Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Top 10 - "Annyira rossz, hogy az már jó!" - filmek

2009.09.29. 23:51 | BlackSheep89 | 25 komment

Címkék: top 10

Ez a videó is hirtelen ötletből született meg, és egész hamar elkészültem vele.

A következő bemutató-alannyal gondok akadtak, úgyhogy egy kis időre jegeltem azt a filmet, és előtte beszúrom azt a bemutatót, amit már nagyon régóta ígértem. Egyelőre nem mondok semmi konkrétat, legyen elég annyi, hogy ez a film annyira rossz, hogy két részes videót készítek belőle. Ha minden jól megy, a két rész után (de lehet, hogy a kettő között) el tudom készíteni az eredetileg tervezett bemutatót is.

Addig is jó szórakozást a top tizes listámhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr951417171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.09.30. 09:57:00

Doomsday-ban nincs egy eredeti képkocka? Ennyi erővel a Tarantino-összest is idetehetnéd :-)
K*va jó poszt, gratulálok! :-)))))

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.09.30. 10:58:12

@zsollancs: Na igen, csakhogy Tarantino filmjei még így is zseniálisak (persze itt is van kivétel), míg a Doomsday azért már elég necces. :)

2009.09.30. 11:04:04

@BlackSheep89: csak hülyéskedtem :-) kitettem a videót, linkkel a filmklik-re, ha nem haragszol...

Commissar Morak · http://wolfgangsharfke.wordpress.com 2009.09.30. 11:31:50

@BlackSheep89: A 9-es terv helyére én odatettem volna a Kill BILL-t. Mivel azt már láttam vagy 10-szer, elmondhatom magamról hogy ismerem a jeleneteket töviről hegyire, és alapvetően egy oltári nagy baromság az egész, de az ember szinte elélvez miközben nézi, akkora látványorgia (főleg az utolsó harcjelenet a "Crazy 88'-el [hiszed vagy sem, én lepauzáltam a filmet, hogy megszámolhassam hány öltönyös jakuza van a jelenetben és pontosan 59->55 veszi körbe, négyet pedig megöl még a lépcsőn egy jelenettel korábban]).

Szerintem.

2009.09.30. 12:18:05

@Wolfgang Shärfke: pfff.... elismerésem! :-)

JeszKar 2009.09.30. 12:25:37

A kormányzó úr csak 73-t öl meg + Bennet-et: itt számolja is neked
www.youtube.com/watch?v=9R588uuIMuQ
Amúgy tény, hogy ezenkívül a film egy szar :)

Ivan/ 2009.09.30. 12:47:12

Frankó vidi lett, sajnos jó párat még nem láttam belőle, de majd pótlom:) Mondjuk az kár, hogy szerintem a Szamuráj utját nem ismeritek, az ugyanis ennek a kategóriának a koronázatlan királya:)

JeszKar 2009.09.30. 12:49:27

@Ivan/: Te ugyanaz az Iván vagy?

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2009.09.30. 15:56:33

9-es terv a világűrből 4ever! XD

T-rex 2009.09.30. 15:56:44

Már azthittem hogy a Troll 2 benne lesz! XD
Amúgy jólett a top 10-zes lista. :)

Petya S Kennedy 2009.09.30. 17:33:20

Blacksheep...a doomsday-ben van animáció is(a szememben a Kaptár sosem lesz egyenlő a Resident evil-lel[egyáltalán honnan jött az a csaj???],ezért a jövőben megkérlek ne Resident evil-t hanem kaptárt mond kösz)
a vidi naon jaó

Terror Dzsoni 2009.09.30. 18:16:00

Egy-két kósza gondolat:

-A Doomsdaynél kihagytad az Aliensc. filmet.

- Austin Powers (asszem így írják, ezé a szarért még Guglizni sem vagyok hajlandó) egy szinten van az általad is szennynek titulált Spárta a köbön és társaival. Csodálkozom, hogy neked ez tetszik.

-A kommandó gyermekkorom egyik alapvető alkotása. Vannak ennél rosszabb Swaczi filmek is (pl.:Running man).

-A megtrló az a képregényfilm? Mert akkor nekem már az itt látott 25 másodperc elég volt. Ha képregényfilm, akkor Tim Burton Batmenje, a többi az sza...khm..nem jó.

-A pókos filmet elküldtem neked, nekem nem jött be, de nagyjából igaz amit írtál róla.

-Ed Woodról meg csak annyit, hogy: Ő a Zisten!:D

-Mortal Kombat, nehéz eset. A játék megszállotja voltam (mivel PC-re nem jönnek a részek, a konzolt meg meghagyom a fiatalabb generációnak), s afilm teljesen jó lett, talan a legjobb játékadaptáció ami valaha elkészült. Azt mondtad. hogy az agyatlan verekedésről szól, s ez a negatívuma. De hát könyörgöm, mi a istenről szóljon? Liu Kang kolostorba vonul és meditál egész nap, vagy Sub-Zero fagyizót nyit ahol Scorpion szórakoztatja a népet, amíg Sonja és Kano felszolgálják az italokat? Ketrec Jancsi meg filmezi őket,amihez az áramot Raiden adja? :D Azon csodálkozom, hogy ebből az agyatlan játékból ezt összerekták!

-A Diszkópatkányok szintén nem különb a Bazi nagy film és társaitól. De mint mondtam, én nem kedvelem a vígjátékokat.

Terror Dzsoni 2009.09.30. 18:24:30

Vagyis nem mondtam! :) Írás közben elszállt a netem, s vele együtt amit írtam. ritkán tudok egyforma baromságot írni.:)

Tehát: Nem kedvelem a vígjátékokat, mert ha nevetni támad kedvem, akkor inkább valami jó kis szatírát nézek. Ugyanis az ami a valóéletben megtörténhet, az groteszk és vicces tud lenni az adott helyzetbent(mondjuk egy ember levágott lábával nem viccel az emebr, csak ha tényleg a kezében van! erre jó példa a Ronda ügy c. film, ha nem láttad, akkor pótold, jövendőbeli gyöngyszem várományos lehet!), de a légböl kapott baromságokon én nem tudok nevetni.

Sorter 2009.09.30. 18:28:36

@Terror Dzsoni:

"Sub-Zero fagyizót nyit ahol Scorpion szórakoztatja a népet, amíg Sonja és Kano felszolgálják az italokat?"

Hát ez marha nagy! :-D
De tényleg, milyen jó kis filmet lehetne ebből összerittyenteni! :D
Amúgy én is mondtam Blacksheepnek, hogy a sztorihiány nem negatívum, de szerinte azért nem ártott volna egy legalább kicsivel értelmesebb sztorit kitalálni. Azért ebben igaza is van, meg nem is.
Ja, és SCORPIO FOREVER!

Terror Dzsoni 2009.09.30. 18:42:42

@Sorter: Nekem is Scorpio volt a kedvencem! :D

Vizuális tipus vagy? Mert nekem szinte a szemem előtt lebegett, ahogy egyensúlyoznak a tálcákkal és alantasan köszönik a borravalót! :D

Igaza is van, meg nem is BlackSheep kollégának! ;) A Street fighter 2-höz összehoztak valamiféle történetet, de még milyet! Bár nem csak a sztori volt iszonyatosan nagy blődség, inkább hagyták vóna az egésszet a pitlibe! :)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2009.09.30. 20:08:32

@Terror Dzsoni:
Na igen, a Mortal Kombat nem elsősorban azért került a listába, mert olyan bődületesen nagy negatívumai lennének, hanem inkább a sztori másik része miatt, tehát hogy eszméletlenül jó! Mondhatnám úgy is, hogy a Mortal Kombat-ban a totális középszerből hoztak össze egy átlagon felüli szórakozást nyújtó filmet. Ha nem lenne ez a rendkívüli bája, még akkor is nézhető lenne, de azért nem mindegy :-)
Austin-t nagyon bírom! Nem azt mondom, hogy remekművek az A.P. filmek, de nem tudom őket megunni! És éppen ezért került a listába, mert én magam se értem, hogy miért, amikor a sok hasonló darabot rühellem.
Ed Wood pedig olyan életművet hagyott maga után, ami azonnali hatállyal a Legendák közé repítette! Teljes joggal! :-)

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2009.10.01. 23:38:16

Az Austin Power hatalams, imádom.
Egyszerűen olyan humoros, hogy még mindig röhögök rajta (közben isten tudja, hányszor néztem már végig mind a három részt :D)
Kicsién Forever XD

csaky000 2009.10.02. 15:03:58

Dzsoni, én már szeretnék látni tőled valami könyvet, ne adj isten DVD-t, amiben "Dzsoni megmondja a frankót"! Le ez a címe is! Különben azt vettem észre, hogy te viszonylag ritkábban kommentelsz, de ha igen, akkor bibliai mennyiséget "körmölsz" ide... :D:D:D

Terror Dzsoni 2009.10.02. 19:21:40

@BlackSheep89: Valóban nagy negatívum ha egy filmnek nincs - vagy éppen baromság - a sztorija, de vannak filmek, melyek mégis "működnek" kézzelfogható történetvezetés nélkül is(ez a videjó is erről szól). Egy nem régebbi kardcsörténk tárgyára utalnék vissza,a Crank-nek sem gondolnám, hogy irodalmi igényességü lenne a történetete, de mégis működik! Egyébként még mindíg nem volt erőm megnézni, de igérem, hogy amint sikerrel vettem az akadályokat, beszámolok neked a látottakról!

Az Austin filmekkel meg nem tudok megbékélni, pedig egy részt még láttam is belőlle! :) Ezekszerint ez amolyan kakukktojás nálad. :D

@csaky000: Nem szeretek és nem is szeretnék ügyeletes megmondó ember lenni! Bár a látszat - ezekszerint - mást mutat. ;) Nagyon fontos, hogy nem lenézem, vagy éppen baromnak tartom azt, aki nem azt szereti amint én, hanem csak megmondom a véleményem. az sem utolsó szempont, hogy érveim vannak, nem csak annyi hogy ez szar, mert szar oszt' kész! :)

Szeretek írni, főleg azokról a dolgokról, melyeket szeretek. A filmeket szeretem, nagyon sokat megnéztem már életemben, fiatalabb koromban - értsd: 1990-es években - válogatás nélkül, ma már másra is fordítok időt, ezért gondosan szelektálok.

A könyvvel kapcsolatban meg a Próféta szóljon belőlled! Folyamatban van egy írásom(végzettségemet tekintve történész vagyok, s második világháború buzi), s majd eccer elkészül, s kiadót is találok hozzá, akkor megjelenek kötve-fűzve! :D Addig is hívják csak Jézushavernak! :D:D:D

a nagy peti mester 2009.10.02. 22:04:35

aszem én most iszom egy kakaót! a film zsír!!!

maGic 2010.04.21. 19:58:43

return of the living dead és náci zombik ;)
süti beállítások módosítása