Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Húsevő

2009.03.15. 00:34 | BlackSheep89 | 14 komment

Címkék: 2. évad

Na jó, tudom, hogy ez hatásvadász, de egy vegetáriánus zombi után muszáj volt a Húsevő-vel folytatni. Egyébként ez a film is határeset, nem nézhetetlen, vannak pozitívumai (egyébként az ilyeneknél néha még rosszabb a helyzet, hiszen nem sok kellett volna nekik egy jó színvonalhoz), bár az értékeit tekintve pont a Holtak napja ellentéte.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr831002738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csaky000 2009.03.15. 03:19:56

Van még egy film (persze több is van, de ami még jó is lett), ebből a krokodilos gyilkolászós mókából, a címére már sajnos nem emlékszem (talán a nagyon elmés című Szörny volt az???), amiben valami mutáció következtében akkora lett a krok, mint valami bálna, és egy öregasszony táplálta tehenekkel! Na az valami istentelen módon lekötött engem!

Amúgy szerintem az a hídon futkározós jelenet, amilyen a Godzillában is volt, szerintem itt is működik, mert bár én csak itt, és most láttam, de nekem elég feszesnek tűnt...

Terror Dzsoni 2009.03.15. 07:10:26

Te BlackSeep, nem lehetett volna, hogy a folyamatos Afrikázás helyett, az adott ország nevét mondtad volna(márha a filmben említik)? Mert így olyan volt, mint amikor Bódi Guszti kijelentette, ilyen szép országban, mint Afrika, még sosem járt! :D

A film szerintem gagyi, tényleg nem tudták eldönteni, hogy most drámát csinálnak vagy állatos-szörnyes filmet. A réten futkorászós jelent befejezése meg tiszta olyan, mint amikor a holtak házában hal meg egy "főhős"! De legalább a kamerát nem forgatják hozzá...

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.03.15. 09:39:25

Nem tudom, melyik országban játszódik, de annyira nem is tartottam lényegesnek. Mondjuk utánanézhettem volna, de szerintem a lényeget így is sikerült bemuitatnom.

The.Joker 2009.03.15. 10:46:47

háááát elég gané egy film:S

BATMAN Sötét lovag lesz valamikor ?

Polski gyerek · http://korn.blog.hu 2009.03.15. 10:50:31

télleg jó lenne a The dark knight amugy az szerintem egy király film

-gabber- 2009.03.15. 13:55:27

Sz@The.Joker: Egyltalán nem gané egy film,és most 1. nem értek egyet blacksheeppel szerintem ezt nem kellett volna bemutatni.Engem le tudott kotni és ugy keltem fel elole hogy nem éreztem azt az idot elpocsékoltnak.Ja amugy Burundi-ban játszodik és a valoság alapján mert télleg volt ott egy rohadt nagy krokodil aki megette szegény embereket:D

lamerdog 2009.03.15. 19:09:06

Engem az ilyesmi filmek alapbol nem tudnak lekötni !!!
Nekem az ilyen krokodílosdi uncsíí !

Todd. PT 2009.03.15. 21:56:07

Kíváncsi vagyok, hogy a bosszúállóhoz és az I witness filmekhez mit szóltok. Az alvásról jutott eszembe. Álmatlan hajnalokon láttam mindkét filmet, sőt ide sorolnám még a Vodkabombát (Vodkagunblast). Szóval ha gondoljátok, szívesen látnám mind3 filmet itt :)

Egyébként jó lett, nem nagyon tudok semmit hozzáfűzni.

Tai91 2009.03.15. 23:51:10

már régen láttam ezt a filmet ha jól emlékszem az ok amiért a krokodil megnőtt az lenne hogy a meggyilkolt emberek testét a vízbe dobták és a kroki megette őket.ez egy kisit durva:P
nekem ennek csak a vége tetszett mikor a kroki a rossz fiút megöli:D
és több szörnyes film lesz bemutatva? persze amik a gyöngyszemek megy

Todd. PT 2009.03.16. 11:51:26

A "halál" mester triológiát kihagytam, de azt is megemlíteném ezúton. Kéne csinálni valami helyet itt az oldalon ahová az ajánlások mehetnének :)

traubisoda 2009.03.16. 14:29:42

@csaky000:
én is láttam azt a filmet, a címét sajan nem tudom, pedig az egy jó krokodilos film volt.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.03.16. 15:30:03

@Todd. PT:
Nem mondasz hülyeséget! Na majd Logan-nel kitalálunk valamit, mert tényleg nagyon sokan szoktak ajánlani.

vitako 2010.02.03. 22:00:50

@csaky000: az a film tényleg a Szörny 8Angolul Lake Placid - fordítás rulez), de akrokodil nem volt akkora mint egy bálna, "csupán" 9m-es (amerikában nemrég lőttek le egy majd 7 méteres alligátort) és nem volt mutálódva sem

vitako 2010.02.03. 22:15:24

Am még azt akarom mondani, hogy ez egy igaz történet alapján készült, a Burundi emberevő krokodil, Gustave története alapján, ami megölt több mint 300 embert, ja és "csak" 6 méteres volt, nem pedig 9, ahogy a filmben mondják!
Am a krokodil a szavannán a film mélypontja sztem! MI A P'CSÁT KERES OTT? ÉS ÚGY FUT MINT VALAMI GAZELLA! Egy krokodil soha se hagyja el a víz környékét és nem fut tovább pár másodpercnél! Ja és az animálás néha tényleg xar
süti beállítások módosítása