Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Szörny Egyetem

2013.07.04. 20:15 | Sorter | 8 komment

Címkék: élménybeszámoló

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr745391513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2013.07.05. 12:47:54

Amikor az első híreket megtudtam, hogy lesz Szörny Rt 2 ráadásúl előzményfilm ami ilyen iskolás cucc lesz, csak az járt a fejemben, hogy miért!!!! Aztán amikor megláttam az előzeteseket, hát nem nagyon változott a véleményem. Viszont most, hogy mindenhonnan csakis pozitív véleményeket hallok megkell nézenm a filmet, mert az első rész is tetszett szóval miért ne. Meg amúgy is jól jönne már egy igazán jó Pixar film. XD

jackass99 2013.07.05. 12:47:58

A minizsenik videót mikor folytatod?

Norberto124 2013.07.05. 12:48:00

Jó film nekem is tetszett:) Egyébként nézzétek meg a Gru 2-t az szerintem valami fenomenális rég röhögtem ennyit mint azon:DDD Meghallgatnék abból is egy élménybeszámolót:)

Sorter 2013.07.05. 12:48:47

@jackass99:

A jövő héten igyekszem majd megcsinálni.

Lac1 2013.07.06. 09:08:01

Kicsit OFF, de ezt most muszáj megosztanom, az Asylum új gyöngyszeme, a Cápatornádó:

www.sg.hu/cikkek/98411/itt_a_capatornado_cimu_katasztrofafilm_elozetese

Cs@tLós 2013.07.06. 09:08:04

SPOILER, AKI NEM LÁTTA, NE OLVASSA A KOMMENTET!

Nekem az tetszett amivé a végén kialakult a helyzet. Mesterien volt felépítve az egész. Ahogy Mike kezdett hinni magában, elhitte, hogy igenis van esélye, mi is elhittük, azt hittük, hogy a dékán csak pikkel rá és ezért viselkedik így, majd amikor kiderül, hogy megbundázta Sully a döntő meccset, Mike bizonyítani akar, de felsül...utoljára a toy story 3 szegezett így a székbe, hogy el nem tudtam képzeli hogy mi lesz.

A tavas jelentet pedig tanitani kellene..ahogy Mike-ban összeomlott minden, amilyen durva, hogy animált figurák és ennyire kifejezően látszott Mike arcán az öngyűlölet, a csalódottság, az elkeseredettség, és hogy hirtelen azt sem tudja, hogy mi lesz, mert mégis egy világ omlott össze benne, egy teljes hitrendszer, és Sully is megfejeli a saját nehézségeivel, hogy inkább beleszart mindenbe, mert nem tudta, hogy egyáltalán képes-e felnőni az apja által szerzett hirnévhez. Ez egy nagyon komplex drámává nőtte ki magát, az arcom leesett a moziban, hogy egy animációs filmen ilyen dolgokat látok, még akkor is ha pixar.

Nem beszélve a felnőttek megijesztéséről ami teljes katarzis volt, és nagyon jól vitte a feszültséget és grandiózussá tette az egész jelenetet.

Kétségekkel ültem be a filmre a trailerek után, de valszeg még moziban megnézem mégegyszer, mert nem birom kivárni amíg kijön dvd-n...

Ungdani 2013.07.08. 13:15:05

Annyira azért nem jó, mint a Szörny Rt., dehát az olyan szinten tökéletesre sikeredett, hogy a mai animációsfilmek minősége mellett lehetetlen még egy olyat összehozni. Ettől függetlenül hihetetlenül jó lett, és simán odatehető az első rész mellé. Az utalásoknak pedig rohadtul örültem, bár nem ma láttam már a Szörny Rt.-t, de még azt a fejtágításos szörnyet is viszontláttam a MU-ban, aki az eredetiben kb 5 másodpercig látszódott. :D Az egyetlen probléma, hogy ha valaki még nem látta egyik filmet sem, és ezzel kezdi, lespoilerelődik neki Rose pozíciója. :D
süti beállítások módosítása