Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

DosEvolution - Top 10 Computer Fail Scene

2012.11.28. 13:07 | BlackSheep89 | 8 komment

Címkék: rajongói/vendég videók

Az Oscar harmadik helyezettje, DosEvolution készítette nem sokkal a győzelme után ezt a listát, melyben a 10 legdurvább számítógépes túlzást mutatja be, melyeket tévésorozatokban elkövettek. Ha elsőre nem hangzana izgalmasnak, elmondom, hogy szerintem a videó baromi jó, rengeteg jó poén van benne, és nagyon eredeti a témája! Az informatikában jártasak számára pedig külön ínyencfalat!

"ZOOOM! MADAFAKAAA!!!"

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr154931556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2012.11.29. 07:06:37

Jót röhögtem! Király lett! :D

Drakeamarth 2012.11.29. 07:06:41

A 2012 videója szinte tökéletes volt, és ez sem marad el sokkal mögötte.

Fromthedeep 2012.11.30. 22:22:51

Ez valami eszméletlen volt!

DosEvolution 2012.12.09. 13:02:07

Köszönet a posztot! És megkaptam az oklevelet és a DVD-t is! Még egyszer köszönöm Sorternek és Blacksheepnek!

Minnie89 2013.01.18. 07:03:55

Imádom ezt a videót! Már láttam vagy 10-szer! :D :D :D
Köszönöm! :D

Geminicorazon 2013.05.19. 09:43:51

Ez nagyon eredeti ötlet!!!
Remélem még csinálsz ilyeneket!(Ha már csináltál valaki árulja el, hogy hol.)
Látod az ilyen mesügéket, mint én megtudják etetni az ilyen gyorsan elmondott áltudományokkal.
Ez van.

Geminicorazon 2013.11.03. 09:45:37

"A galaxis másik végéből érkezett." HAtalmas!!
Ha lenne kedved és még készítenél én szívesen nézegetném az ilyen videókat.
Ilyeneket lehet átverni, mint én ezekkel a varázslatokkal. Nekem elég kínai, amiket varázsolnak ezek a filmesek!:)
süti beállítások módosítása