Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Gyöngyszemek - S.W.A.T. - Különleges kommandó

2009.03.04. 14:07 | BlackSheep89 | 12 komment

Címkék: gyöngyszemek

Egy frankó kis amerikai akciófilm. Kispadosnak számít olyan gigantikus klasszikusokhoz képest, mint az Ál/arc, a Féktelenül vagy a Szikla, de egy megnézést abszolút megérdemel.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr6980311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-gabber- 2009.03.04. 16:40:44

Erdekes nekem az álarc a féktelenul és a szikla a kedvenc filmjeim és hiába jonnek most ki olyan szuper filmek mint pl a Batman kezdodik ami nagyon tetszik de ha választanom kéne az elozo hármat mégis elé raknám.Ami a televízíos csatornákat illeti az RTL klub minden egyes alkalommal amikor leadja a Szikla címu filmet kivág belole egy darabot. 1.nem értettem,de most ugy gondolom hogy a korhatár miatt mert amiket kivágtak mindig volt véres jelente vagy hasonlo de hát azért nagyon felbosszantott ez a dolog nemigaz hogy nemtudnak rábiggyeszteni akkor egy 16-os karikát már.

Effecta 2009.03.04. 18:10:50

Ez miért gyöngyszem?

Effecta 2009.03.04. 18:11:47

Ja oké, a feléig néztem:D Már vágom:D

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.03.04. 19:18:51

Én is nagyon utálom amikor a tévé egy jó filmből kénye kedvére kidarabol részeket. Például a Tökéletes célpont című nagyszerű John Woo filmet semmiképp sem szabad az rtl klubon megnézni, mert olyan szinten lerontják a minőségét az állandó vágások, hogy az szörnyű!

traubisoda 2009.03.04. 20:47:15

@BlackSheep89:
ez tényleg egy szemét dolog. nehezükre esne egy korhatárral feljebb rakni egy filmet biztos.
jópár éve adták a Zűrangyalok c. remek filmet délután korhatár nélkül, vágás nélkül, aztán amikor legutúbb adták: 12 karika, vágás ezerrel.

Terror Dzsoni 2009.03.05. 11:10:45

Emlékeim szerint ez valami amerikában futott sorozat "nagyfilmje". Aki nem ismeri a karaktereket, meg a sorozatot, annak kidolgozatlannak tűnnmek a karakterek, illetve pont annyira vannak kidolgozva, mint egy sorozatban szokás, sablonosan. ;) A költségvetés szerinten nagyon nagy(80 000 000 $ ), mert ehhez képest tényleg nem kapok vizuális orgazmust!

csaky000 2009.03.05. 18:20:51

Én speciel nem voltam elájulva ettől a filmtől! Sőt... Elég B-kategóriás, de a rosszabbik fajtából, ahol a papírmasé karakterek bohóckodását az "dobja fel", hogy már az első 15 percben levágod, hogy mi lesz a vége... Lehet, hogy sorozatból készült, de szerintem az ilyet ugyanúgy kell megoldani, mint egy játékból készült filmnél, vagyis nem szabad, hogy csak a rajongók értsék és/vagy szeressék, hanem önálló alkotásnak kéne lennie... Így járt a szerencsétlen Silent Hill, és ez a film is!
A "kedvencem" a falkirántós jelenet! Basszus, ennél bonyolultabban, és drágábban be se juthattak volna... Az egy baromság szerintem!
Bocsi Sheep, tiszteletben tartom a véleményed, de ezt én nem tartom gyöngyszemnek! ;)

Lamerdog 2009.03.05. 18:24:37

Hát ezzel a videóval most nem tudtál meggyőzni ! XD
De majd ha adják HBO-n megnézem ! ;)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.03.05. 21:14:25

Én is tiszteletben tartom mindenki véleményét, és pont azért is beszéltem kétféle hangnemben a filmről, mert elég felemás, de én speciel baromi jól elvoltam vele, pedig tisztában voltam minden egyes hibájával.

csaky000 2009.03.07. 15:18:06

Az Equilibrium-ot nem akarja majd valamelyikőtök bemutatni a Gyöngyszemek között? Egyszer már volt hivatkozási alap az UltraViola-nál, és szerintem megérdemelné... Nos? :)

hakuso 2009.08.19. 23:29:42

Én elég sok filmet nézek és számomra az életem egyik legnagyobb csalódása volt ez a film. DÖG UNALOM

FACE24 2011.01.24. 18:47:10

ebben nem értek egyet =/ EGY KALAP LÓSZAR EZ A FILM :O egyrészt dög unalom és nagyon elcsépelt másrészt semmi akció nincs benne(ha van akkor az is uncsi), a színészi játék és a karakterek pedig kevésbé meggyőzőek mint fekete pákó a nemzeti színházban :s
süti beállítások módosítása