Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Gyöngyszemek - D, a vámpírvadász - Vérszomj

2009.07.02. 20:47 | Sorter | 19 komment

Címkék: gyöngyszemek

Egy remek animéről szól a videó, melyről egyszer régen már írtam a blogon, így most nem is mondok semmi többet.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr471222935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.07.03. 08:25:11

én nem tudom honnan lehet megszerezni az eredetit de megtudnád mondani honnan szerezted ezt a változatot hálás lennék

Sorter 2009.07.03. 10:49:48

@Gamer-x: 2006-ban jelent meg itthon dvd-n és azóta lehet is kapni szinte mindenhol.

LeonSKennedy 2009.07.03. 14:50:37

A film sajna nincs meg de a manga amiből készült az megvan. Ha kell szívesen kölcsönadom. (Ha megtom szerezni a filmet majd szólok)

Raelag 2009.07.03. 17:19:33

A mangát 2007-ben kezdték és még most is fut, a filmhez nincs sok köze.

LeonSKennedy 2009.07.03. 17:39:32

Akkor rosszul mondtam a fimből csinálták a mangát. A manga első része ami nekem megvan az a 1885-ös film történetét írja le míg a 2. egy külön történet és a 3. az itt bemutatott film alapján készült.

Terror Dzsoni 2009.07.04. 08:38:20

Sziasztok!

A filmet nem láttam, nem is tervezem a megnézését, nem az én világom.

De szeretném egy-két dologra felhívni a figyelmeteket! Van Helsing és a D a vámpírvadász is eredetileg képregény hős volt, s bizony D másolta Van Helsinget! Ugyanis Van Helsing (ebben a köpenyes, kalapos formájában)az 1972-es Tomb of Dracula c. képregényben tűnik fel először, s akkor még D-nek se híre, se hamva nem volt! Az alábbi liinket megnézve ti is láthatjátok.

www.comicvine.com/van-helsing/29-14416/

D a vámpírvadászról meg ennyit:

"D karakterét és annak világát a japán Stephen King, Hideyuki Kikuchi teremtette meg (az illusztrátor Yoshitaka Amano-val közösen), aki a 80-as évek elejétől fogva rendszeresen szállítja az újabb és újabb D, a vámpírvadász regényeket, lassan már a 19-ediket."

"Az első kötet az első regény történetét dolgozza fel, és ugyanebből készült az 1984-es legelső anime is."

A két idézet ebből a cikkből van:

geekz.blog.hu/2009/06/16/d_a_vampirvadasz_1#more1187401

Tehát: Nehezemre esik leírni (néha már tényleg rühellem a pofám, de de szeretek mindent és mindenkit pontosítani), de Sorter sajnos te tévedsz. Ha valamiről véleményt alkotsz, s ráadásul álláspontot is foglalsz A vagy éppen B mellett (a te estedben D mellett), akkor nézz előbb alaposan utánna! Nekem ezt alaposan beleverték a fejembe a töri szakon. :)

Sorter 2009.07.04. 11:41:09

Dzsoni!

Kösz, hogy felhívtad a figyelmemet erre, de engem is meglepett a dolog, mivel egy eléggé nagy hírű mozimagazimban olvastam, hogy D karaktere 20 évvel idősebb Van Helsingénél. Úgy látszik ott is akadnak tévedések. .-)

Terror Dzsoni 2009.07.04. 18:11:02

@Sorter: Nincs mit! ;) Remélem nem voltam túlságosan kioktató-jellegű, mert nem az volt a szándékom!

A mozimagazinban az lehetett a tévedés oka, hogy mindenki (helytelenűl) azt gondlja, hogy a 2004-ben Van Helsing filmmel együtt alkották meg a karaktert is. Tévedések mindenhol vannak, s az én küldetésem, hogy kiigazítsam őket! :D

csaky000 2009.07.06. 01:09:38

Én csak nagyon limitált mennyiségben vagyok képes befogadni az animét, mint műfajt! Most nem azért, szépen meg van rajzolva meg minden, sőt, a hátterek, és a színkezelés nagyon el vannak találva, az egyetlen ami zavar (de nagyon!!!) az a karakterek kidolgozása! De most komolyan, aláírom, hogy a stílus velejárója, hogy akkora szeme legyen mindegyiknek, mint a Hubble űrteleszkóp, de szerintem csak irigyek a japók...:D

Terror Dzsoni 2009.07.06. 08:06:13

@csaky000: A meglátásod jó, még ha nem is teljesen pontos. Japánban az "európai" szem exotikumnak számít, s rengeteg - elsősorban nők - ember műteti át a szemét. Ez egy divathullám, olyan mint nálunk a szilikon mell vagy a zsírleszívás.

csaky000 2009.07.06. 11:15:00

Dzsoni!
Köszönöm, hogy kiigazítottál! Már látom, hogy Te leszel az oldal bölcs mestere, mint Miyagi a Karate Kid-ben!:D:D:D
Amúgy honnan a rossebből tudsz te ennyit a japókról?

KongFan 2009.07.06. 19:03:56

na ma én is megnéztem.
rühellem az animéket de ez *-os 5-ös film.

Terror Dzsoni 2009.07.08. 19:36:01

@csaky000: Már csak a korom miatt is én leszek a rangidőse az oldalnak! ;) Miyagi mi? :D :D

az emberre sok minden ragad az adott kulturáról, ha a kedvese japán! ;) Két évig voltam együtt egy Kita nevű lánnyal, aki törte a magyart, vele dumáltam rengeteget.

Éljen a multi-kulti! :D

csaky000 2009.07.09. 02:28:02

@Terror Dzsoni:
Bázz multikulti! Úgyse hiszed el, de mikor kiküldetésen voltam Németországban, sikerült összekeverednem egy thai származású angol csajjal... Akkor ez mi...?! NA ÉS TIGER WOODS??? :D:D:D:D

Terror Dzsoni 2009.07.09. 07:59:54

@csaky000:
Thai-angol csaj se lehetett piskóta! ;) Esetleg Fekete Pákó?:D


Mondjuk azért a csúcs amikor Pécsen betérek az Oázisba. Ez egy gyros-bár, ahol szíriai arabok készítik az elvileg görög kaját, s mindehhez adják az itthon készül amerikai colát! :D

csaky000 2009.07.09. 12:25:31

@Terror Dzsoni:
Az se rossz! :D:D
Mondjuk én arra várok egyszer, hogy egy arab kézzel gyúrja a maceszgombócot, az indiai sült marhasteakje mellé! Na abból tudnám, hogy végre Isten meghallgatta a Miss World győztesének kérését!:D:D:D

Benegege 2009.07.13. 15:11:58

Sziasztok ! Megtaláltam a D, a vámpírvadász 1985-s változatát: www.mininova.org/tor/2461604 Nemtudom hogy mennyi seed van de ne számítsatok 50 kb/s-nél többre :)Üdvözlettel: Bene Gergő

Wolfi24 2009.09.23. 01:33:50

Nekem megvan az egy is, de az nem ennyire jó mint ez. Igaz, a 85 verzió iszonyatosan véres, gyomorforgató, de ennyi. D karaktere is különbözik részben a 2001-es verzióhoz képest.
Meg szerintem az angol szinkron jobb lett. Nekem jobban bejött. Amúgy megvan DVD-n. Három éve vettem 4 ruppóért, de most már egy ezresért hozzá lehet jutni. Igaz, az csak az egylemezes változat. Amúgy ennek a rendezőnek nagyon jó (animei)filmjei vannak, mint a Hegylakó, Ninja Scroll, Wicked City vagy az Animátrixban a Program fejezet. :D Amúgy nem vagyok nagy animés de a jó rajzfilmekre odafigyelek. :)

OzoneRikaSama 2009.10.30. 19:20:29

Most láttam vidit és megkerestem nektek a 85ös Dt. Vannak fent hozzá képek is.
animeaddicts.hu/encyclopedia.php?anime.233
Csak regelni kell a letöltéshez,kibontod és skubizhatod is.
Dream Site-on meg fönt van/volt ez a D. Én onnan szedtem le.
Doitashimaste!
süti beállítások módosítása