Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Tolódás!

2009.04.05. 20:40 | Sorter | 14 komment

Sajnos nagyon összejöttek a dolgok, és nem valószínű, hogy két héten belül el tudom készíteni a Machine Girl videóját. Tudom, hogy szünet lesz, de úgy alakultak a dolgok, hogy nem lesz rá lehetőségem. Azért nem száz százalék, lehet hogy mégis meg tudom majd csinálni, de ne nagyon várjatok biztosat.

Ez van! :-(

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr321048249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gibson44 · http://nagyfonok.blog.hu/ 2009.04.06. 06:53:38

Kár..
De miért is pont a Machine Girl.Nekem nagyon tetszett!Isten az a film. :D

Sorter 2009.04.06. 08:55:11

Igen, eléggé ízlés-függő film, ezért nem is akarom annyira lerántani.

Lamerdog 2009.04.06. 17:05:41

Én kivárom ! Néztem egy pár Machine girl-s videót YouTube-n és elég érdekes dolgokat láttam ! :S XD

Terror Dzsoni 2009.04.07. 19:37:30

Sajnálom, hogy ennyit kell várni a kövi videóra... :(

A Machine girlt körömszakadtáig fogom védeni, mert egyszerűen hihetetlen egy alkotás! Viszont nem akarok már előre károgni sem, ezért gyorsan be is kussolok! :)

Darknight 2009.04.09. 21:33:16

Nem baj bízom benne hogy minél hamarabb meglesz a videó!

Darknight 2009.04.09. 21:37:00

Esetleg érdekel titeket van egy elég szar filmem amiben a Kamuszaru!Leslie Nielsen és Lochlyn Munro játszik benne ha a csupasz pisztoly az űrbent megcsináltátok ezt is meglehet.

Lombardo 2009.04.10. 13:41:21

Ha ennyire nem vagytok jóban a távol-kelet gyöngyszemeivel, akkor ajánlom a Tokyo Gore Police-t egy következő videótok alanyának :) Már sajna letöröltem, de csak rémesen pocsék minőségben volt meg (az ovguide.com-ról szedtem le, az elvileg legális), elküldeni emiatt nem tudom, de ki tudlak segíteni torrentügyileg :)

Trailer: www.youtube.com/watch?v=no6JqRvhnys

Versus, Machine Girl, TGP: tényleg nem az ázsiai filmgyártás csúcsai, de van bennük valami, ami megfogott: lerí róluk, hogy ha senki sem nézné meg őket, akkor is megérte elkészíteni, csak a poén kedvéért csinálták.

Persze, megértem, hogy nem tetszettek, elvégre ez a "poén" nem az inteligensebb fajtából való, csak délutáni kikapcsolódás, szerintem annak tökéletesen megfelel

Terror Dzsoni 2009.04.11. 04:39:37

@Lombardo:

A TGP már megvan a srácoknak( tű éles minőségben), én küldtem el nekik postán! ;)

Ezek a filmek tipikus japán filmek, nem a mi nórmáink alapján kell őket megitélni. A rengeteg vér(értsd: eltúlzott) használata a japán filmgyártásban mindíg is jelen volt, gondoljunk csak kuroszava munkáira vagy a Jujimbo filmekre. Ez köszön vissza a Kill Billben, a Machine girlben vagy éppen a Ichi the killerben is. Ettől még nem lesz egy film gagyi, csak nem európai szemmel kell nézni őket, hanem "ferde szemmel". ;)

Zombieboy5 (törölt) 2009.04.11. 17:45:07

www.indavideo.hu/video/Morbid_Ninja_Girl_16
Ez nyilvánvalóan egy machine girl jelenet. Szánalmas,főleg az hogy azt üvölti hogy megsérültem: Nem öcsi,téged 30 millio akárhány golyó nyirt ki.

Lombardo 2009.04.11. 23:04:08

@Terror Dzsoni:

Ok!

Félreérthettél, (bár tényleg elég visszafogottan fogalmaztam) speciel én is élek-halok az ilyen állat kis gore-paródiákért! :)
Más kérdés, hogy a "délutáni kikapcsolódás" kinek milyen filmet jelent: nálam ezek helyettesítik mondjuk Michael Bay, és a hozzá hasonló pénzhajhász nyugati rendezők műalkotásait.
A keleti filmekért pláne rajongok (bár csak nemrég kezdtem el komolyabban érdeklődni irántuk), az Ichi meg szimplán a kedvenc filmem

Zombieboy5 (törölt) 2009.04.12. 10:03:18

Ha már keleti filmek, ismeri valaki a Story of Ricky-t ? Én még csak azt láttam, de az jó volt. Amugy az Ichi-t hol lehet megnézni ?

Lombardo 2009.04.12. 12:05:21

@Zombieboy5:

A Ricky-t sajna még nem láttam, de mindjárt lejön :P

Ichi ügyben:
www.watch-movies-links.net/movies/ichi_the_killer/
www.silentregrets.com/jmovies/ichi-the-killer.php
Ez utóbbira regisztrálni kell és le is töltheted, egyik se torrent, de sajna csak japán hang + angol felirat
süti beállítások módosítása