Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Gyöngyszemek - Kiképzés

2009.09.20. 22:42 | Sorter | 11 komment

Címkék: gyöngyszemek

Egy nagyszerű 2001-es film, mely két színész játékától vált nagyon emlékezetessé.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr171395759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lamerdog 2009.09.21. 15:52:58

Imádom ezt a filmet !!! Valami fantasztikus az egésznek a felépítése !!!
Sorter!!!
Megértelek benneteket , hisz én is iskolába járok !! Engem is leszív teljesen a korán kelés és a sok óra !!! Ugy hogy nem kell görcsölni a videók miatt !! Dolgozzatok úgy ahogy nektek kényelmes !!! Ne hajcsátok túl magatokat mert az roszra vezethet !!! :P A videó meg nagyon jó volt !!!

Gunny · http://gamesandmovies.blog.hu/ 2009.09.21. 17:35:56

Jó videjó lett és ha jól láttam szerepelt a filmben Cliff Curtis is nem???Az volt az a csávó aki agyon akarta verni Ethan Hawk-ot....

KongFan 2009.09.21. 20:57:56

Ez a film nekem is megvan ez bitang nagy film.
Suli, hát megértem nekem is holnap meg holnapután kapásból 8 óra én is nagyon nehezen veszem rá magam hogy írjak a blogomra nem hogy még vidiket is készítsek :P

Mangekyo22 2009.09.23. 15:01:58

Király ez a film! Ahogy a vidi is!
A sulit én is megértem, hiszen én is kb. este hétkor vagy fél nyolckor érek haza, s fürdésen kívül másra már nem is vágyok (persze egy jó kis vidi tőletek nálm mindig befér az alvás előtt;]).

Ne hajszoljáttok túl magatok, pihenjetek amennyit szeretnétek, mi kibírjuk addig! (Max csökken a "Baaadmovies" szintünkXDXDXD)

Vardar 2009.09.23. 19:27:36

District 9-et nézd meg angolul és garantáltan +50%-os hangulattal folytatódik a napod:)

KongFan 2009.11.30. 18:57:03

basszus most volt a film hétvégén a retek klubon és valami HIHETETLEN SZ@R szinkronnal nyomták, nem is néztem sokat belőle szerintem tuti hogy meg is vágták!
Gyűlölöm a Tv-t!

castyel1 2010.08.13. 23:22:26

Nagyon jó a film. Nagyon tanulságos.

Sh1mmy 2011.04.29. 23:57:48

Várom az új feltöltést, régen lemaradtam róla, és kiváncsi vagyok rá, mert szerintem egy zseniális film.

kis-ákos 2015.08.07. 09:23:57

Utólag meglestem néhány kimaradt videót, amit nem látta ma múltban köztük a Kárhozottak királynőjéről szóló két részes anyagot.

A végén értetlenkedés volt miért szeretitek, pedig annyira szar.

Én erre azt tudom mondani, hogy pl. ha valaki Shakespeare művet olvas és azon károg, hogy nem érti Arany János míves magyar fordítását és emiatt a művet szidja, mert ő nem érti a szavakat és a számára idegen szavakon lovagol, akkor talán a hibát önmagában kéne keresni nem a drámában.

Erről van egy anekdotám, hogy az említett drámaíró műveit kvázi "közérthetővé" teszik, hogy a barátok közt nézője is megértse, de talán annak a félkegyelműnek kéne megtanulnia azt a régies nyelvet, nem?

Ha egy hegymászó nem képes felmászni a hegyre, gyaluljuk le a hegyeket?

Én nem akarom ezt a kétes filmet Shakespeare-hez hasonlítani, mert távol állnak egymástól, csak a kritika értetlensége éppen abból fakad, hogy talán a kedves kritikus nem értette a filmet, ami nem a film hibája.

Továbbá, szerintem, nehéz komolyan venni olyan embert, aki számos videóban a saját arcát sem vállalja a véleményéhez. Ez egyenértékű azzal, mint mikor valakit gyaláznak egy újságban, de az újságíró nem adja a nevét hozzá.

van, hogy ez bosszant.

Vajon ti ketten, ha lenne pénzetek film készítésre és lehetőség színészkedésre mit produkálnátok? Magatokat is elemeznétek, hogy hát igen szar játék volt, gagyi a vágás stb.

Tény, ezek a filmek szarok, amik a baad movies-ban vannak. Én ezt értem. Csak ez a fellengzős mindent tudó fröcsögés néha bosszant.

Más egy filmet a néző szemével kritizálni és más tudálékosan megmondani a tutit... ráadásul arctalanul.

Mind ettől eltekintve messze a legigényesebb videósok közé tartoztok, akik manapság meg akarják lovagolni ezt a ménest elég kevés sikerrel. a ló ugyanis leveti őket magáról.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2015.08.07. 10:00:00

@kis-ákos:

Amit írsz, azt nem igazán értem. "értetlenkedés volt, miért szeretitek" Mármint hogy mi miért szeretjük? Erről szó nem volt! Kifejezetten utáljuk ezt a filmet! :)

Amúgy ja, a Kárhozottak királynője-kritikám nagyon sokakat feldühített. Kiderült, hogy sokan szeretik ezt a filmet, és én ezt ma ugyanúgy nem értem, mint akkor. A Kárhozottak királynője mai napig az egyik legpocsékabb vámpíros film amit láttam. Fel se fogom, mit láthatnak ebben a hülyeségben mások, és főképp ennek a véleményemnek adtam hangot a második videóban. Hogy fellengzős lett? Lehet. Általában igyekszünk nem fennhéjázóan, nagyképűen kommentálni, tiszteletben tartani az ellenvéleményeket is, de lehet hogy ezúttal nem sikerült teljes mértékben. Egyébként ettől függetlenül elfogadom ha valakinek tetszik ez a film, de még mindig nem tudott senki olyan érvet mondani mellette, amit meg tudok érteni.

Az arcunkat nem azért nem vállaljuk, mert el akarunk bújni, hanem mert ez nekünk így kényelmes. Nem vágyunk a magunk mutogatására, mert totálisan lényegtelen hogy hogy nézünk ki, annak tekintetében, hogy milyen film a Kárhozottak kiálrynője. Vagy akármelyik másik. A véleményünket bármikor, bárki ellen hajlandóak vagyunk megvédeni. Ha az arcunk nélkül tesszük, akkor kevesebb lesz a véleményünk? Elég szomorú lenne, ha ez így működne.

Ja, és igen! Ha lenne elég pénzünk és lehetőségünk, ezerszer, milliószor jobb filmet rendeznénk, mint bármelyik, amit bemutattunk a sorozatban! Ez olyan biztos mint a halál!

A színészkedést ellenben nem vállalnám be, mert borzalmas vagyok benne! De ez nem jelenti azt, hogy nem mondhatom másra, hogy rossz, hiszen akkor ebben az esetben te se kritizálhatnád a videóinkat, mert te nem csináltál még (illetve javíts ki, ha tévedek, de nyilván érted mit akarod mondani)

Ne érts félre, nem sértődésből vagy dühből írom ezeket, mert pont az ilyen hozzászólásokból tanulunk mi is a legtöbbet, csak hogy te is lásd a mi álláspontunkat.

kis-ákos 2015.08.07. 12:28:57

sziasztok!

pontosítás: a kérdést a közönség felé tettétek fel

Egyébként, pl Sin City esetében tapasztaltam, hogy nő ismerőseim utálják azt a filmet, de attól az még egy kibaszott jó film :P Persze ez nem érvényes erre, de, hogy egy lapon említsük azzal a sok hulladékkal, amit bemutattok - direkt :D - azért az nem teljesen igaz. Gyerekként szerettem ezt a filmet az Interjú a vámpírral után és arról is mondtad, nem szereted, pedig úgy szintén az egy remek film. Hát igen...nem rövid. Ez tény. Kell segg hozzá. Ám ki mondta hogy egy nap alatt kell megnézni? :D

Ugyan már, ne túlozz, vannak sokkal rosszabb vámpíros filmek még a kőkorszakból. Nem beszélve a mostaniakról. Azokhoz képest ez a film egy csiszolatlan gyémánt. Önmagához képest, az elvárásokhoz idomulva talán lehet gyenge. De legalább nem világít a Napon a vámpír! Ez is haladás! :D

Hallgasd vissza a videót, olyan hatást kelt ahogyan mondod, mintha én nem is tudom, évek óta filmeket rendeznél, színészeket instruálnál, kvázi, aki mindent tud a szakmáról. Ez nézőként borzasztó irritáló. Némi alázat azért kell olyan szakma iránt, amit te magad nem tudsz, még akkor is, ha "szar" valami, bár a szar nem vélemény, ahhoz is sok munka kell, hogy valami igazán fos legyen. :P

A nagyképűséget úgy definiálom, hogy az a nagyképű, aki olyan érdemmel páváskodik, amit ő soha nem ért el. Ebből le lehet vonni a konzekvenciát igaz-e rátok avagy sem. Ezt én nem tudhatom.
Annyi bizonyos, hogy még nem láttam filmet, aminek rendezője Sorter :)

Esetleg ez a film és az Interjú a vámpírral nem neked szól. Van ez így. Van egy anekdotám Ákos kapcsán. Egy alkalommal egy nő azt mondta nekem számára Ákos érthetetlen, ezért utálja. Mondom neki, hogy kiscsillag nem is neked szól. A dolog ezzel be van fejezve. Attól, hogy ő nem érti, az nem Ákos hibája. Nem felelhet azért, hogy érti, érti-e egyáltalán. Talán pofon osztó rendőröket kéne állítani a sorai mellé, amik elmondják a potenciális befogadónak, hogy ez meg ez erről-arról szól? Esetleg talán szépirodalmat is kéne olvasni, nem csak a kocsik gépkönyvét vagy a szennylapok hasábjait és nem videójátékokból meríteni a világképet, akkor talán megértené.

Ugyanígy, megvan a közönsége az említett filmnek. Az Interjú a vámpírral c. filmhez képest igen gyenge lett, ám más vámpíros filmekhez képest, amik készültek az elmúlt időszakban és némi komolyságot - why so serious? - akart belevinni még messze a legjobb.

Lásd Blade trilogy, nos az egy vicc, nem is akarja magát komolyan venni. Tekintve, hogy vámpírok nem léteznek - vagy ha mégis én nem találkoztam eggyel sem :D - a komolynak szánt alkotásokat nehéz komolyan venni - és a "komoly mutató" már a plafont verdesi - . :)

Ha szép nők lennétek, érdekelne, hogy néztek ki, nem is ez a lényeg, hanem az arctalanság. Nem feltétlen mutogatás, megaztán, ha nem akarod magad mutogatni minek a kamera egyáltalán? A fél munka nem munka. Az semmi.

Ez olyan vagy megdugod a csajt vagy nem, olyan nincs, hogy igen meg nem is. :D

Annyit beszéltek az arcmimikáról milyen fontos. Egy maszk mögött ez elég nehéz. Gondolj csak Tom Hardy-ra. Ha már kamerát ragadtok, hogy mutassátok testi valótokat, akkor vállald az arcodat is, mert így, mint valami két suhanc, akik köpik a mérget a world wide net-en át :D

Kevesebb a vélemény értéke arctalanul, mert leköpni dolgokat azt én is tudok névtelenül. Az nem művészet nem vélemény. Az csak fricska.

Nos, a szavadon foglak. Magam veszem majd górcső alá. :)

Értelek, ám a kritikád inkább olyan, minta aki műveli a színészkedést és nem mint néző mondod rá, hogy hát ez úgy mégis mi?!

Régen volt egy "Mr Blood bunny" nevű videós, aki ki is emelte, hogy videóiban a filmeket, mint néző elemzi, a néző szemével és ellenvetéseit tényekkel támasztotta alá. Nézz meg tőle egy-két videót még van fenn egy-kettő indavideo-n, mert a yt olyan rendes, hogy letörölt mindent szinte a yt fiókjáról. Sajnos.

Tény, hogy külső nézőpontból jobban látom a videózás hibáit, mint mikor az ember benne van. Megvannak az elképzeléseim, ám nincs még megfelelő felszerelésem úgy mond, hogy erre vetemedjek. Bár Agrabah városa címmel van kacérkodásom a yt-on. :)

Mint mondtam, a mai videós felhozatalból még mindig etalonnak számítotok. Aztán már ti döntésetek, hogy ez most dicséret vagy éppen az ellenkezője.

Mert lehet valamit mérni egy kastélyhoz és lehet mérni egy putrihoz is és, ha valami jobb egy kastélynál vagy megüti a mércét az lehet dicséret, ám a putrinál jobb az azért annyira még sem dicséret, hanem alap dolog. :)
süti beállítások módosítása