Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Hakuso - Top 10 anime

2009.09.05. 18:11 | Sorter | 21 komment

Címkék: rajongói/vendég videók

Hakuso szó szerint megostromolt minket az utóbbi hetekben, persze mi örülünk ennek. Jó darabig nem láthatunk tőle új videót, viszont addig is íme a személyes toplistája a kedvenc animéiről.

A videó hasonló az előző top tíz-éhez (legjobb ázsiai filmek), de mérföldekkel jobb annál. Kevesebb a szóismétlés, változatosabb a szöveg, és sokkal jobbak a filmjelenetek is. A listával kapcsolatban annyit, hogy az első hellyel ezúttal abszolút egyetértünk (mámint mi egy másik filmet raktunk volna az első helyre, de értjük, miért az került oda, ami).

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr851362314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T-rex 2009.09.05. 19:27:22

Nekem nagyon tetszenek a videóid.Remélem hogy azért még lesz. :)

Petya S Kennedy 2009.09.05. 20:22:53

köcce
a Death Note kalap sz** L halála után
a Bleach-ben mi nem tetszik?

tmichel · http://filmdzsungel.tumblr.com 2009.09.05. 20:23:52

én még csak most kezdek bele igazán az animékbe, de a nauszikát pl simán beletettem volna egy top10es listába s persze előkelő helyre :)

David1Vakles 2009.09.05. 20:30:11

nem vagyok nagy animés , de meg néztem a videot és elkezdtek érdekelni , régebben egy anime volt ami érdekelt és az a Inuyasha volt , arrol mi a véleményed ??

hakuso 2009.09.05. 21:19:26

az inuyasha egy nagyon színvonalas sorozat, de nagyon hosszú és elhúzott. Egy pár szereplő pedig kimondottan idegesítő

Butterbean 2009.09.05. 21:50:03

Bújj.Bújj szellem nálam a favorit:D

-gabber- 2009.09.05. 22:39:46

Nálam a dragon ball z a favorit,de a top 10-es listámban ott lett volna a Yu-Gi-Oh!Régebben nagyon megfogott és megtanultam én is a kártyajáték szabályait és még a mai napig jáccom.Igy vissza nézve a sorozatot télleg nem nagy kunszt,de a játék maga nagyon jol ki van találva.

Mangekyo22 2009.09.05. 23:40:35

Tök jók a videóid, Hakusho! Nekem mondjuk a top listám:
10.Yugioh 5D - Már jobb s felnőtebb, mint a sima & GX.
9.Hellsing - Jó kis náci-vámpír öldöklős anime.
8.Love Hina - Egyetlen király "hárem" anime, mely nem erőltetett, de nagyon vicces.
7.Akira - Anime császár, rulez forever.
6.Ghost In The Shell - Mátrix alapja, szintén alapmű.
5.Umineko - Új sorozat, gyönyörű és izgalmas anime.
4.Rumble School - Legjobbak egyike, szerelmi 3-szög, poén hegy.
3.Vampire Hunter D - Legjobb vámpír anime.
2.Naruto - Izgalmas, váratlan fordulatok, ninják!!
1.Death Note - Az animék császára, izgalmas, könyörtelen.
0.Yu Yu Hakusho - Talán kicsit sok a bunyó, de sok teknika is
van benne, és amikor Shinob Sensui az emberek létjogosultságát kérdőjelezi meg, és mutatt rá, hogy az emberek miért is rosszabbak a szörnyeknél, egyszerűen FF7 Sepiroth szintű főgonosz a szememben. Tehát sok elgondolkoztató dolog is van benne.

Szerintem abszolút helyes a listád (főként Death Note), az Umineko-t nagyon tudom ajánlani - már az openingje is gyönyörű.

Yu Yu Hakusho nálam mindig forever! Szerintem ha újra csinálsz videót, akkor azt mutasd be (tudok oldalakat adni, ahol magyarul lelehet szedni az összes részét!).

a nagy peti mester 2009.09.06. 00:23:51

:D:D:D::D:D:D:D imádlak titeket!! nagyon szeretem ezt a Baaad Movies :D soha ne hagyátok abba :D mellesleg ti ketten vagytok? (BlackSheep és sorter?) mert rohadtul ugyanolyan a hangotok :D csak akkor érződig a külömbség ha ketten beszéltek. amúgy egyátalán nem hallatszik hogy más ember beszél :D

a nagy peti mester 2009.09.06. 00:34:38

ja hogy ezt nem ti kommentáljátok :S lol. elhamarkodottan beszéltem :S elöbb kommenteltem aztán néztem meg a videot :D mindegy... te is jó vagy. ez a video is tettszett ha csinálsz még én megnézem őket :D

2009.09.06. 11:06:41

én nemrég találtam rá egy nagyon jó anime sorozatra az Elfen Lied-ra komoly mondanivalóval rendelkezik(és a brutalitástól sem mentes) ajánlom mindenkinek.
a videóval kapcsolatban nekem is nagy kedvencem a yu yu hakusho de valahogy a dragonball sohasem tudott lekötni

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.09.06. 11:11:13

@Gamer-x: Éppen én is azt a sorozatot nézem, már a felét láttam. Nekem is tetszik, tényleg érdekes a történet és a brutalitás kegyetlen méreteket ült. Az egyetlen dolog, ami nem tetszik benne, az a néhol nagyon zavaró, nem kicsit pedofil jellegű erotikus(nak szánt) részek.
Nálam az első hely a Páncélba zárt szellemé lenne, de a Death note is ott lenne a listámban.

Reich 2009.09.06. 12:47:06

death note pro és kész punktum

Mangekyo22 2009.09.06. 12:55:41

@BlackSheep89:
Én már végignéztem az Elfen Lied animét és az Elfen Shit mangát is, és hááááááát..... Maradjunk abban, hogy az ANIME egy szépen megrajzolt, nem erőltetett, véres kellemes, de amúgy mondenivalója semmi és tele pedofília meg vérfertőzős ökörségekkel teli vidám közepes anime.

De a MANGA... az mindennek a meggyalázása! Az animesok szerintem csak az első 70 fejezet fontosabb dolgait dolgozták fel, szebb befejezéssel, addig a teljes 107 fejezetes manga olyan, mint a VERSUS! Lehet szeretni az Animét, de mangát soha nem szabad elolvasni, mert az animetől eltérően erőltetett, gusztustalanabb, röhejesebb... egyszerűen csak az animét szabad megnézni, a mangát csak Versus rajongóknak.

Ha viszont valaki valódi mondanivalókkal teli animét és mangát keres, és van igénye a szép megrajzolásra és zenékre, annak ajánlani tudom a MONSTER animét és mangát.
Abszolút élethű, izgalmas, megható, rémisztő, elgondolkoztató anime és manga. Azért nem raktam fel a topomba, mert az egyedül elfoglalta volna az összes helyet!

Ha az Elfen Lied Anime bejött, nézd meg a Monster Anime-t!!
Olyan, mint egy George A. Romero film: FELEJTHETETLEN!

Morgomir5 2009.09.06. 18:51:09

Hát igen,nálam is a Death Note a favorit.De valahogy L halála után már teljesen megváltozik az egész,inkább csap át átgondolatlan idióta mészárlásba,mintsem az eredeti "éntudomhogytetudtad,ezérténeztmegezttettem"-es nekem állatira bejövős témából.És a végjátékot is olyan egyszerüen letudták!És másik kedvenc a Hellsing.

CorN^ 2009.09.07. 17:40:14

Hali!
Az én véleményem amit már sokan leírtak aDeath Note L halála után szerintem egy lerakat szar,túlmészárolt vacak,és piszok unalmas.
L valami állati figura volt benn valamint úgy gondoltam hogy Ryuk valamivel több szerepet kap benn,de azért megértem hogy oda raktad:)

saiyajins 2009.09.10. 18:17:25

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/PUFlhekafT4&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/PUFlhekafT4&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> én ezt hozzá teszem aki nem ismeri kötelezö:)

saiyajins 2009.09.10. 18:17:54

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/PUFlhekafT4&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/PUFlhekafT4&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Commissar Morak · http://wolfgangsharfke.wordpress.com 2009.09.14. 19:23:35

Kár hogy a legjobb 5 az Animaxos...a listád elején még reménykedtem...a legjobb animéket kihagytad.
Persze mivel ez bevallottan szubjektív, nem az zavar, hogy nem a kedvenceim az elsők, hanem az, hogy a TV-ből szerzed a friss anime élményeket, és ez hiba.

hakuso 2009.09.16. 19:28:07

Elárulom neked, hogy nincs Animaxom és még soha nem láttam Animaxon semmi műsort :D

BalinTheLordofMoria 2009.10.05. 10:25:35

Hát figyelj végülis elmegy ez a lista bár nekem így lassan 24 évesen egész más dolgok jelentik a jót. Az Akirával Ghost in the Sellel meg a death note-tal egyet értek. Bár nem a te sorrendeben. Na de az, hogy a csajkomandót és a Full Metal Panicot beraktad. Jólvan persze izlések és pofonok, de ezek attól föggetlenül csak középkategóriás animek.
süti beállítások módosítása