Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - I. e. 100 millió

2009.08.03. 14:56 | BlackSheep89 | 16 komment

Címkék: 3. évad

Az Asylum nevű hírhedt stúdió filmjei közül még csak a Terminators lehet ismerős, hála Effektának. Most mi is bemutatunk egyet, mégpedig az I.e. 100 millió-t, ami, ha nem is jó, de azért annyira nem katasztrófális, mint az említett borzalom. Ha nem lenne az a bizonyos hiba, akár még élvezhető is lenne...

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr681286148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DarthWhite 2009.08.03. 16:22:21

A Terminators-ban se voltak valami fényesek az effektek, de ez már tényleg Mexikóma-béka segge alatt van.

Amúgy szerintem a YouTube-osoknak nem fog tetszeni, hogy a 300 zenéjét felhasználtad :/ De kit érdekel? :P

Todd. PT 2009.08.03. 19:10:33

Valahogy az elejétől hányadéknak nézett ki. Nem tudom miért mondtad, h. egyébként nem az...Szokásos amerikai klisék...az über katonák (tengerészek amúgy) akik a csajukat is magukkal viszik háborúznak a múltban...szóval komolyan...Mit lehet ebben bármennyire is pozitívnak ítélni

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2009.08.03. 21:13:54

Kérdés: Miért nem korábbra küldték vissza őket? Pl. mikor eltűntek? Így egy éveket spórólhátak volna.
Az effektetek tényleg hányadékok

Morgomir5 2009.08.04. 10:01:47

A videóban található legjobb haláljelenet: 4:34-4:36...Ezen fetrengtem a röhögéstől :D

Terror Dzsoni 2009.08.04. 15:22:55

Jó kis vidi lett!

Az Asylum studió ezt a szinvonalat hozza CGI terén, tehát tessék hozzászokni! :D

Az egész olyan mint a King Kong, a Jujjráesik park és a Csillagkapu torz, zagyva keveréke lenne!

Azért az nem világos, hogy nem tudnak egy árva T-rexet rommálőni? Páncélököllel egy rakéta...

Valamint a filmesek nem hajlandóak elfogadni azt a tényt, hogy a T-rex NEM ragadozó, hanem a tudomány mai állása szerint dögevő volt. De a bemutatót elnézve, ez a legkisebb gond a filmmel...

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2009.08.04. 19:36:58

@Terror Dzsoni:
A T-Rex már csak ragadozó marad a filmesek számára. :D

2009.08.04. 22:10:19

amikor megemlíted hogy az időutazásba mindig bele lehet kötni és sorolod a filmeket szerintem a back to the future-t is megkellett volna említeni én azon a filmen filozofáltam sokáig.

Terror Dzsoni 2009.08.05. 11:57:08

@Darth Revan Mester: Hát igen, a régi beidegződéseken nem lehet változtatni. :)

Még egyszer megnéztem a vidit, s csak másodjára tűnt fel az az effekt ami a kamerát "remegteti" amikor a dinó lép, na az is akkora blődli, mint ide Lacháza! :D

Benegege 2009.08.06. 12:05:11

Nézzétek meg a Rejtelmes Sziget c. filmet. Az is ugyan ez a színvonal.

CorN^ 2009.08.06. 14:13:28

Hali!;)
Jó vidi lett,remélem hamar jön az új;)
Ez tényleg egy borzalmas kinézet,a játéknál van jobb:D

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.08.06. 22:55:38

Volt egy kis nyaralásunk, úgyhogy csak most tudok reagálni a kommentekre:

@Terror Dzsoni: Arra én is ki akartam térni, de aztán kiment a fejemből. De akkor ezek szerint kommentár nélküél is elég feltűnő! :-)

@Gamer-x: Említettem a Vissza a jövőbe-t, csak lehet, hogy nem volt érthető! Én is elmélkedtem egy kicsit, de nekem a legjobban a Harry Potter 3 volt, ami padlóra küldött ezen a téren!

Így utólag nézve elég sok hiba van a filmben, amit eddig nem vettem észre, de ezek mellett is tartom, hogy ebből egy egész tűrhető filmet is össze lehetett volna hozni, csak annyi kellett volna, hogy legalább a legminimálisabb odafigyelést tanúsítják a CGI részek iránt. Tudom, hogy elmondtam a videóban, de számomra ez a látvány felért egy két és fél órás kínzás-maratonnal!

vitako 2010.01.13. 22:49:38

Am én teljesen más véleményen vagyok, ez a film egy ganéj! A színészek munkája szerintem (ellentétben veled) katasztrofális! Nem egyszer volt olyan, hogy beszélnek egymáshoz -hatásszünet - bambán maga elé néz a fickó és aztán megöleli a másikat mindezt olyan hülyén hogy el se tudom mondani! És nagyon sok benne az ilyen, hogy hatászünetekkel beszélgetnek idióta arccal fűszerezve! Amikor az a krokodil vagy miazannyaisten megöli a katonát, figyeljétek azt aki felkiált! Semmi arcrándulás, csak kitátsa a száját és kiált! Ja és az a nézés! Gondolom egy kicsit legalább elszörnyülködhetett volna! Ja és a végén a helikopterből ahogy kiugranak: hát énnálam egyszerűen apró szilánkokra tört volna a lábam, ha olyan magasból leugranék a betonra (kb 8 méter magas). Ja és a dínó járkál az utcán és találkozik össz-visz 3-4 emberrel, ez aért egy amerikai nagyvárosban nem semmi! És miközben "tombol", a háttérben bicikliznek! Mondjuka történet tényelg tűrhető! Am azt se értem, hogy elvileg a krétakorba mennek vissza, szóval valahogy másképpen kéne kinéznie a tájnak! Ehelyett tök olyan mint egy amerikai vagy neaggyisten európai erdő (megspékelve néhány trópusi virággal)! A díókról ne is beszéljünk, az a látvány kb. 1981-82-ben ütött volna! Ja és a T. rex túl nagy is!
Számomra ez életem egyik legrosszabb filmje! (na jó kevés Asylumost láttam még!)
Bocsi ha egy kicsit nyers vagyok, de ez az én véleményem! (amúgy nem vagyok szakértő a színészetben, ezek csak az én észrevételeim)

Horrorfan96 2010.04.08. 15:39:28

Brutálisan rossz ez a movie.Sajnos egyszer már láttam.Nem ajánlom senkinek.

Dinnyés · http://dinnyeske-dreams.hu 2010.07.10. 21:32:16

Nem tudom hogy kivette észre de elég sok jelenet hasonlított a Jurrassic Parból, és a Godzillából is.
Képzeljétek 2012-ben elkezdik forgatni az új Godzilla filmet nagyon kíváncsi vagyok rá milyen lesz. :Đ

DAud 2011.03.08. 09:52:10

Basszus ez az időgép az elején Csillagkapu, a végén Szellemirtók!
süti beállítások módosítása