Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Katakombák/ By Hakuso

2009.08.28. 11:21 | Sorter | 9 komment

Címkék: rajongói/vendég videók

Hakuso, aki a nagyszerű rövid filmkritikák című blogot is vezeti, volt oylan kedves, és elkészítette a Katakombák című borzalom bemutatóját. Véleményünk szinte telejsen egyezik, de én pont a bosszantó egyhangúsága miatt nem szívesen mutattam volna be a filmet. Hakuso azonban megtette, mégpedig nem is rosszul. Ezért jár neki a köszönet. :-)

 

 Jó szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr631343821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hakuso 2009.08.28. 12:36:52

Elküldtem e-mailba a másik vidit is és ezzel megköszönném a lehetőséget :D

-gabber- 2009.08.28. 18:09:44

wáw és télleg félig ember félig medve és félig diszno volt...
Amugy jo lett a vidi.

mynameisearl 2009.08.28. 21:40:28

jó vidi csak kicsit sok a szóismétlés,

hakuso 2009.08.28. 21:46:41

Nos igen :D Ennél a filmnél a videó készítése közben is ki voltam akadva és e mellet pedig szerettem volna érzékeltetni a hibáját a filmnek, mert egy olyan hibája van amit egy ilyen videóba nehéz megmutatni, ez pedig az unalom.

Terror Dzsoni 2009.08.30. 07:05:20

Valóban az egyetlen értékelhető pillanat a film elején a történelmi háttér. Csakhogy a Párisz alatti kiatakombák még véletlenül sem így néznek ki. ez túl rendezett és tiszta, mondhatni steril. Szerintem az alapszitu nemlenne rossz, ha a kivitelezés nem lenne olyan amien. A végét meg nem érterm, a menő rapperfeje gyereket csak úgy letaglózza egy 40 kilós pálcikakezű csaj! Hát de...

Kicsit tényleg sok a szóismétlés, szóismétlés, szóismétlés....
Ha nem tudsz mit mondani, akkor inkább hagyj üres részeket, had csodálja a tisztelt néző a semmit! :) Mert tényleg szart se látni a filmből...

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.08.30. 22:39:08

Én nem láttam ezt a filmet szerencsére, a videóra is csak most szántam rá magam. Két dolog:
1.: A videó nagyon tetszett, remekül bemutatta a filmet, és akommentár is jó volt.
2.: TE JÓSZAGÚ ÚRISTEN!!!!!!!!!!! Basszus, ez a finálé, hogy nincs is szörny, egyszerűen... egyszerűen elképesztő! Hogy a francba gondolhatták komolyan, hogy egy EKKORA BAROMSÁGOT raknak egy filmbe! Jézusúristen! Még most is alig hiszem el!

Morgomir5 2009.08.31. 20:37:04

Sztem egy kicsit hasonlított a feje a hydraliskekére :D

Nagyon tetszett a bemutotó Hakuso,engem a szóismétlés se zavart,mivel én se tudtam volna mit mondani a bemutató alalpján,így önkéntlenül is többször kimondom,amit gondolok.

vitako 2010.02.04. 18:58:50

nem jön be a videó
süti beállítások módosítása