Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Gyöngyszemek - B13, a Bűnös negyed

2009.02.25. 20:03 | Sorter | 15 komment

Címkék: gyöngyszemek

Valljuk be, a Szupersuli című förtelem után kijárt nekem egy kis pihenő. Erre pedig tökéletes volt ez a francia akcióhurrikán, melynek jellemzéséről legyen elég annyi, hogy pusztán a videó elkészítése elég volt ahhoz, hogy elfeledtesse velem a fent említett borzalmat.

U.i.: Van egy félreérthető mondatom. Amikor azt mondom, hogy hitelesek az akciók, azt arra értem, hogy az ütések nem fél méterekre repülnek el az emberek fejétől (A'la nagy haverunk, a 9-es terv...), hanem majdhogynem tényleg pofánvágták egymást.

Jó szórakozást és aki még nem látta, nézze meg a B13-at! Megéri!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr78966024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lamerdog 2009.02.26. 14:04:21

Nagyon jó a kaszkadörmunka !!!
Én ezt a filmet nem is olyan rég elkeztem nézni az RTL-klubbon de ezek a hülyék hétköznap a barátok közt után adták és másnap reggel suliba kellet mennem ezáltal nem tudtam végígnézni ! :(
De most elterveztem hogy megszerzem és végignézem ha fene, fenét eszik is ! :P

Mi lessz amúgy a következő baaad ? XD

traubisoda 2009.02.26. 15:35:46

@Lamerdog:
engem nem nagyon érdekelt, hogy másnap suli, végignéztem mert már elkezdtem :)

Sorter 2009.02.26. 18:51:13

A következő a Kazaam a szellem lesz, aztán pedig BlackSheeptől az új Day of the Dead.

Myke 2009.02.27. 18:41:58

Ezt még nem láttam, de kedvet kaptam hozzá. A Danny the dog, magyar cíména Nyakörv is hasonlóan jó film. Arról nem akartok csinálni egy Videót?

Sharkhunter 2009.02.27. 20:31:21

@Myke: ahogy említetted a dog-ot, úgy egyből eszembe jutott, h az Alpha dogban szerepelt a kopasz, de ott csak egy kicsit mutatott meg harci tudásából

Sorter 2009.02.27. 20:45:17

Myke!
A Nyakörv az egyik nagy kedvencünk, és hamarosan be is fogjuk mutatni.

Terror Dzsoni 2009.02.27. 20:57:15

Kövezzetek halálra, de nekem nem jött be a film... Ponosan a verekedések hiteltelensége miatt nem tetszett. Nem arról van szó, hogy nem nézett ki faszán, csak nekem Péló Barna után szabadon: nem jött át!

Nem szeretem Mozartot, de hülye lennék ha azt mondonam rá, hogy szar! ;)

Sorter 2009.02.27. 21:33:10

Én se minden esetben csípem a hiteltelen verekedéseket, de ezektől teljesen oda voltam. Meg úgy az egész filmtől...
De hát érdekes is lenne, ha mindenkinek ugyanaz tetszene! :-)

freddy70 2009.08.06. 22:08:07

Nagyon zsír film, a Nyakörv is az, a második része már megjelent pár hónapja franciaországban, csak az a kár, hogy sehol nem találtam meg a magyar megjelenésének idejét. Nem tudja valaki mikor jelenik meg idehaza is?

rdt1989 2009.11.10. 20:08:05

Ez nagyon jó film tény és való. A második része már nem tudott ennyire megfogni. Jó szinészek és kaszkadőrök egyben valamint hihetetlen jó koreográfia, ami a két főszereplőnek az érdeme.:)

Jay&SilentBob 2010.05.01. 13:08:34

Jó ki s film, csak kár hogy kicsit rövid lett! :)

zoliboy94 2010.09.27. 21:47:37

Ez egy nagyon jó film. Én minden percét élveztem és láttam már kb 6-szor. Amúgy a tévében nem érdemes megnézni mert ott a szöveget meg a szinkronokat kicserélték és sokkal gagyibb mint DVD-n. Tehát aki meg akarja nézni az próbálja meg DVD-n megszerezni.

slindagor 2010.10.12. 17:42:19

egy kicsit ugyan tényleg futurisztikusnak hathat a dolog, azonban a film a jelent ábrázolja, az arab francia megosztottságra utal, a rasszista francia társadalomra, arra, h vannak tényleg Párizsnak olyan kerületei, amik maguk a gettók, s ahonnan kitörni nem lehet, oké, nincsenek szögesdróttal körbekerítve, de a francia középosztály szívesen látná, ha gettót csinálnának belőle
a film egy létező környezetben játszódik, mégha némely szempontból az élethelyzet túlzott is

bbenjyy · www.moviebarlang.blog.hu 2011.01.27. 17:01:59

a rohadt YouTube nem engedi megnézni

FaKe.beL1eVe 2011.06.24. 22:17:01

Qrva jó film, Nekem az egyik kedvencem! A 2. rész is tetszett! Hozza az 1. rész színvonalát sztem!!!
süti beállítások módosítása