Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Top 10: Autós üldözések

2009.04.27. 21:16 | BlackSheep89 | 20 komment

Címkék: top 10

Felesleges szócséplés helyett íme a lista:

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr461090237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-gabber- 2009.04.28. 15:12:12

télleg jo foleg hogy így ketten vagytok.Ti amugy testvérek vagytok vagy haverok vagy mi?

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2009.04.28. 15:25:33

Tudok ajánlani, egy eszméletlenül ROSSZ filmet, ami ebbe a sorozatba való !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Van e-mail címetek? Csak azért kérdezem, hogy ott adjam meg a filmnek a címét, nehogy mások is megtudják. :P

traubisoda 2009.04.28. 15:41:08

Mad Max 4ever!
a készítők ennek a jelenetnek, a "futás a szabadságba" címet adták.
a Mad Max trilógiát nem mutatjátok be a Gyöngyszemekben?

Lamerdog 2009.04.28. 17:28:56

Jó ez a lista csak én beleilesztettem volna a 8 tanú-s auttós üldözéstt is !!! XD

Terror Dzsoni 2009.04.28. 18:57:18

Csalódtam volna ha nem a Mad Max lett volna a dobogó csúcsán! ;) Egyébként készül a negyedik rész, igaz, hogy, Mel Gibson nélkül. De mai hozzáállását és fizimiskáját elnézve, nem is baj! Maradjon csak a rendezésnél (ritka szarokat képes kiizzadni magából), meg a történelem hamisító filmek készitésénél! Az való neki... Bár kérdéses, nélküle fog-e működni a film. A bemutató nem tűnik rossznak, a rendező ufgyan az a George Miller, aki az előzőeket elkövette. Bár a három szerintem egy jó nagy kalap szar, a vége egy -az egyben a eme ominózus üldözés másolása. indavideo.hu/video/Mad_Max_4?action=video_site&video_title=Mad_Max_4%3Ftoken%3Dcbeec4d1aae123af72a6af37bf18aef3


A Ronint tessék megnézni, kellemes élményt fog nyujtani. Amit viszont hiányoltam a listáról, az a Francia kapcsolat című film! Amikor Gene Hackman üldözi a metrót, (vagy valami föld feletti vasutat, nem teljesen világos) az valami zseniális! Vélemény?

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.04.28. 21:08:06

gabber!
Testvérek vagyunk.
Tomlion!
Írj az andreee892@gmail.com címre! Kíváncsi vagyok, mi lehet az! :-)
Lamerdog!
Nem volt rossz a 8 tanú-é sem, de engem speciel olyan nagyon nem nyűgözött le.
Terror Dzsoni!
Mint azt a videóban is említettük, valahogy nem jöttek be ezek a régi vágású üldözések. Egyiket sem tartjuk persze rossznak, csak valahogy nem kötöttek le, egyiktől sem ájultunk el. A Francia kapcsolattal is így voltunk. Az egyetlen kivétel a Bullitt volt, de azt tényleg tátott szájjal bámultuk.

Terror Dzsoni 2009.04.28. 23:21:05

@BlackSheep89: istenem már megent elfelejtettem, hogy egy vén fasz vagyok! ;) A fiataloknak már nem elég jól megcsinált jelenet, a vágás és a rendezés tökéletessége? Mi hiányzik a régi filmekből? Dinamika? Nem elég progrsszívak a jelenetek? Vagy az olyan vágás, amelyiktől egy látens epilepsziás biztosan rohamot kap? Én régi film"buzi" vagyok, és engem meg a mai látvány nem fog meg.

Persze vannak kivételek, de régen, hm, hogy is mondjam.. volt ATMOSZFÉRA! Éreztem a füstölgő gumik illatát, és csodájára jártam a kaszkadőrök munkájának. Ma már elég pár pingvin pólos gyerek és kész is a üldözéses jelenet. Csak épp sosem sikerült odafigyelni a gravitációra, erre jó példa az Én a robot. Vagy amikor lesír a vászonról, hogy CGI az egész, mint a mátrix 2 üldözéses jelenete.


Értem én, hogy minnél szinesebb, meg mozgalmasabb egy üldözés, annál szórakoztatóbb, de nem szabad át esni a ló másik felére sem! A kevesebb néha több!

A Bullit természetesen nagy kedvenc! Itt megrtekinthető a teljes 10 perces üldözés.
video.xfree.hu/?n=oldsman%7C47b914b9dda990ca12ba4035155b2d02

Egyébként van valami lista, ahol a Bullit lett az első számú autós üldözés, a második az erdeti 74-es Tolvajtempó (nem, nem, nem a Nicolas Cage-es, mert az szar!) a maga 40 perces üldözésével, s a harmadik a Francia kapcsolat.

www.magyar.film.hu/object.d9b3f4fa-ae1b-4adb-95f5-b8e547a93693.ivy

Előre Mea culpázok fiuk, én nem kötekedek, csak próbálok egy másik szemléletet megismertetni veletek. Illetve felhívni a figyelmet arra, hogy ami régi,az nem feltétlenül szar! De azt is vágom, hogy ahány ember, annyi izlés. Izlésről meg nem érdemes vitázni...Látom már én leszek az oldal Mumusa, amig ki nem tiltotok!

Alkoholmentes pénztár 2009.04.29. 06:18:18

A tökös a török az őr meg a nő c. film az nagyon tetszett nekem:P:D
Amugy grat a videóhoz:D
Engen nmnagyon fognak meg az autós üldözések, inkább a darálások;)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.04.29. 07:32:06

Terror Dzsoni!
Mint mondtad, nem szabad átesni a ló túlsó felére, te mégis azt tetted! Soha egyszer sem állítottam, hogy ami régi, az szar, és soha nem is gondoltam így, mivel nagyon szeretem a régi filmeket, sokkal jobban, mint az újakat, de ha egyszer számomra szórakoztatóbb volt a Mátrix 2 üldözése (csak az üldözés, véletlenül sem a film), mint a Francia kapcsolaté, akkor nem fogom csak azért berakni az utóbbit, mert az klasszikus. A Mad Max sem azért nyert, mert klasszikus, hanem mert a jelenet finoman szólva über-zseniális! Az meg, hogy az Én, a robot nem életszerű...hát, sosem azért szerettem azt a filmet.
A Francia kapcsolat üldözése tetszett, de mi most a legjobb 10-ben gondolkodtunk, és oda nem fért bele. Lehet, sőt, valószínű, hogy a legjobb 15-20-ban már benne lenne.
Amúgy nem fogunk kitiltani, csak azért mert elmondod a véleményedet, sőt! Örülünk, hogy van kivel vitázni. (csak aztán nehogy vérszemet kapj :-) )

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2009.04.29. 15:43:31

Szevasztok BlackSheep és Sorter.
Elküldtem nektek annak a filmnek a címét, és azt a honlapot, ahol megtudjátok nézni azt a szörnyű filmet. Ha megtudjátok szerezni DVD-n az jó, mert a videoplayer honlapját tudtam nektek elküldeni. :( :P

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2009.04.29. 18:12:47

Remélem megnéztétek a filmet, mert az tényleg nagyon rossz és ebbe a sorozatba való. :) :P

Terror Dzsoni 2009.04.29. 20:20:46

@BlackSheep89: Oké, kicsit talán tényleg elvetettem a sulykot. Visszaolvasva tényleg erős amit írtam, illetve más lenne ez élőszóban.
Vitázni én is szeretek, de szigorúan normálisan és kulturáltan. Egyébként azért is írtam előrre, hogy Mea culpa, nem rossz indulatból, meg "trollkodásból" magyaráztam . Ha félreérthető voltam akkor bocsi, elragadott a HÉV!
A Francia kapcsolattal meg sajnos elfogult vagyok, hatalmas filmmek tartom.

Nem kapok vérszemet (remélem), majd probálok árnyaltabban fogalmazni. Meg azt sem kellett volna elfelejteni, hogy ez nem az én listám. Sőt, még ti sem voltatok teljes összhangban Sorterral. De ténylegesen jobban megvitatható lett volna élőszóban. tudtunk volna reflektálni egymás érveire.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.04.30. 09:35:20

Terror Dzsoni!
Tudom, hogy nem "trollkodásból" írtad!
A Francia kapcsolatot még nem láttam, (igen, tudom, hogy szégyen...) de csak a bemutatója alapján jobbnak tartom mint a Mátrix 2-őt (mondjuk ez a legtöbb filmre igaz), úgyhogy elhiszem, hogy nem esett jól, hogy abból a kalap szarból bekerült egy jelenet, egy filmtörténeti klasszikusból pedig nem. Dehát ez van sajna, ilyen eltorzult az ízlésünk :-)
Tényleg jobb lenne élőben vitázni, csak nem tudok olyan messzire elordítani! :-)

Terror Dzsoni 2009.05.01. 08:00:54

@BlackSheep89: Örülök, hogy viccesen fogod fel, mert nem is kell komolyan venni a kiakadásaimat! Amit szeretek, azt úgy érzem kötelességem védeni, vagy promotálni. Hülye és rossz szokás, de én így működöm.

Nézd meg a Francia kapcsolatot, nem fogsz csalódni benne, meg a Ronint is pótold. Az izléseddel meg nincs is baj, alapmottóm: ha mindenki azt szereti, amit én, akkor én mit szeressek?! :)

Jöjjön az a Harmadik évad! Várom a Versust, anyázhatnékom van! :)

Filmstein 2010.03.25. 23:20:45

Ha már autós üldözésről volt szó, sajnáltam hogy a Tolvajtempó című filmből nem került be részlet :( de ez van. Ízlések és pofonok. Szintén ezt tudom mondani a Mátrix 2-re is, mert az a film nekem elejétől a végéig tetszett, mondjuk voltak benne tényleg butaságok, mint a kugli hangú Smith-ek, amikor ugrál a fejükön, zionos táncolós jelenet, de ezt a hármat leszámítva koreográfiailag, zeneileg, akciót tekintve nagyon tetszett. egyébként a videóitok NAGYON JÓK és mindig jobb kedvre derítenek. Csak így tovább!!!!

atis840 2010.08.16. 01:49:54

Egy valamit nagyon kihagytátok srácok: tolvajtempó, utolsó üldözés durván 12 perces gyönyör! Elismerem Eleanor repülése a hídon durván irreális, meg az nem tetszik, amikor kb. a felénél bevágnak 1 perc beszélgetéses a bátyjával jelenetet, ami lelassítja az egész autós üldözést, és azt kívánjuk fejezzék már be, és térjen vissza a városba a kamera, de ettől függetlenül látvány szempontjából is, és pörgés szempontjából is ez minimum a TOP 10 első 3 helyezettjébe tartozik(nálam első helyen az biztos)!: www.youtube.com/watch?v=TdL4diKfU8o&feature=related
www.youtube.com/watch?v=3FKIdm1Pw8Q&feature=related

atis840 2010.08.16. 01:51:21

beszélgetéses jelenetet a bátyjával-t akartam írni...sorry...:)

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2010.10.22. 23:12:03

Jó a lista, nagyjából egyet értek a helyezettekkel. Viszon én a James Bond első autós üldözését beraktam volna. Igaz, követhetetlen, és kapkod, de stílusos, és a végén az a mondat, mikor kinyitja a csomagtartót... az nagy volt.

Atanos 2015.12.05. 08:43:19

Szerintem azóta lehet letaszítaná a Harag útján. :D De mondjuk nem csodálom. :) És igen BlackSheep csináltak jobbat igaz George Miller maga. :)
süti beállítások módosítása