Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Versus Part7

2009.07.14. 21:26 | Sorter | 20 komment

Címkék: 3. évad

Simon megint kinyúvad, de fel is támad rögtön, mert ő aztán igazán kemény! Erdész Szaki egyre szétszórtabb, Hubba Bubba a pengét nyalogatja (már megint!), Isys pedig semmi említésre méltót nem csinál! És a végére mindenkinek kihullik a haja!

Az utolsó hardcore bemutató videó a Versusból! Az összegzés napokon belül várható!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr261246545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mangekyo22 2009.07.15. 06:28:55

Király vidi lett!! Nagyon jó volt!

A vége meg csak akkor lett volna jó, ha 500 év telik el, és valamivel megmagyarázták volna, hogy miért cseréltek Hubba-bubba és Simon szerepet, illetve, ha nem Hubba-bubba, hanem valaki más, egy nem látott szereplő jött volna Hubba-bubba helyett!

Az egész film bekaphatja! Nem tudom, hogy kaphatott 6 pontot az IMDB.

Happy Zoidberg 2009.07.15. 08:08:10

Minden videótokat láttam srácok! Csak így tovább!

Happy Zoidberg 2009.07.15. 08:08:37

Minden videótokat láttam srácok! Csak így tovább!

Ármin11 2009.07.15. 09:13:04

majdnem behugyoztam a végén olyan vicces volt -kapjátok be te te és te a batman forevert bemutatnátok jim carryvel ? vagy a 2008 as speed racert

Benegege 2009.07.15. 09:23:19

Hát nem tudok mit mondani. Gratulálok. Ez lett az eddigi évad legjobb videója !!! Faszák vagytok :) Amúgy én kíváncsiságból letölöttem a Versust de én csak háromnegyed órát bírtam. HOGY LEHET ILYEN SZART CSINÁLNI? EKKKORA SZUTYKOT (három K-val) MÉG ÉLETEMBE NEM LÁTTAM. Amúgy majd ha van időtök mutassátok be a Bloody Mary c. filmet. Az is nézhetetlen egy szar.

Todd. PT 2009.07.15. 12:43:33

Kész :) Jó, lett.

Cosmodiksz XD

Vardar 2009.07.15. 20:55:56

Nem akarok akadékoskodni, de a végén nem Erdészszaki vezeti a kocsit? Kampótlan Hook Kapitány meg csak kéjesen röhög.

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2009.07.16. 10:58:48

Na jó a végét tökre nem vágom. Szóval Hubba Bubba kinyította a 666 kapuból az erdőben az egyiket, mikor lenyalta a vért. Simon meg Isys pedig nyugodtan lelép, mintha a túlvilág kapujának kinyítása semmiség lett volna. Aztán értelmetlen módon 99 évvel később Simon lett a rossz fiú és Hubba Bubba a jó? Ennek meg mi a ki**sz*tt k**va értelme van? Ez a film legenda. Negatív legenda.
Mondjuk az furcsa, hogy hogyan kapott 6,7 pontot az IMDb-nál, pedig ott általában reális adatok vannak.

Zomb!eboy 2009.07.16. 11:32:30

@Darth Revan Mester: Én láttam végig a Versust, és ott Hubba Bubba fejét Simon levágta, azt elrúgta a francba.

kilijohanna 2009.07.16. 16:48:00

hűűűűűha.... Milyen Qa idegesítő, hogy vannak olyan aszkalapok, akik kitalálták, a sztorit? Biztos azt gondolták, h ha homályosan hagynak dolgokat, avval Qa érdekes, elgondolkodtató hangulatot adnak ennek a szarnak...
De én nem gondolkodok el rajta, mert Qára leszarom!!!!!
A vidi királyságos lett, csodálom a készítőket, hogy végig bírtátok nézni ezt a szart, aztán még beszélni is róla! pfujj XD

Dron 2009.07.16. 19:21:04

Amikor megláttam ezt az értékelést a Versus-ról,majdnem megállt a szivem:
Világszerte nézők milliói jegyezték meg Ryuhei Kitamura nevét, mikor 2000-ben bemutatták a Versust. A film Magyarországon is jelentős rajongótáborral bír: akaratuk előtt meghajolva a Black Mirror bemutatja az ázsiai filmgyártás egyik legszórakoztatóbb alkotását, amely egy csapásra Japán legkelendőbb rendezői közé emelte Kitamurát. Nem méltatlanul.

(Felhívom a figyelmeteket az 5-ödik sor első szavára)

Dron 2009.07.16. 19:21:51

@Dron: (és harmadik szavára)

Alkoholmentes pénztár 2009.07.17. 13:34:45

Helló!
Ez is egy nagyon jó vidi lett:D
Kösz h megemlítettetek:P
A nevem onnan jött h Ukrajnában egy hipermarketben ki vlt akasztva egy hatalmas tábla a pénztár fölé h: ALKOHOLMENTES PÉNZTÁR

Alkoholmentes pénztár 2009.07.17. 13:37:33

Jah és riuhey kitamurának van egy másik Azumi c. filmje is ami nagyon jó lett... ajánlom mindenkinek

Terror Dzsoni 2009.07.23. 14:48:47

Végre vége! Vagyis majdnem... :)

A skinhead találkozót nem tudtam hova tenni, kihullott a pofámból a szendvincs, mikor megláttam!

Ryuhei Kitamura nem szar májer csóka, az Azumi mind két része korrekt alkotás(látom másnak is tetszett), s a már többször emlegetett Éjféli etetés c. filmje egyenesen a gyöngyszemekbe való! Érdekes kontraszt lenne, egy szar, egy fasza film a rendezőtől.

sabres139 2011.12.19. 03:06:32

Lehet, hogy nekem másik kiadás van meg, de tegnap néztem meg a filmet (vagyis fejeztem be), és nálam Simon megöli a végén Hubbabubbát (lerúgja a fejét). Ez annyiban érdekes, hogy így a legvégének aztán tényleg az égvilágon semmi értelme (nem mintha ezt leszámítva lett volna), hiszen hogy lehet életben Hubbabubba 99 évvel később, ha egyszer már meghalt???

Mondjuk én vagyok a hülye, hogy értelmet keresek ebben a mesterműben...

Kibernetika 2019.03.24. 09:44:41

@Zomb!eboy: Tényleg, nálam is amúgy!
süti beállítások módosítása