Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Alkonyattól pirkadatig 2

2008.06.19. 18:54 | BlackSheep89 | 12 komment

Címkék: 1. évad

... avagy kultstátusztól trágyadombig!

Ritka az ilyen szar film, bár azért a cím figyelmeztető egy kicsit. Most nem kezdenénk bele, mennyire imádjuk az első részt, hiszen biztos nem vagyunk egyedül. Aki egy kicsit is szereti Robert Rodriguezt és Quentin Tarantinot, annak az Alkonyattól pirkadatig alapmű, hiszen minden benne van, ami által egy filmért rajongani lehet.

A második rész is alapmű lehetne egy olyan tanfolyamon, ahiol azt tanítják, hogyan lehet a legjobban elkúrni egy remekmű folytatását (Sorter már tűkön ülve várja, hogy megtaláljuk a harmadikat is :-) ). Egyébként számítsatok rá, hogy a közeljövőben nagyon sok híres film benga folytatását mutatjuk majd be. Korábban már említettük, hogy készülőben van egy három részes A maszk fia - menet Sorter kommentálásval, és hamarosan a Watchowsky testvérek rajongói is felköthetik a gatyájukat. :-)

U.i.: 03:45 másodpercnél hangosítsatok, mert egyszerűen nem bírtuk nagyobb hangerővel kivágni az első rész jeleneteit (már majdnem dühösebbek voltunk, mint mikor magát a filmet néztük - és ez bizony nagy szó :( ) Utólagos elnézést mindenkitől!
 


by Sorter

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr26529584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zikler (törölt) · http://worldmovies.blog.hu/ 2008.06.20. 15:28:50

Nagyon tuti film lehet:D
Ilyet kiadni...szánalom.

mett 2008.06.22. 22:38:34

hát ez télleg szánalmasfilm lehet. minden elismerésem:D

ajánlanék 1-2 filmet ha nem baj:
avp 1-2
holtak földje

ezek sok mindekinek tetszenek, de sztem ha megnézitek, észrevesziktek azokat az idegesítő hibákat:D

Rol33 2008.06.22. 23:16:30

Ha elkezdik nézni az ajánlott rossz filmeket, akkor tényleg mazoisták. :D
Nincs visszaút: Iszonyatosan unalmas film szerintem. Nem olyan rossz, de én baromira untam.
Na jó, vmi jó filmet inkább: Egy gyilkos agya (Mindhunters) [thriller].
Legutóbb ezt a filmet könyveltem el jónak.

mett 2008.06.23. 00:34:07

rengeteg szar film van, de ezeket utálom a legjobban:D:D

remélem felhasználjátok őket. szivesen látnám h ti mit gondoltok róla, én kb 1 órán át tudnám sorolni a hibáit. kiáncsi lennék ti mit vesztek észre:D:D

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2008.06.23. 08:23:11

Már láttuk mindhárom filmet az ajánlottak közül. Az AvP 2 biztosan be lesz mutatva, a másik kettőn még gondolkozunk.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2008.06.23. 21:25:42

Az Egy gyilkos agyát szintén láttuk, és biztosan nem lesz bemutatva, noha nem tökéletes film, de egész szórakoztató tucat-thriller. A Holtak földjéből csak Romero iránti tiszteletemből nem szívesen készítenék videót (amúgy lehet, hogy lesz, mert szerintem egy rakás szemét). Aki megcsinálta az Élőhalottak hajnalát (REMEKMŰ!!!), az nem érdemli meg igazán, hogy kifikázzuk. De majd meglátjuk. :-)

mett 2008.06.24. 13:09:49

én csak ötletet adtam:D nekem is néha nehezemre esik beismerni h vmeik film kaki, mret nagyon vártam v iesmi...
am vhogy fel lehet veletek venni a kapcsolatot? mert érdekelne amit csináltok:D

Rocko 2008.07.14. 02:15:41

Megnéztem az alkonytól pirkadatig c. filmet egész jó kis vámpíros film volt de a 2-ből elég volt ammit láttam :D
Sztem az avp 1 még jó de a 2 a kórházas jelenettel elb**ták még azt a keveset amit sikerült összehozni. Egy avp-s filmet úgy kéne megcsinálni hogy teleszórni alienekkel és kb 5-6 predatorral akik aprítanak meg persze egy jó történetet és nem bemutati a film első felében hogy az emberek hogy éldegélnek...

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.07.24. 14:25:25

Az első rész még jó volt, a második meg a harmadik egy nagy trágya

zecske 2009.12.24. 18:04:29

a cigarettás fazon!!! a t 1000 illene felismerni.

slindagor 2010.09.25. 17:38:01

vhol Bruce Campbell is benne volt, a stáblista vele kezdődött, igaz ő a B filmek királyai között van, de ezt nem kellett volna bevállalnia, mondjuk én nem láttam ezt a förmedvényt, így nem tudom, ki az a Barry akit alakított
süti beállítások módosítása