Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Hakuso: Top 10 - legjobb ázsiai filmek

2009.08.29. 15:15 | BlackSheep89 | 20 komment

Címkék: rajongói/vendég videók

Nem, nem vettük fel Baaad Movies tagnak Hakuso-t, pedig joggal gondolhatnátok, hiszen immár a haramdik videóját raktuk ki a blogra. :-) Ez a videó is nagyon jó, bár egy kicsit sok a szóismétlés, de ugyanakkor annyira lelkes az előadásmód, hogy az kijavítja a hibákat.

Egyébként annyit elárulok, hogy a Versus nincs bent a listában. (Akkor valószínűleg ki se tettük volna a blogra :-) )

És hogy a saját munkásságunkról is kapjatok egy kis hírt: A legújabb videót holnap délelőtt feltöltöm, ismét indavideóra, mivel a youtube egy kalap... egyébként ezzel a videóval befejezünk egy nemhivatalos sorozatot.
Sorter is hamarosan elkészül az új bemutatóval, melyben - mint már oly sokszor - egy jó film borzalmas második részéről lesz szó.
Emellett hamarosan befejezek egy számomra elég gigantikusnak számító videót, remélem, pár napon belül az is napvilágot láthat.

Na de akkor íme Hakuso listája a tíz kedvenc ázsiai filmjéről:

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr401346427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ivan/ 2009.08.29. 19:56:36

Ízlések és pofonok, de szerintem elég gyengécske Top 10, ami tele van középszerű alkotásokkal. Eleve csodálom, hogy 10 évnél régebbi film nem is volt a listán, viszont ami volt az is inkább kommersz. Ha már mindenáron csak újakat akartál bemutatni, akkor egy Memories of Murder vagy Repülő tőrök klánja simán elfért volna itt.

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.08.29. 20:14:28

Nekem csak a 2. pecig játssza le :S ott megáll és úgy veszi mintha vége lenne

Petya S Kennedy 2009.08.29. 20:37:19

csinálj ilyet animeből is és komák leszünk

hakuso 2009.08.29. 20:37:29

Nagy ázsiai film rajongó vagyok és igaz, hogy régebbi filmek nem kerültek be. Bár a régebbi filmek közül csak a Takeshi Kitano filmeket szeretem. Na most kicsit furcsállom a kommersz szót, ugyanis A bosszú ura, a Bosszú asszony, az Oldboy, az Ichi the Killer vagy a Cyborg vagyok, amúgy minden oké mióta kommersz?? Ami ezen a listán kommersz film az egyedül a Reinkarnáció, de azt mondtam is a videóba. Takeshi Kitano film pedig azért nem került fel a listára, mert az ő filmjei bár zseniálisak, de a legjobb filmjét is csak a 11. helyre tudnám rakni, ez pedig nem más mint az Erőszakos zsaru.

hakuso 2009.08.29. 20:38:18

Petya S Kennedy! Ha Sorter és BlackSheep megengedi csinálok! :D

Petya S Kennedy 2009.08.29. 20:40:19

@hakuso: ha engedik a főnökék akkor sorozat is lesz benne,ugye?(ajánlom a kedvencemet:Bleach)

hakuso 2009.08.29. 20:44:19

amint megengedik :D megcsinálom, bár nem garantálom a Bleach bekerülését, de lehet :D

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.08.29. 20:50:49

Oh my God!
Miket beszéltek ti itt??? Nem vagyunk mi főnökök! Ha gondolod, nyugodtan csináld meg, aztán majd kitesszük a blogra, ha nekünk is tetszik! :-)

Ivan/ 2009.08.29. 21:05:50

Azért elborult művészfilmnek se mondanám őket:) Ázsiai mércével nézve szerintem ezek igenis azok.

hakuso 2009.08.29. 22:04:04

oké akkor a napokban még számíthatsz rá petya

Alkoholmentes pénztár 2009.08.30. 01:33:00

én nagyon hiányoltam az azumit... dobogós helyre simán bekerülhetne...
a bleach pedig tényleg fantasztikus anime... tökéletesen felépített világ, megkérdőjelezhetetlen cselekményszál... animesorozatok közül a legjobb...

Terror Dzsoni 2009.08.30. 07:45:43

A lista - mint minden lista - a készítőjéánek izlését tükrözi, tehát felesleges vitázni. Kitano nálam az isten, a Visitor Q a legjobb filmje, de szeretem az Ichit is odabasz. Az Oldboy alulértékelt, a Végzetes merénylet meg túl, Reinkarnáció unalmas. A bosszú trilógiát meg meg kell szereznem.

Lehet, hogy most nagyon beletiprok a lelkivilágodba (nem ez a szándékom), de KURVÁRA FELEJTSD MÁR EL A ZSENIÁLIS ÉS A LENYŰGÖZŐ SZAVAKAT! Bosszantóan sokszor használod, s amikor egy szót sokszor ismételnek egymás után, akkor jelentését veszti! A videóidon látszik a filmek iránti szeretet és a lelkesedés, ezért nem értem, miért nem tudsz beszélni a róluk, csak papagáj módjára ismételgetsz a szavakat. A magyarnyelvben - ellentétben az angollal - rengeteg szó van egy dolog kifejezésére, te viszont vazelin nélkül erőszakolod meg szegényt hátulról!

Hallgasd vissza magad, és inkább többszöri nekifutásra vedd fel a videóhoz a hangot, s akkor már nem lesz semmi bajom.

hakuso 2009.08.30. 10:05:36

Igen teljesen egyet értek veled a szóismétlés kapcsán. Na most ezt úgy képzeld el, hogy én hivatásos stand up comedy-s vagyok, ott nincs semmi gondom ilyennel, de valahogy ezeket a filmeket annyira szeretem, hogy nem tudtam mit mondani róluk, mert számomra mind, mind tökéletes.

hakuso 2009.08.30. 10:18:32

Egyébként az Azumi remek film, de nekem nem kedvencem. Amúgy a rendezője, rendezte a Versus-t :D

hakuso 2009.08.30. 12:42:20

Petya!! Az anime top 10 fent van a honlapomon (www.filmkritikaim.blog.hu) De hamarosan itt is fent lesz.

Terror Dzsoni 2009.08.30. 14:24:06

@hakuso: Nem azt mondtam, hogy shakespearei szöveget kell fosni, csak a szó ismétléseket kell tudatosan kerülni! :)

Ha kicsit odafigyelsz, akkor tényleg fasza kis videjókat fogsz összahozni! HAJRÁ!

Zomb!eboy 2009.08.30. 15:09:12

Hát én az Ichi the Killer alatt ettem meg az ebédet(OMG), és nem jött vuk utána.

hakuso 2009.08.30. 16:51:34

nekem se, de van akinek igen

Commissar Morak · http://wolfgangsharfke.wordpress.com 2009.09.10. 14:54:21

Az Azumi olyan rossz, hogy az már nem is film. Egy barátommal (anime és keleti film mániákusok vagyunk) nem bírtuk végignézni. Bamm...

A listád legtöbb filmjét nem ismerem, de a Repülő Tőrök, a Hero vagy a Harcos három filmedet is leszorítja a top 10-ből kedves Hakusho.

zsugabubues70 2009.09.14. 18:06:02

Jó ez a videó csak túl sokszor mondod azt hogy zseniális.
Amúgy nagyon jó.
süti beállítások módosítása