Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Screwattack: A legrosszabb videójáték-adaptációk

2009.02.10. 19:44 | BlackSheep89 | 8 komment

Ez a Screwattack egy csomó top 10-es listát pakolt fel a youtube ra. A legtöbb játékokról szól (egyébként elég jópofák), azoknak nem is szenteltünk volna figyelmet, viszont ez az egy annyira megfogott minket, hogy muszáj nektek is megmutatnunk.

A legrosszabb tíz játékadaptációt szedték össze, ami már csak azért is vicces számunkra, mivel már hármat bemuatttunk (de a többi is jönni fog...)
Viszont az első helyezettel abszolút nem értünk egyet. Igaz, hogy rossz film, de majdhogynem az összes előtte lévő jobban megérdemelné a dobogó legfelső (vagy legalsó) fokát.

Dehát ízlések és pofonok!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr14935360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-gabber- 2009.02.10. 21:08:48

Hát az 1. helyezettel én sem értek eggyett sot szerintem elég élvezheto is és a 9.helyezettel sem.
Igaz már régen láttam a doomot de nekem nem volt annyira rossz érzésem a film után hogy jaj ezt most minek néztem meg.

Lamerdog 2009.02.10. 21:16:47

"Egy zombi mióta töri ki egy ember nyakát ? Mondja mármeg nekem valaki !!!" Ugye ??? XD
Én tuti hogy a House of the Dead-et raktam volna az 1. helyre !!!

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.02.10. 21:42:18

Mi is azt a remekművet raktuk volna legelőre. :-)

traubisoda 2009.02.11. 15:40:25

hát gyerekek, ez egy kicsit fura top 10
én speciel a DOOM filmet nagyszerűnek tartom, és biztos siker lehetett volna, ha más címmel jön ki pl: Halál a Marson.

sabrewolf 2009.02.11. 22:08:35

Helló,

Ez a két film bekerült volna a 10-be:)(ha igaziak lennének, nem csak poén trailerek):

Pac Man: The Movie:
www.youtube.com/watch?v=fWL6j0SvqV0

Minesweeper: The Movie:
www.youtube.com/watch?v=LHY8NKj3RKs

Symat 2009.03.03. 13:48:37

ááááááááááááááá!!
Nem is tudtam h az alone in the darkból és a bloodrayne
Én meg akarom nézni ezeket, én nagy kocka vagyok ezek cool gamek nem hiszem h anyira elcseszték volna.
1 kérdés azoknak akik látták a bloodrayne-t:
Ugyanúgy vannak benne 2. világháborús németek akiket kaszabol majd a csaj? (me ha nincs akko fix h nem joo)

Tényleg csináltak a postalból filmet???????????????????
(erre is kéne a válasz)

Sorter 2009.03.03. 19:09:11

Symat!
Egy fia német sincs a Bloodrayne-ben, és még csak nem is a második vh. alatt játszódik, hanem a középkorban. Azt hiszem Uwe Boll így gondolkodik egy történet "átdolgozásáról"
Az Alone in the Dark-ot nem ajánlom, főleg úgy, hogy tetszett a játék, mert le fogod köpni a képernyőt...!

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.03.03. 19:10:23

Igen, a Postalból készült film, láttam is és szörnyen rossz. Hamarosan készítek is róla egy bemutatót!
süti beállítások módosítása