Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Top 10 - Legeredetibb rajz/animáció

2009.09.07. 22:34 | BlackSheep89 | 19 komment

Címkék: top 10

Íme a lista, amit már említettem. Ezzel egy időre abbahagyom a top tizes videókat, és inkább a hagyományos bemutatókat készítem a továbbiakban. A következő alany vágása már majdnem teljesen megvan. Ez most nem olyan egyszerű, mint a Katasztrófafilm, de remélem, éppen ezért a videó is emlékezetes lesz. Egy nagyon de nagyon rossz filmről fog szólni, mely ismét egy folytatás, ráadásul egy elég sokadik rész.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr591367157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mangekyo22 2009.09.08. 12:35:37

Klassz lett! Azt A Belleville Randevú filmet megnézem, mert szeretem az ilyen karikatúra filmeket!

Kiváncsi vagyok, mi lesz az a film, amit bemutatsz.
Sokadik rész? Holló 5? Horrorra Akadva 5, amit most a Katasztrófa Film készítői akarnak megcsinálni?

David1Vakles 2009.09.08. 14:05:05

Horrorra akadva nem csak 4 van ?? amugy király video csak hiányoltam a beowulf-ot

Mangekyo22 2009.09.08. 17:42:36

@David1Vakles:
Lesz Horrorra Akadva 5!
És azt a Katasztrófa Film, Bazi Nagy Film, Spárta A Köbön és Csajozós Film 2 alkotója akarja mindenáron elk*rni.

-gabber- 2009.09.08. 18:01:55

Nekem miért csak 3 percig játsza le a videot? :((((

Lamerdog 2009.09.08. 19:18:29

Jó lett a lista !!
De egy mesét híányoltam nagyon és ne nézz le ! :D
Az 1994-es remekmű ! Amihez fogható mesét én speciel nem láttam ! Amin még a mai napig is betudok könnyezni 18 évesen !!! Ez a rajzfilm nem más mint Az Oroszlán király !!! Nem láttad még ??? (Mondjuk kétlem hogy nem láttad volna ,de ki tudja :P) Ha lenne egy ilyen listám, akkor nállam első helyen lett volna !!!!!!! Mi a véleményed BlackSheep? :)

Lamerdog 2009.09.08. 19:21:50

Jó mondjuk az értem ,hogy technikára mentél de rajzilag is megálja a hejét hogyha az SP is bekerült !! :P

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.09.08. 19:34:09

@Lamerdog: Benne lett volna, ő lett volna a tizedik, de a vége felé eszembe jutott a Ryan, és az végül kiszorította. Egyébként nem csak az Oroszlánkirály került volna be, hanem rajta keresztül az összes klasszikus rajzolású Disney film.
Amúgy láttam az Oroszlánkirályt, (mondhatjuk úgy is, hogy kívülről fújom), és imádom is. Igazi remekmű az a mese, és ha a legszínvonalasabb rajzfilmeket raknám össze, egyértelműen az első helyen állna (vagy a másodikon, mert lehet, hogy a Belleville randevú ott is győzedelmeskedne). De itt most csak az animációs technika egyediségére, vagy bravúrosságára mentem rá, nem pedig a filmek színvonalára.

-gabber- 2009.09.08. 20:25:30

Na végre már megtudtam nézni.Nagyon jo lista,de a kis vuk hol maradt?

jezebel 2009.09.11. 21:11:01

na, remélem, most sikerül elküldeni... és csak egyszer:p

Tetszik a lista, nagyon szeretem az animációs filmeket. A Kamera által homályosan nagyon érdekesnek tűnik, majd megnézem:)
Azért szívem csücskét igencsak hiányoltam, bár nem hiszem, hogy sokaknak eszébe jutna rajtam kívül (nagy rajongója vagyok a magyar rajzfilmeknek): Mesék Mátyás királyról:)

puszi

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.09.17. 10:34:34

@jezebel: Bevallom, nem jutott szembe a Mesék Mátyás királyról, de ha eszembe is jut, akkor se valószínű, hogy bekerül. Viszont a Magyar népmeséknek már lehetett volna esélye, csak afölött is átsiklottam. De mondjuk szavazzuk meg azt a 11.-nek és akkor korrektek voltunk.

BenYto\\\' 2009.09.19. 08:57:51

Hello! Valamilyen Jackie Chan es filmet be fogtok mutatni?:P

rdt1989 2009.11.10. 19:50:55

Szépen megcsináltad,de hiányom van animek terén, mivel korszakalkotó és jelentős volt. Nem másról beszélek mint a legjobb elkészült animéről a Dragon Ballról. Fájó szívvel tapasztaltam, hogy ne mkapott helyet a top 10-ben.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.11.10. 20:02:32

@rdt1989: De, helyet kapott, a 10. helyen MINDEN anime helyet kapott, kivéve azt a 2-őt, amelyiket később említek (illetve most már 3-at, mert az Afro Samurai: Resurrection látványa is megérdemli, hogy a 6. helyen legyen)

rdt1989 2009.11.10. 20:34:56

@BlackSheep89: Köszönöm a gyors választ, és örülök hogy erre az oldalra találtam mert imádom a filmkritikákat és az animéket:) NA és az Akirát emiatt fogom megnézni, hogy láttam a kritikáját:)

arannti 2010.01.01. 18:07:29

Az sokkal rosszabb ha pénteken az utolsó 3 óra matek, amúgy érdekes lett a videó

Dante.s 2010.03.06. 22:16:48

blacksheep a D és a ninja scroll mellé még befér az Afro Samurai is

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2010.03.06. 22:21:24

@Dante.s:
Igen, ha kicsit feljebb elolvasod a hozzászólásomat, ott meg is említem, hogy simán odafér. Csak a videó elkészültekor még olyannyira nem láttam az Afro Samurai: Resurrection-t (ami egyébként, mint film egyáltalán nem tetszett), hogy még csak a létezéséről se tudtam.

Dante.s 2010.03.07. 08:21:53

áhá,most van az animaxon a sorozat
süti beállítások módosítása