Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Főszerepben a Versus!

2009.06.03. 13:30 | Logan23 | 7 komment

Üdv mindenkinek!

Elég rég jelentkeztem, pár dolognak "köszönhetően", de végre eljutottam oda, hogy megcsináljam az új skint, aminek témája nem is lehetne más, mint az évad főtémája, a Versus. Eme remek film jópár álmatlan éjszakát fog okozni a blogunk látogatóinak. Ez ne vegye el a kedvetek a videók megnézésétől, de felelősséget nem vállalunk. Úgyhogy ha valaki ezek után úgy érzi, nem tud ezen a világon tovább élni, ahol ilyet kiadnak, és úgy érzi, "itt az idő", az ne tőlünk kérjen engedélyt!
Szóval jó szórakozást a Baaad Movies 3. - másnéven Versus Edition - évadjához és remélhetőleg ezután többször leszek aktív szerkesztője a blognak, mint eddig.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr351161134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

traubisoda 2009.06.03. 14:17:36

gratula Logan, szép munka!

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2009.06.03. 14:29:51

Érdekes. Jó lett az oldal csak így ez a "Versus Edition" egy kicsit túlzásnak tűnik. Természetesen ezek után is nézni fogom a blogot és remélem, hogy a harmadik évad is király lesz.

RedneX 2009.06.03. 14:41:01

Helló!
Ez nagyon durva...xDxD . Nem is gondoltam volna hogy egy film ki fogja érdemelni ezt, hogy miatta egy majdnem teljesen új dizájn jöjjön létre. Ez igen! Szép munka. Nekem naon teccik!

Terror Dzsoni 2009.06.03. 15:32:35

Valamivel kevésbé kaotikus, mint az előző dizájn. viszont pont ezért kevésbé "ütős".

Tudom, tudom, nekem semmi sem jó... :D

Morgomir5 2009.06.03. 16:25:09

Sztem remek munka!Gratula hozzá!

Ki az a vöröshajú,már-már repedezett homlokú figura a bal oldali képsorozaton?Nem kicsit néz ki hülyén...

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.06.03. 18:12:55

Morgomir5!
A harmadik videóból megtudod! :-)

Logan23 2009.06.03. 21:40:52

Hát igen, nem éppen ütős, de kicsit lazítani akartam a színeken, mert az előző nagyon erős volt, de nekem is jobban tetszett, valószínűleg amiatt, majd meglátjuk a következő milyen lesz. A Versus Edition kicsit tényleg túlzás, de valahogy nem bírtam kihagyni, főleg hogy ez a évad főtémája, meg alapból úgy terveztem ezt a skin, hogy addig lesz, míg lemennek a Versus videói és akkor ugrott be ez a név és lehet, hogy a Versus után tényleg változtatok.
süti beállítások módosítása