Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Katasztrófafilm

2009.08.30. 12:36 | BlackSheep89 | 60 komment

Címkék: 3. évad

Egy kicsit személyes vonatkozású is ez a videó, hiszen már nagyon meguntam a sok kommentelőt, akik szerint nincs igazam abban, hogy ezek a Movie-k rossz filmek. Valószínűleg majd erre a vieóra is kapok hasonló ugatásokat. Márpedig akkor is azt mondom, hogy ez rossz, mégpedig az egyik legrosszabb, amit életemben láttam.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr821348306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zibi07 (törölt) 2009.08.30. 14:02:55

Abszolút mértékben egyetértek veled, hogy ez és az előző filmek, a Spárta a köbön, a Bazinagy film és a Csajozós film is mind nagyon rosszak! Aki ezek szereti annak nincs humorérzéke. A Csajozós filmet én anno moziban láttam és egy pillanatán nem tudtam röhögni csak azért nem jöttem ki a teremből mert hátha a végére lesz egy olyan poén amiért érdemes volt az a 990Ft-ot kifizetni, hát kár volt. A horrorra akadva filmekből is csak a 3 és 4. rész a legjobbak, mert az első kettő siralmasan szar. Az utolsó 2 rész is azért jó mert a paródia mesterei Zuckerék vették kezükbe a dolgot és értékelhető alkotást tettek le az asztalra. Aki jó paródiát akar látni az nézze meg a Csupasz Pisztoly filmeket és a Nagy Durranás filmeket. Az utolsó mozikba került paródia ami élvezhető volt az a Maffia, de azt is sikerült az okádós résszel tönkre vágni, azóta nem vagyok hajlandó végignézni mert a moziból én azon a részen inkább kijöttem és azóta nem láttam a végét és így már nem is érdekel.

hakuso 2009.08.30. 14:09:28

Azt kell mondjam, teljesen egyet értek. Én tovább mennék. Aki szerint ez a film jó, az nézzen magába, hogy milyen az ízlése, meg úgy az egész felfogása. Akinek tetszenek ezek a "szarós / hányós poénok" azok szánalmasak.

David1Vakles 2009.08.30. 14:35:51

nekem az egyetlen 2008as parodia ami még ugy hogy tedszet egy kicsit az a superhero movie volt , de nem lepodnék meg ha asztis bemutatnátok mint rossz film

Terror Dzsoni 2009.08.30. 14:47:56

Blacksheep! Tényleg voltak olyan seggarcuak(lusta vagyok visszaolvasni), akik leanyáztak, mert szerinted rosszak ezek a "filmek"??? Azért az IQ-ára kiváncsi lennék ezeknek a személyeknek(mert ezek nem emberek, csak SZEMÉLYEK)!

Az igazi katasztrófa pedig az, hogy erre van aki pénz adott (producer), s van aki pénzt adott ki a moziba!

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.08.30. 14:59:06

Bizony voltak, mégpedig nem is kevesen. :-(

hakuso 2009.08.30. 15:02:13

Superhero Movie, még nekem is bejött. Tényleg az volt az utóbbi idők egyetlen normálisabbnak mondható paródiája. De az is néha felettébb gusztustalan volt.

Rover 2009.08.30. 15:30:56

Üdvözletem!
Szívemből szólt ez a videó, annyira nehéz volt ezt a filmet végig nézni, hogy szinte 100%-ra fogadtam volna le, hogy ez itt megfog jelenni. Az első 30 perc után már azért imádkoztam, hogy haljanak már végre meg a szereplők. De nem. Tovább kínozott a film, és elképesztő módon felidegesített. Ennyire rossz filmet nagyon nehéz végig nézni, semmi értelme, az összes paródia rendkívül rossz, egyetlen poénon se tudtam nevetni, ráadásul még a karakterek is elképesztő módon idegesítőek...
Aki szerint ez jó film, annak orvos kell minimum. Még az előző kiadások is durva módon rosszak voltak ( Csajozós film stb. ahogy említetted is Blacksheep.) de ez.... Ez alulmúlta az összeset..... Mellesleg tudtom szerint a Superhero moviet más csapat csinálta, nem ezek.

R.

mynameisearl 2009.08.30. 15:39:37

ezek a filmek valami iszonyat undorítóak, bár én még egyiket sem láttam csak itt. de van egy csomó haverom aki azt mondja hogy milyen viccesek ezek a filmek. ők tudják, nekem kihagyós mind

LeonSKennedy 2009.08.30. 16:40:43

Én is így vagyok. Haverjaim elösször úgy mondták hogy a Bazi nagy film milyen jó film meg hogy kihagyhatatlan. Akkor még nem ismertem és kölcsönkértem. Hát a végén a háborús résznél elmosolyodtam. Visszaadtam, elmondtam nekik is hogy mien szar és kinevettek és még mindig mondták hogy ez jó. Szerintem a Spárta a köbön még a legszórakoztatobb az összes közül. Talán csak azért mert abba több jó poén van 2-nél. És teljesen egyet értek veled... ez egy nagy szar. A caspianos rész mondjuk télleg nem rossz de ennyi.

Sazerac 2009.08.30. 17:32:05

Sziasztok! Szerintem nagyon jó film volt, nem értem miért kellett így lehúzni. Igaz, hogy volt benne néhány gyengébb poén, de többségében nagyokat nevettem rajta.

KongFan 2009.08.30. 17:53:59

Ez a film egy tömény hányadék ugyanúgy mint az elődei.
BlackSheepnek telljesen igaza van. Undorító gusztustalan erőltetett poénnak nem nevezhető összefüggéstelen valamik sokasága 90 percben. Pfff

Azok meg akik elküldték az anyjába Sheepet gondolkozzanak már el azon hogy mit láttak hogy min röhögtek?

Nektek az vicces hogy a Charlie és a csokigyárat úgy parodizállják hogy eszik a szart? Nektek az vicces hogy a spártaiak buzulnak? Vagy hogy 1 kilós pattanást nyomak ki egy nőn és az átszakítja a közfalat mert kifakadt?
Gratulálok falljátok ezeket a hányásokat tahó bunkók.

Terror Dzsoni 2009.08.30. 20:33:43

@Nyolan: Amennyiben ezt gondolog, akkor a nevetési-ingerküszöböd igen alacsony, hasonlóan az igényességedhez! Kívánom,hogy soha, semmien filmet ne tudj megnézni, csak ezt a hulladékot...

Terror Dzsoni 2009.08.30. 20:34:48

@BlackSheep89: Szarni bele! Aki hülye, haljon meg!

Mangekyo22 2009.08.30. 23:10:44

Üdv! Király lett az új viditek, mint mindig!

Szerintem ebben a filmben egyedül csak a Hulk volt jó, minden más undorító! Nem igaz, hogy csak hülye/szaros/böfögős/hányos poénokat tudnak kitalálni!
Egyedül tényleg a Superhero Movie volt az, ami még valamennyire jó volt, de hogy még a Horrorra Akadva 1 és 2 is jobbak voltak ennél, az szerintem gyalázat!

Csupasz Pisztoly, Nagy Durranás forever!

Effecta 2009.08.30. 23:14:57

UGYE MONDTAM :D
Mondtam hogy van rosszabb a Versusnál!:D

Gunny · http://gamesandmovies.blog.hu/ 2009.08.31. 10:12:48

Hát én neten láttam a film végét azt a dalt angolul azt kicsit viccesnek találtam(megjegyzem nem tudom miről énekeltek)a zene után már majdnem kedvem támadt megnéni a filmet.De még jó hogy csináltad ezt a videót különben megnéztem volna.

freddyD 2009.08.31. 10:44:16

Akik ezeket a filmeken nevetni tudnak, azoknak fogalmuk sincs, mi az, hogy JÓ paródia.
Mert az nem paródia, hogy parodizálnak egy olyan filmet, amely még meg sem jelent, hanem csak az előzetest láthatták a készítők (pl Hancock utalás).
Szánalmas

Gunny · http://gamesandmovies.blog.hu/ 2009.08.31. 11:08:41

Tényleg akkor most ez rosszabb mint a Versus(???) mert ha igen akkor ez a Baaadmovies eddigi legrosszabb filmje...

Mudai 2009.08.31. 11:31:23

Valahogy ezeken a filmeken mindig felb*szom az agyam... pontosabban azért mert a mocskos (amerikai) média tini-butításainak látom ezt a 4 filmet (és még lesz több is, mert jó befektetés, ha nem lett volna az már az első után abbahagyják)
És mindig elkeseredek amikor azt látom hogy valakinek tetszik ez a szarnak sem nevezhető újabb amerikai agymosás

Zomb!eboy 2009.08.31. 13:17:19

Nekem ezt az osztálytársam akarta odaadni, persze nem fogadtam el, amúgy a cipős poén alapja szerintem jó ötlet, csak azt is elbaszták, ja és a Horrorra Akadva 1-2 nem szar.

T-rex 2009.08.31. 14:16:01

Hát te jó ég a Bazi nagy filmet két éve láttam táborba barátom aki hozta azt mondta tök jó.Barátokkal meg más osztályokkal ott megnéztük azt csak néztem hogy mi a sz*r ez...Csak az alsósok röhögtek rajta pff...Utálom!!!

MarkD Man 2009.08.31. 14:21:21

Undorítóak ezek a filmek.
A Spárta a köbön még valamennyire bejött, de a többi egy szemét gányolmány!
Ja és Csupasz Pisztoly, meg Top Secret 4ever!

T-rex 2009.08.31. 15:34:13

Ajánlok ey borzalmas filmet az a címe hogy Troll 2.Én végignéztem de legalább nem nézhetetlen mert szét röhögtem magam rajta hogy milyen szánalmas lett a történet, a jelmez és a szinészek is itt egy jelenet belőle ;).

www.youtube.com/watch?v=HyophYBP_w4

Csak így tovább! :)

zsugabubues70 2009.08.31. 15:47:01

Szerintem is ez a film egy katasztrófa amikor megnéztem akkor is csak egyszer eresztettem egy félmosolyt. De ennyi. egyet értek BlackSheep-el ez egy Katasztrófa film.

mynameisearl 2009.08.31. 16:49:41

@T-rex: ez a videó kint volt roflneten. hatalmas alakítás:D ÓMÁJGÁÁÁÁD. otherworld kritika az első részről:otherworld.hu/gorefest/?p=275#respond

zsugabubues70 2009.08.31. 18:12:50

Nem rég elkezdtem nézni de a felénél már le is állítottam nem bírtam végignézni olyan rossz.

T-rex 2009.08.31. 18:42:31

Amúgy nemértem hová lettek a jó paródiák pl.:Csupasz pisztoly, Nagydurranás, Horrora akadva stb. Öcsém én már úgy szeretnék látni egy ütős paródia filmet. :O De csak ezek a szennyek vannak.

mynameisearl örülök hogy nemvagyok egyedül. :)

Terror Dzsoni 2009.08.31. 19:37:36

@T-rex: Lemaradtál! Már elküldtem a srácoknak! :)

mynameisearl 2009.08.31. 19:58:42

akkor lehetséges troll 1-2 videó? tényleg melyiket küldted?

T-rex 2009.08.31. 22:25:22

Remélem a kettőt. :) Bár az egyre kiváncsi vagyok. :P

csaky000 2009.08.31. 23:19:41

Gyerekek!
Egy darabig én is dühöngtem ezeken (leginkább a Spártás baromságon!) de aztán rájöttem, hogy mindenki azt néz meg, amire igénye van! Csak sajnos az a baj, hogy ezek a derék "hálivúdi" iparosok azért készítik, mert kereslet van rá! Ezt mondjuk már többször átbeszéltük Dzsonival, de ennyi erővel egy másfél órás Mónika show is mehetne a moziban, azt is megnéznék, és biztos vagyok benne, óriási kasszasiker lenne... Az egészben az a legrosszabb, hogy ha mindenki (vagy legyen csak 90%) utálja ezeket a filmeket, akkor mégis ki nézi meg???

Alkoholmentes pénztár 2009.09.01. 06:43:17

"az amerikai kövér pattanásos hülyegyerek" mint ahogy FreddyD mondaná

Terror Dzsoni 2009.09.01. 08:53:46

@mynameisearl: Nekem csak második rész van meg, az elsőt nem is láttam (sőt, azt sem tudtam, hogy van első része:).

@csaky000: Azt lehet eladni, amire kereslet van. olyan mint a Győzike show, mindenki fikázza, de a többség nézte(egyébként hamarabb levették volna a műsorrol).Monika show egész estéstben? Tódulnának az agyhalott emberek, Romero papa forgathatná a legújabb zombis filmjét, a statiszták adottak lennének hozzá! :)

Anyám mondása szerint: amíg lószar van, addig veréb is lesz! :D

Rocko72 · http://teddike.freeblog.hu/files/junius/pop_movie_poster.jpg 2009.09.01. 12:48:05

Jason Friedberg, Aaron Seltzer. A két balboka akiknek közük volt író ként a horrorva akavához és a drágám add az életedhez. De nem csak ők írták a filmeket. (szerencsére). De amint átvették a staféta botot és "mindent bele adnak" egyre jobban megy le a pont szám is. nem veszik észre a számokat?
Date 2.6 28.935
Epic 2.2 43.488
Spartans 2.4 39.640
Disaster 1.6 29.356
Amúgy igazából sok poénnal (kivétel gusztalan) nincs gond csak rosszul tálalják.
És persze classic humor rulez!!!!!!

Reich 2009.09.01. 17:39:42

Egyetértek ez a film szánalmas rakás fos kaka.Alki azt mondja hogy ez jó hmmmm-nos annak lehet valami az értékrendjével mert ez fosingó.Na béke

Ice01 2009.09.01. 18:50:26

Igen én sem tudok mit hozzáhűzni. Véleményem szerint a valaha készült (és ezt most komolyan mondom) LEGROSSZABB "film" és "paródia" amióta csak feltalálták a filmezést. Ez egy pöcegödör, egy trágya, egy okádék, egy moslék....stb.......
És igen akinek tetszik az olyan film amiben egymásra szarnak, majd lenyalják egymásról, az olyat aminek semmi értelme az égadta világon, amiben csak a hányós, gusztustalan, fingós, pattanáskinyomós filmek tetszenek azok vagy valamien kábszeren élnek vagy nem nevelték őket a szülei, de az biztos hogy valami kis torzulás van a pici agyukban.
Ui. Black Sheep, neked meg azt üzenem hogy nagyon jó lett a videó, csak így tovább :) Hiszen rossz "film" nem marad szárazon.

kyraeleonor 2009.09.01. 19:55:48

Üdv!
Évekkel ezelőtt, amikor kijött a Csajozós film a mozikba, olvastam Őízléstelenségéről egy cikket. Abban azt írták, hogy a film forgatása közben voltak olyan jelenetek, amiket egyszerűen nem tudtak felvenni, mert NEM BÍRTÁK KI RÖHÖGÉS NÉLKÜL! Nem is tudom igazán: sírjak-e vagy nevessek. Hiszen eszerint télleg vannak, akiket ez dob fel, és nem csak a nagybetűs média tukmálja ránk kisebb-nagyobb szerencsével a kultúrát.
Hát kuc-kuc. Csókhömpöly.

playground · http://magazinok.hotdog.hu/comicworld 2009.09.02. 11:33:11

Nemtom ti hogy vagytok vele, de nekem bejött a csajozós film...Hogy miért?Mert szeretem elengedni magamat, és a fekete, ízléstelen humort is bírom...Ez a film a bemutató alapján tényleg gagyi, igaz még nemláttam, de megakarom nézni...

ZeromorphemX 2009.09.03. 16:02:48

Én még nem láttam ezt a filmet, de a szívemből szóltál, amikor lehordtad, mint gusztustalan hányingerfilmet, és a jelenetek alapján szívből utálnám ezt is. Nálam az undorító horrorraakadva valamelyik iszonyatos részénél telt be a pohár, de már azelőtt is agyhúgykövet kaptam attól, hogy minden poénnak a szarra, a hányásra, és a gusztustalanul hülye kreténekre kell épülnie, de mindhez van egy-két fura alak, aki dícséri.

Aki paródiát akar, valóban Zucker-filmeket nézzen.

Jó videó, gratula!

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2009.09.03. 19:24:36

De ez a film csak azért is SZAR!
Hónapokkal ezelőtt néztem meg. Először és egyben utoljára. Nevetséges a film úgy ahogy van. Kezdve azzal, hogy gyakorlatilag több, mint 20(!) filmet akar kiparodizálni kevesebb, mint másfél óra alatt. Ezért is volt igazad Blacksheep abban, hogy nincs történet. Többé-kevésbé. Amennyit én ki tudtam bogarászni belőle ennyi a történt: Adott a Kristály koponya, ami nincs a helyén és katasztrófát okoz. Vissza kell rakni a helyére és vége. Ja, hogy ez film utolsó felében derült ki pontosan. Az utolsó 10 percben? Hoppá. Ez alatt mi volt? Szarabbnál szarabb paródiának nem nevezhető szarságok.
És nem csak történet nincs. Az még semmi. De én még az életemben nem láttam ennyire kib*szott jellemtelen karaktereket. A főszereplő teljesen irrítáló és jellemtelen volt. A fekete barátja pedig szintúgy. A szokásos fekete karakter=poén özönök módszert próbálték ezzel elérni. Sikertelenül. Ott van az első barátnője. Megkapta érte az Aranymálna jelölést. Annyira nincs jelleme, hogy hihetetlen. Röviden és tömören: Egy b*dös k*rva. Ennél több jellem nincs benne. Ez igaz a főhős csajára is. Egy normális karakter se volt a filmben. EGY SEM!
Aztán a Bűbáj/Juno, mint hosszú paródia. Nevetséges. Én angolul láttam és Juno karaktere(ebben a filmben) hihetetlenül lapos volt. Idegesítő volt. A bűbájos csajról meg nem is beszüljünk.
Aztán a film címe elvileg: KATASZTRÓFA film(mondjuk a készítőknek van egy kis ön-iróniájuk) de parodizál katasztrófa filmet? Max. egy nagyon gyenge utalás. De ennyi.
Sokkal jobb lett volna, ha 2 katasztrófa film a főparódia és ebben beleraknak még néhányat. Jobb lett volna. Az ötlet adott: Tipikus Amerikai Katasztrófa film helyeteket játszi könnyedséggel lehet volna parodizálni. Ha ehhez hozzáadnak néhány geget és rövid paródiákat akkor már van egy jó film.
Amúgy a paródiákról: valóban rémgyengék. Néhány a filmhez mérten volt valami szikra, de valami mással azt elrontották. Gondolok én itt az inger szegény Alvinra. Az jó poén lett volna, ha találkozik velük, énekelnek majd nyomnak egy Heavy Metal számot aztán a főhősök elmennek. Sokkal jobb lett volna, mint hogy a mókusok nekik ugranak. És Juno halála, bár örültem hogy beszabadultunk tőle, de ízléstelen volt. Wanted: jó lett volna a csaj bunyó nélkül.
Tehenes: 1szer jó poén lett volna. 3adszorra már nagyon nem.
HSM: semmi paródia nem volt benne. Szöveg változtatás. Nem lett vicces. Az IHM pl. ezt jól megcsinálja.
Éjszaka a Múzeumban: Utalás, de gyenge.
Indy: nincs rá szó.
Nem vénnek való: Pofátlanság legteteje. Személyes sértésnek vettem.
Meg aztán a "híresség" paródiák. Háááátttt.... No Comment.
Az egész film rossz ahogy van. Én éreztem magam rosszul a végén. Még jó h nem a mozikban néztem meg. Mellesleg már maga a plakát is olyan volt, hogy tudtam: ez a film rossz.
Kínszenvedés volt. Esküszöm legszívesebben az ereimet vágtam volna fel. Erre a filmre egy jó szót nem lehet mondani.
Mondjuk ennél csak talán akkor sülyedhetet volna mélyebre ha Uwe Boll is részt vett volna benne.
Amúgy ezeknek a készítőknek közük volt a Horrora Akadva sorozathoz, amik azért annyira nem voltak rosszak. Mikor nagyon fáradt az ember egyszerű csak röhögni tud rajta. Mármint a horrora akadván. Amúgy meg vannak sokkal jobb paródiák. Ez nem az.

Mangekyo22 2009.09.08. 17:51:21

@Darth Revan Mester:

A Horrorra Akadva sorozathoz és a Super Hero Movie-hoz szerencsére semmi közük nem volt ennek a 2 hülyegyereknek.

DE EZ A 2 ÁLLAT MEGAKARJA CSINÁLNI A HORRORRA AKADVA 5!!! MÁR EZT A SOROZATOT IS ELAKARJÁK K*****RNI NEKÜNK!

Commissar Morak · http://wolfgangsharfke.wordpress.com 2009.09.10. 12:39:17

Black Sheep:

Beállnék a téged támogatók sorába, igen is igazat adok minden eddigi modern "paródia" kritikáddal. Idézőjelbe tettem, mert ez nem paródia, egyszerűen csak ugyanazokat az unalmas gusztustalankodást (hányás, szarás, pattanás kinyomás, vér, halál) adják elő, a különbség annyi, hogy mindig más jelmezben és díszlettel de UGYAN AZT LÁTJUK MINDIG!!!!! Ez szánalmasan kiakasztó, főleg mert van rá igény. Annyira kiábrándítóan elbutultak a nézők, hogy komolyan mondom már nem is a filmkészítőkre haragszom, hanem arra a seregnyi vadállatra akik ujjongva, és sikítva röhögnek ezeken. Szégyen.

dexexe 2009.09.13. 01:14:25

a horrorra akadva 5 is ugyanilyen trágya lesz akkor

Zomb!eboy 2009.09.15. 17:20:01

@Mangekyo22: De, az egyben egész biztosan ott voltak a co-producerek között.

zecske 2009.10.27. 20:09:31

ez a film szánalmasan gyenge.VAN ROSSZABB !!! a sten helsing nevü produktumot ajánlom még megtekintésre mert aki aszt hitte a katasztrofafilm a legrosszabb tévedésben van ez az eddigi leg szarabb film a világon.annyi pozitivuma van hogy nincsennek gusztustalan dolgok és hogy látszik abszolult nem foglalkoztak azzal,hogy a kiparodizált jelenetek jol sikerülenek.egyszerüen szánalmas fos,de akkor mi értelme???

SuperGT 2009.11.28. 16:51:58

@BlackSheep89: de van ! rosszabb mindennél : alan quartermain és a koponyák temploma

Dante.s 2009.12.04. 06:21:58

emberek,ez tegnap este volt az RTL-en
én az Alvin és a múkusokik bírtam(aztán hányógörcs)
ami nekem tetszet az amikor a csaj headshotot kapott(a stáb és a készítők is kaphattak volna)

vitako 2010.01.13. 22:28:06

teljesen egyetértek a véleménnyel, ez a film egy híg fos (mondjuk nekem tetszett az alvin és a mókusok, amikor hirtelen átmennek metálba, de lehet hogy csak én vagyok vele így)

egydarabélet 2010.03.08. 21:11:01

Nekem az a vasemberes poén tetszett (kicsit eröltetett de teszett)

anasatumare 2010.06.22. 22:15:33

alvin = chucki baba (gyerekjáték

anasatumare 2010.06.22. 22:17:15

Ha egy olyan terhes nő szerintem leállna rapelni lehet elveszítené a babát olyan hetedik hónapban van a filmben.

nincs5letem 2010.06.23. 16:21:06

ez a film egy hulladék,ahogy a másik 3is. mondjuk nekem ebben a filmben a végén az éneklős rész tetszett. de csakis a dalszöveg miatt:)

és akkor reklám:D

www.nincs5letem.blog.hu

DAud 2011.03.09. 09:30:36

Hát ez akkora hányadék volt, hogy csak a videó alatt is okádhatnékom lett. Nem tudom elképzelni, hogy tudtátok ezt egyáltalán végignézni. Minden tiszteletem.
Ja, amúgy nem a film paródiája, de a Vasemberes-konzerves poén szerintem egész jó volt, sőt megkockáztatom, hogy a többihez képest még igényes is.

FaKe.beL1eVe 2011.07.06. 17:16:30

Akkora ocsmány egy szarság, hogy hihetetlen!! Azok akik ezeket a filmeket jónak tartják azoknak soha a büdös életbe nem engedném, hogy filmet nézzen. De nézzék csak, ha akarják, több jobb film marad nekünk!!! :))
ÉS ezek a filmek nem kapnak Arany-Málna díjat, mint legrosszabb film?! Bezzeg az Armageddon, Ford Fairlane meg a hasonló mind megkapták érdekes módon, és ezek a semmitmondó, gusztustalan poénokban bővelkedő, undorító fosfilmeket meg nem kapják meg?! (Vagy lehet, hogy azért nem, mert annyira szánalmasnak tartják ezeket a filmeket, hogy az Arany-Málnát is sajnálnák odaadni.) Mind1. Köpnivaló ocsmány ultraszarságok.

sabres139 2011.11.25. 04:21:07

Teljesen egyetértek az előttem szólókkal. Igénytelen fos! És hogy miért csinálnak ilyen filmeket, amik ennyire szarok?
Azért, amiért a ValóVilág című mocsok már az 5. részét éli. Sajnos van rá igény. Nem is kicsi.

Cs@tLós 2012.02.19. 18:28:17

Hmm, a spártásat 1 haveromnál néztük, mert az milyen jó. Végigpislogtam az egészet, hogy ezmiez? De 1-2 értékelhető pillanata volt azért, plö amikor a verembe belerúgják az egész american idol zsűrit. Azon sikítva röhögtem. Kb én is ezt tenném ugyanis velük...nem rémlik nagyon ott ilyen szar-fing-hányás mesterhármasos poén, de más nagyon maradandó se volt benne.

Aki a maffiát nem nézte meg az 1 hányós rész miatt, annak üzenem, hogy érdekes személyiség, ui a csajozós faszságot végigüli, hogy hátha lesz benne 1 jó poén, a maffiáról meg kijön, aminek ez az 1 ilyen hülye jelenete van (nem értem hogy miért rakták bele, bár amikor ilyen szines vizet hánynak sugárban, azon még én is röhögtem, annyira morbid), ezt leszámítva viszont az egyik legszínvonalasabb paródia amit valaha láttam, főleg a "kaszinó"-s részek. És igen, Leslie Nielsen forevör (csupasz pisztolyok).
süti beállítások módosítása