Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Gyöngyszemek - Halálos temetés

2009.03.18. 17:56 | BlackSheep89 | 11 komment

Címkék: gyöngyszemek

Ezek az angolok valamit nagyon tudnak!

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr171010214

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: natural fruit 2018.01.16. 06:25:29

Mobil függetlenítés - Mobil Függetlenítés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terror Dzsoni 2009.03.18. 19:49:39

Annak idején a címe miatt nem töltöttem le, aszonya Halálos temetés... Azt a hülyét aki ezt a címet adta neki! Tényleg nem tűnik rossznak, ha tudom beszerzem.

lamerdog 2009.03.18. 21:38:10

Az angolok mindig híresek voltak a színvonalas komédiáikrol és vígjátékaikrol ! Lásd Mr. Bean !!! :D
Úgy tünik ez tényleg klafa kis film !
Majd egyszer lehet megnézem ha lesz rá alkalmam ! ;)

Todd. PT 2009.03.19. 11:20:12

A törpe mért frankban kéri a pénzt ? :)

Nem is tudtam erről a filmről. Eddig.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.03.19. 12:21:44

Nem frankban kéri, hanem fontban, csak én mondtam rosszul.

Terror Dzsoni 2009.03.20. 07:40:43

Nem tartozik ugyan a filmhez, amit írok, de mivel még nincs kész az ajánló szektor. :D

Tegnap mutatták nekem ezt a botrányosan szar filmet. Címe: Pladge this, főszereplő és producer(!) Paris Hilton! A szinvonal a kakis-fingós amerikai filmek szintjén van.Ide linkelek egy 1 perces részt, ebben minden benne van... www.youtube.com/watch?v=EbsinxqE76g

Ha tudjátok szerezzétek be és mutassátok be. Én ugyan nem láttam, de nem is tervezem megnézni, ezt a perverziót fenntartom nektek! ;)

Sharkhunter 2009.03.21. 19:07:15

az elején ez a bevezető óriási volt, olyan drámaiasan vezetted be, h az hihetetlen, pont arra gondoltam az elején, h nekem pont egy ilyen szívszorító drámaféleség kéne, ami nyomot hagy az emberben (ha már erre sok film nem képes).

ha már ekkorát kellett csalódnom :P, ak mondj már pár ilyen emlékezetes filmet, ami eléggé szíven üt, és akár barátnőmmel is meg tudok nézni :)

Sorter 2009.03.21. 19:27:30

Bár nem nekem írtad a kérdést, tiszta szívből ajánlom a Csendes amerikai című filmet.

Sharkhunter 2009.03.28. 13:26:55

@Sorter: kössz, már rajta is van a beszerzési listámon :)

arannti 2009.12.29. 20:39:06

A filmet valahogy meg kell néznem mert ez nagyon király

slindagor 2010.10.12. 18:07:15

nagyon jó volt a felvezetés, én angolul láttam a filmet, frenetikus volt, s ugyan tudtam, h minek nevezték magyarul, de azért elbizonytalanodtam, nem ugyanazt a filmet láttuk, aztán a koporsó felnyitásakor leesett, h sikerült megtréfálnod :)

Minnie89 2012.09.03. 12:52:37

Imádom ezt a filmet!!! :D Annyira jó a humora! A végére már fájt a hasam a nevetéstől!
süti beállítások módosítása