Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Versus összegzés

2009.07.21. 22:13 | Sorter | 14 komment

Címkék: 3. évad

Végre végeztünk ezzel a hulladékkal. Nem írok semmit előre, a lényeget a videóban elmondjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr981259792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mangekyo22 2009.07.21. 23:53:18

Ez az összegzés nagyon jó lett!

Nincsenek nevek, de miért?
Olyan nehéz lett volna kitalálni japán neveket, mint Kazuya, Hitomi vagy Aburai?

Alkoholmentes pénztár 2009.07.22. 03:31:13

vagy matsumoto vagy yamamoto vagy ishida vagy yan:P:D

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2009.07.22. 12:10:22

Nem régen néztem meg a: A rettegés éjszakái videótokat, és az szerintem sokkal rosszabb, mint a Versus. Ez igaz, hogy a Versus egy OCSMÁNY film, de a Rettegés éjszakái szerintem 1000-szer rosszabb, mert pl. a zombik a Versus-ban sokkal jobbak, mint a rettegés éjszakáiban, mert azok ott leginkább csontvázakra hasonlítanak. Meg sem kell említenem a 30 éves törpét, aki a 9 éves gyereket játszotta. Ha megkérdeznétek engemet, hogy a Versus-t, vagy A rettegés éjszakáit nézzem meg, akkor inkább a Versus-t nézném meg.

UI: Egyébként jó lett az összegzés. :P

Zomb!eboy 2009.07.22. 14:06:36

Szerintem is jó videó lett, amúgy én már megnéztem a Versus-t (nem vettem meg nyugi), és csomószor elröhögtem magam rajta hogy ez tényleg 1 marha nagy fos, de múlt héten láttam a Rotweiler a halálkutya című szart, az szerintem bőven rosszabb a Versusnál, de ez csak az én véleményem. Amúgy ti már halottatok erről a Halálkutya című rettenetről?

Ivan/ 2009.07.22. 19:24:10

Tényleg nagyon jó lett az összegzés:) A Versus valóban egy borzalom. Én speciel kedvezményes áron megvettem a díszdobozt (nagyon ígényes kiadás) , hogy igazából is megbizonyosdhassak erről:)

Rotweiler a halálkutya: az egy másik borzalom, bár a Versust nem veri, és Yuzna filmje néhol egész vicces is:)

Ha mindenképpen különleges és eredeti rossz filmet akartok egyszer elemezni én A szamuráj útját ajánlanám. Tele van fergeteges (bármikor idézhető) dialogusokkal, vicces karakterekkel és igen érdekes látványorgiával.

Csak kedvcsinálónak pár nagyon jó párbeszéd:)

Donaldo atya: Ha nem tudod, hogy mit tegyél, akkor ne tegyél semmit.

Hawk: A szexuális vágy az ostobák teája.

Donaldo atya: Ha kialszik a belső fény, zavar támad a tér-idő kontinuumban.

Stella Speed: Rajtam a korcsolya. Látom a gonoszt. Látom a jót. Tudom kivel harcoljak, és tudom, hogy mi a célom. És tudok görkorcsolyázni.

Terror Dzsoni 2009.07.23. 15:25:05

Remek összegzés, mindenről volt szó. Annyit talán hozzáfűznék, hogy a karakterek névtelensége lopott ötlet, de most nem tudnám megmondani (még ha a fejemhez lángszórót is szorítanak), hogy melyik film élt még ezzel az szerintem nem rossz "'huzással".

Az Azumi mind két része faintos, s örülök, hogy nektek is bejött. A következő gyönygszemetek pedig az egyik kedvencem!Kezd egymásba csúszni az izlésünk? ;)

Fülig szaladt a pofám, mikor közöltétek, hogy az ÉN filmjeim kerülnek górcső alá! S komoly fejtörés okozott, hogy melyik is lehet az a bizonyos japán film. Betippelném a Wild zerot. Nyertem kicsi piros hangszórót? :D Alig várom!!!!!!

Alkoholmentes pénztár 2009.07.25. 02:50:37

nem:P
nem lövöm le a pojént melyik japán film jön:P
hasonlóan értelmes a sztorija a versushoz...igazából nincs is:D

a nagy peti mester 2009.09.06. 12:02:31

kemééény :D szeretem a videoitokat :D

a.gyula90 (törölt) 2009.11.07. 21:16:26

Csaó!
Elöször is annyit hogy jó a sorozat, több nézettséget érdemeltek!
-
Epikus borzadáj ez a film, tehetég kell már ahhoz hogy valami ilyen pocsék legyen... Szóval le a kalappal az alkotó sama elött.

FidoMalac 2011.01.01. 09:04:50

IMDbn hogy a faszba kapott 6.6 ot???

FidoMalac 2011.01.01. 09:12:21

Ámm le lehet tölteni? Mert megvenni nem...nemmmmm...szoval xD Nem igazán érné meg :P

Szijj Norbert 2012.04.08. 18:14:00

az a poén a filmben hogy az elején Simon kijelenti hogy utálja ha egy csajt bántanak mégis az egész film alatt üti veri Aisist

Kibernetika 2017.06.07. 18:45:35

Én megnéztem és nem bántam meg. Eleve azzal kezdtem neki, hogy nem veszek benne semmit sem komolyan, a történetről meg akár el is feletkezem emellett megfelelő hangulattal. És így sikerült is szórakoznom rajta. A végeredmény pedig az lett, hogy nálunk Magyarországon ezt sokan szeretik és én is ilyen vagyok.@Tomlion: Veled meg külön egyetértek abban, hogy én is szivesebben nézem meg ezt, mint a Rettegés éjszakáit.

Kibernetika 2023.11.06. 23:47:33

Najó, most néztem az audiókommentáros "közös filmnézést" a 8. szülinapról és közben beláttam, hogy csak azok elől "bújkáltam", akik ezt szeretik...
(a 6 évvel ezelőtti énem eléggé fura volt ez tény)
süti beállítások módosítása