Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Top 10 - Legszebb CGI

2009.09.06. 16:47 | BlackSheep89 | 26 komment

Címkék: top 10

Már jó régóta készítem ezt a videót, melyben összeszedtem a leginkább tetsző számítógéppel készült trükköket tartalmazó filmeket. Végre valahára sikerült végeznem vele és felrakhattam a blogra.

Viszont előre is elnézést kérek a kicsit sokszor előforduló szóismétlések miatt. Sajnos a lista jellegéből adódóan sok változatosságra nem volt lehetőség.

És pont úgy alakult, hogy ma végeztem egy másik listámmal is, mely egy hasonló témából készült. Holnap este, vagy kedden reggel azt is kiteszem majd, aztán nekilátok egy Baaad Movies - bemutatónak is.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr421363913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mangekyo22 2009.09.06. 17:50:34

Király lett! A Jurassic Park abszolút király film, nagyon szerettem.
Kár, hogy a Space Jam vagy FFVII Advent Children nincs köztük, de örülök, hogy benne vany Roger Nyúl A Pácban és a Transformers.

A Roger Nyúl filmben Bob Hoskins kit játzsott? Mert a Mario-ban Mario-t, de itt kit?

2009.09.06. 18:46:52

istenem a T2 életem egyik legnagyobb filmje emlékszem mikor először tv-ben adták és faterom felvette vhs-re de én nemtudtam soha megjegyezni a nevét ezért mindig olvadósbácsis filmként kértem hogy rakja be a videóba azok a régi szép idők.
@Mangekyo22: ha jól tudom a nyomozót akit Roger folyton idegesít

Zoo_Lee 2009.09.06. 19:21:03

Remek munka Blacksheep! Mondjuk én a Jurassic Parkot nem az elejére tettem volna ha a látvány a fő szempont... merthogy akkor már a Transformers is látványosabb.

Küldtem nektek egy e-mailt benne pár kérdéssel. Kérlek válaszoljatok rá!

h82h 2009.09.06. 20:22:41

@Zoo_Lee: Beszámít az eszmei érték is szaal így érthető :D

KongFan 2009.09.06. 21:03:04

Am, remélem nem haragszol meg Blacksheep a kérdés miatt de a Speed Racer mit keres a listádon?
Számomra hatalmas csalódás volt az a film minden szempontból. A látvány szörnyen túlszínezett kapkod a kamera követhetetlen az egész, ráadásul hát kövezettek meg érte de én szerintem OCSMÁNY! Én imádom a látvány filmeket is de a Speed Racer nem az hanem a Wachowski fivérek hatlmas mellé nyúlása illetve nem is mellé nyúlásnak mondanám, hanem látszik hogy a gyerekeknek készült valahogy úgy mint Rodriguez Kémkölykök szánalmai.

A King Kong meg nyugodtan mehetett volna az első helyre :D
A Jurassic Park nem haragudott vola meg érte.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.09.06. 22:05:43

@KongFan: Nem haragszom én. Mondtam a videóban, hogy sok ember idegeit kikészítheti a Speed Racer. Nekem nagyon tetszett ez a szín- és képvilág, ezért került a dobogóra.
A Jurassic Park szerintem össze sem hasonlítható olyan filmekkel, mint a King Kong, vagy a Transformers, mégpedig azért, mert 16 éves. 1993-ban készült, amikor ehhez hasonló látványt még nem mindennap láttak az emberek. Akkoriban ez olyasmi volt, mint amikor 1985-ben az emberek kirohantak a moziból, mert azt hitték, az érkező vonat át fogja szakítani a vásznat. A JP volt az első igazán komoly látványfilm, és ehhez képest a mostani mezőnyben is simán megállná a helyét, ami nem kis szó.

mynameisearl 2009.09.07. 14:15:47

amúgy a múltkori ong bak 2 videó kint van rosszpcjunioron:D a vége miatt

mynameisearl 2009.09.07. 14:43:38

amúgy jó lett ez a videó is. és (nem tudom kérdeztem-e már) gyöngyszemek kategóriába be lesz mutatva a requiem for a dream?

a nagy peti mester 2009.09.07. 16:19:21

és... a... GODZILLA?O.o :D én imádtam a Godzillát. azt mért nem raktad bele??

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.09.07. 19:28:10

@a nagy peti mester: A Godzilla éppenhogycsak lecsúszott a listáról.

@mynameisearl: Lehet, még nem tudjuk. Az ong bak 2-őt mi küldtük a rosszpcjuniorra, úgyhogy tudunk róla! :)

zsugabubues70 2009.09.07. 21:00:50

Nagyon jó kedvem lett amikor megláttam hogy a star wars 3.része is benne van. Az egyik kedvenc filmem. Kis korom óta a kedvenceim a Csillagok Háborúja filmek

hakuso 2009.09.07. 21:26:51

hát ezek után a Speed Racert megnézem :D sztem rögtön holnap:D Pedig nagyon rossz kritikát kapott...

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2009.09.08. 19:43:42

nagyon jó lista és benne van a Gyűrűk ura is

Vardar 2009.09.08. 20:39:56

Nagyon büszke vagyok magamra, hogy végre egy toplista ahol több, mint 2 filmet láttam:D

Vardar 2009.09.08. 21:21:27

Egyébként én vagyok az egyetlen akinek a Sin City, a Spirit és a Speed racer látványa khm.... nem tetszik?

a nagy peti mester 2009.09.08. 21:50:04

kösz a válasz! amúgy jó video

csaky000 2009.09.09. 22:04:00

BlackSheep:
A listában részvevőkkel nagyjából egyetértek, kivéve a Speed Racer-t, ami egy narkós rémálom... De többször dobbant meg a szívem, mikor néztem ezt a bemutatót, és valójában szerintem ez a mozi lényege, hogy beleéld magad abba amit látsz, és átérezd az egészet! Én a mai napig képes vagyok arra, hogy a karfát szorongassam ha megnézem valamelyiket ezek közül...

csaky000 2009.09.09. 22:20:29

Apropó, a Tron hol maradt???
Azok a srácok már akkor (1982-ben) 3D-s animációt csináltak, pedig még azt se tudták mi az...
A film nem nagy eresztés, de a motoros CGI jelenet miatt helye lenne a listán!

Commissar Morak · http://wolfgangsharfke.wordpress.com 2009.09.10. 15:12:43

Üdv!

Én pont ezeket a filmeket tettem volna bele, bár én kevertem volna a helyezésekkel, de nagyon jól ráéreztél arra hogy mi az én 10-es listám (is). :)

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2010.10.20. 22:15:46

BlackSheep: Az Avatart melyik helyre tennéd (mert gondolom az is top10)?

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2010.10.21. 07:19:12

@LaciG:
Hát, nem tudom. Sorter is kérdezte már. Az első vagy a második helyre, de szerintem úgy lenne fair, ha megosztva kapnák a Jurassic Parkkal.

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2010.10.22. 14:47:43

@BlackSheep89: Köszi a választ, de egy dolgot még hozzátennék.
Mikor a gyűrűk urára került a sor, megemlítetted, hogy Gollam az első teljesen számítógéppel készített karakter. Ez (szerintem) nem igaz. Mondjuk a Star Wars 1-ben Jar Jar - vagy ki - is teljesen számítógépes volt, sőt, még jobban is, mint Gollam, mivel Gollam Motion Capture-rell készült.

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2010.10.23. 17:27:29

@BlackSheep89: Amúgy szerintem a Jurassic Parkot nem előzi meg, mert ez a legszebb CGI top 10-e. Ha a látványt rangsoroltad volna, akkor előtte lenne, de ha csak az animációt nézzük, akkor nem jobb semelyik Pixar animációs filmnél. A Jurassic park se, csak az tizenakárhány éves, de szerintem a King Kong előtt van a helye. Második helyet érdemli szerintem.

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2011.03.05. 22:50:15

Ja, és még valami. Sok olyan filmet hagytatok ki, aminek még bőven bent lenne a listában a helye. Ami elsőre eszembe jut: Harry Potter 4; Karib-tenger kalózai 2/3. legalább egy 10. helyet valamelyik megérdemelt volna.

Sebibá 2011.05.24. 01:50:06

Én a Sin Cityt hiányoltam nagyon. Annál látványosabb film nincs, bárki bármit mond.
süti beállítások módosítása