Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

A "Mesterhármas"

2008.07.04. 10:36 | BlackSheep89 | 3 komment

Ice spiders --- Mega snake --- Killer rats

Kicsit szörföltem az imdb-n valamelyik nap, és sikerült találnom néhány igazi gyöngyszemet. Az alkotások egytől egyig egy MAGYAR SZÁRMAZÁSÚ!!!!!!!!!!!! rendező nevéhez kötődnek, név szerint Takács Tiborhoz. Hát, ismét érezhetjük, hogy milyen nagyok vagyunk mi, magyarok :-) A cím amúgy lehetett volna akár Mesterhatos is, de a többi filmről nem találtam előzetest. Azoknak is meggyőző a címük: Kraken: Tentacles of the Deep; Mansquito (ezen kiakadtam); The Balck Hole

Egyébként én először nem hittem el, de két film, aminek felraktam a trailerét (Ice spiders; Mega snake) 2007-es (!). A Killer rats pedig 2003-as. Szóval igazi B-filmekről van itt szó.

Ja, és üzenem mindenkinek, aki olvassa ezt a bejegyzést, hogy akinek megvan bármelyik alkotás, amit ez a bizonyos Tibi rendezett, térden állva könyörgöm, juttassa el hozzánk valahogy!!!!! Ezeket kár lenne kihagynunk!


 
Ice spiders


 



 Mega snake:



Killer rats:

by BlackSheep

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr27552683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BattleSoldier 2008.07.12. 20:14:51

én sehol se találtam őket

mett 2008.07.12. 23:44:07

hát megpróbáltam poénból, de nem találtam geyrendes torrent-oldalon se h rajta lennének e xD.... képzelem h mennyien ismerik:P

Panz3Division 2008.08.01. 16:10:22

Hát ilyenen szarokra még a hülye amcsik se vevök !!az első vidit már kapásbol nem értem télen a hegyekben játszudik nos a pókok téllen vissza huzodnak ..
Ki látot már télen pokot maximum épületekben pfff
süti beállítások módosítása