett már végül baja, mert kiderült, hogy Viktor ölte meg Selene családját és nem a farkasok. Kiderült, hogy az egész háború egy hazugság volt. Viktor tervének a része és Selene csak egy bábu volt. Farkast is csak akkor ölt már ha ő vagy Michael veszélyben voltak. (Elmondja a második rész elején: "Én csak öltem őket, nem érdekelt az anatómiájuk") Meg hát a lánya fontosabb volt, mint a farkasok és a Halálosztói pozíciója ami az egész Corvinus klán lényegében megsemmisülése után, nem sokat ért.

Plusz a filmben nem is azt mondja, hogy soha nem volt bajuk vele, hanem hogy nincs bajuk vele, de ez tényleg érdekes mert tulajdonképpen tiszta ideg rájuk a lánya miatt.

Lesz ötödik rész (Hál' istennek!)
Mellesleg én Underworld fan vagyok és ugyanúgy szeretem a negyedik részt is, mint a többit (Nagyon)
Azt már le se írom hányszor láttam , mert úgy se hinnétek el :D
süti beállítások módosítása