Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Csillagközi invázió 3

2008.10.07. 20:33 | BlackSheep89 | 17 komment

Címkék: 2. évad

A Csillagközi invázió számomra talán a legkellemsebb megelepetés volt, hiszen egy ormótlan, béna, elcsépelt, gusztustalan filmre számítottam, és mindennek ellenére igazi minőségi szórakozást nyújtott, megspékelve hihetetlenül látványos akciókkal, jó humorral és kőkemény társadalomkritikával.

A második már korántsem volt jó, sőt! A leggyengébb B-kategóriás vackok jegyeit magán viselő alkotás nem más, mint másfél órába sűrített tömény unalom. És most elkészítettek egy harmadik epizódot is, ami egy fokkal ugyan jobb, mint az előző, de még így is nagyítóval keresheti az első rész nyomát.

Mint már írtuk korábban, elkészítettük az intro-t, és be is raktuk a videó elé. Kérek mindenkit, hogy arja le az őszinte véleményét róla, mert ettől függ, hogy változtatunk-e rajta, vagy sem. Jó szórakozást a videóhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr34701816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panz3Divison 2008.10.07. 21:06:36

Bazsa meg akadok vagyis a video meg az előző is-.-
remélem nem csak nálam

Panz3Divison 2008.10.07. 21:16:51

Na megvan amugy egész jó a vidi:D

Lennox 2008.10.08. 14:16:27

Nagyon jó vidi! A film meg kurva szar, ami nekem tetszett benne azaz szám amit a "légimarsall" énekel (mondjuk értelmetlen sztem az is, hogy énekel de attól még jó:)

Rocko 2008.10.08. 20:40:17

Nagyon el lett találva az intro zseniálisak vagyok!!!
:DD

Terror Dzsoni 2008.10.09. 00:24:18

Szisztok!

Jó kis videjó lett ez is! Egy légimarshallt mindenki ismer, Göringnek ez volt a hivatalos megvenzése. Egyébként annak a baltával faragott kockafejű nőnek olyan a kobakja mint egy hidroglóbusz! ;)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2008.10.09. 12:35:16

A légimarshall dala nekem is bejött, csak kiment a fejemből, amikor összevágtam a jeleneteket :-)

Rocko 2008.10.13. 18:54:51

Hy!
Megtudnám szerezni nektek a második részt ha aktuális még mindig akkor jelezzetek:)

Bronson 2008.10.23. 08:44:06

Na megtekintettem a "Művet".
Az én verziómba megőrül a sky marshalé mert túl sokat aszexuálta az agy bogarat és emaitt akarja "eladni" az emberiséget, mivel istenként imádja a bogarakat.
Az egész filmre valahogy az jellemző, a karakterekre, párbeszédekre, hogy ez egy paródia inkább. Olyan gyerekesek meg egyszerűek néha kezdve az éneklő sky marshallal, hát az 1. részbe Paul Verhoven ilyet álmába se talált volna ki.

Freddy · http://kittkarrmamma.hu 2008.10.30. 09:52:18

Iszonyat egy film :S
Semmi az elsőhöz képest...
Ajánlom figyelmetekbe a Holtak naploja cimű művet :D

traubisoda 2008.10.30. 14:37:09

hát igen, Romero is kezd belefáradni a szakmájába. a Holtak Földje még jó zombis film volt.

KongFan 2011.02.09. 14:45:17

A csillagközi invázió 3 bemutatót nem lehet megnézni indán se :(

Geminicorazon 2011.02.09. 16:17:47

Én sem tudom megnézni!

FaKe.beL1eVe 2011.07.02. 14:47:45

Miért nem játssza le a vidit?

BABOS 2015.05.18. 19:12:40

A második részből lesz bemutató ? :) Vagy már van? :D

Kibernetika 2017.04.29. 16:21:08

A videó megtekintése után úgy gondoltam, hogy nem lehet olyan nézhetetlen, de megnéztem és beláttam, hogy tévedtem. Ez egy egy kalap szar. Szerencse , hogy a trilógiát fordított sorrendben néztem, így a legjobbal zártam le.
És még valami. A második rész vidijét sosem készítettétek el, holott megígértétek.
süti beállítások módosítása