Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Aliens: Colonial Marines

2019.01.17. 12:54 | BlackSheep89 | 5 komment

Címkék: extra

Nem tervezem mindig felrakni a videójáték-élménybeszámolóimat a blogra, de ennél most úgy éreztem, a hangvétele és a stílusa eléggé passzol a Baaad Movies-videókéhoz, úgyhogy nem fog kilógni.

(hamarosan az új Baaad Movies-rész is felkerül! ;) )

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr9414568306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rammsteinfan 2019.01.19. 13:12:49

Tetszik hogy feltetted ide mert felszoktam nézni az oldalatokra,hogy van e már új vidi.Nekem is van ilyen gyűjteményem,csak PC -s lemezekből.Anno nagyon gyűjtöttem a tré játékokat.A legendary meg a Blacksite area is megvan :D ezek nekem középszerűek.Mikor anno ezt az Alien részt végig toltam, csak a nagy hájpja miatt akartam végigvinni ,tudtam hogy elcseszték.Nekem az Alien vs Predator 2010-se nagyon tetszett.Az 1999-es rész a favoritom.

Reich 2019.01.19. 13:12:54

Na ez egy jó kis video volt. Élveztem. A játékot meg no comment kategóriába raktam.

KULTgame 2019.01.19. 18:11:20

Ha már annyiszor mondtad milyen a játék gyűjteményed, akár be is mutathatnád. Ne kerüljük a forró kását. :D

rammsteinfan 2019.01.20. 14:18:45

@KULTgame: Jah az engem is érdekelne.Milyen játék gyűjteményed van mik a kedvenceid mik nem.Illetve az is érdekelne milyen konzolod van vagy volt.

dobi100 2019.01.22. 08:58:17

Jó videó :). Már várom a Baaad Ps3 games sorozatot :D
süti beállítások módosítása