Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Csonthülye

2009.11.01. 19:14 | BlackSheep89 | 16 komment

Címkék: 3. évad

Nagy szenvedés volt megcsinálni a videót, mindig közbejött valami, ami miatt kezdhettem előről, de hál'Istennek kész van végre. A filmet köszönöm Mangekyo-nak, a videóhoz pedig jó szórakozást mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr241491462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mangekyo22 2009.11.01. 20:02:01

Nagyon jó lett!
Csak így tovább!

thermo-nukleáris csatacickany 2009.11.01. 20:18:58

és mennyire igazatok van!!!! Azta mindenit!!!

Terror Dzsoni 2009.11.01. 20:43:33

Az Istenek a fejükre estek!!! Az hatttalmas film!!! Még moziba láttam, valamikor a 80-as években. Mondjuk a folytatások megérdemelnének egy Baaad movies szereplést, de az első rész az mindenképpen alapmű!

Szerintem nem kulcs-csontost mond, hanem Cool csontos! Ha nem, akkor tényleg nincs élrtelme... :D

A géppuska-seggű elefánt azért durva!

Steve Marcus · http://happiness-squad.blog.hu 2009.11.01. 22:51:30

Először csodálkoztam, hogy ez a film kikerült ide, de miután pont ugyanazokat a poénokat értékelted, mint amik nekem is tetszettek, rá kellett jöjjek, hogy ez tényleg egy rossz film és csak az a pár jó pillanat miatt emlékeztem rá úgy.

Egy kérdés: a Filmelemzők blogján kirakott írásaitokat itt miért nem teszitek közzé? Egy linknek is örülnék - nincs időm olyan sok blogot rendszeresen figyelni, de ha belinkelitek, akkor a többiek közt is szétnézek, egyébként kimegy a fejemből...

Sorter 2009.11.01. 23:10:12

@Steve Marcus:
Azért, mert elég sok kritikát szoktunk írni, és nagyon telítődött volna tőlük a blog.
A filmelemzők blogjának linkje kinn van a jobb oldalon, a linkblog dobozban.

csaky000 2009.11.02. 12:28:14

Borzasztó ez a film! Kétszer néztem meg, hogy rájöjjek, nem bennem van a hiba, hanem valóban működésképtelen az egész! A legnagyobb hibája egyébként az, hogy vígjáték révén egyetlen valamirevaló poénja sincs... Szomorú!

Morgomir5 2009.11.02. 16:18:44

Már vártam erre a kritikára,a film rendszeresen megy kereskedelmi csatornákon...nemtudom,mit esznek rajta!

Zomb!eboy 2009.11.02. 21:23:12

Én ezt a filmet nem tartom annyira rossznak, bár jónak se, a közepes alja szerintem, mert Faizon jó benne.

SuperGT 2009.11.06. 18:07:31

Láttam a világ legrosszabb filmjét, a címe "Alan Quatermain és a koponyák temploma"

a nagy peti mester 2010.04.05. 17:07:04

én imádom ezt a filmet :D:D de ettől eltekintve lehet hogy szar :D

Zoo_Lee 2010.07.01. 13:36:44

Szerintem egy kicsit erősen bántatok ezzel a filmmel, tény, hogy nem egy remekmű, de én elég jól szórakoztam rajta. A folytatása viszont, aminek az RTL Klubbon volt a premiere, na az a szar egyenes szinonimája, remélem arról lesz videó.

Leon Schustert viszont kérlek, ne kritizáljátok. Az afrikás, középszerű vígjátékok istenéről van szó, akinek olyan filmek fűződnek a nevéhez, mint a Dilivízió, az Ők is a fejükre estek, vagy a Jenki Zulu. Ezek szerintem mind tipikus, unalmas délutánra való baromságok, bár tény, hogy a Csonthülyével kicsit alulmúlta önmagát.

Dinnyés · http://dinnyeske-dreams.hu 2010.07.10. 21:37:45

Tudtam én, hogy pocsék film! Pedig anyámék nagyon oda vannak érte, és még jó pár ismerősöm azt hittem hogy bennem van a hiba ezen a téren de úgy látszik még sem. :Đ

♠Smith♠ 2010.12.16. 14:22:40

Szerintem a Csonthülye 2-t kéne bemutatni. Ezen még azt mondom hogy nevettem is (...) de a folytatásban egy értelmes poént nem találtam.

DAud 2011.03.09. 13:48:30

Köszönöm a remek montázst. Fizettétek volna a laptopom, ha nem tudom visszatartani és a hányástól zárlatos lesz?!

Loller1002 2011.04.10. 18:37:12

Ez egy iszonyat jó film nem tudom neked mi bajod van vele ...
Humoros, JÓ SZINÉSZEK, zene is jó, és ötletes!!

Geminicorazon 2013.11.02. 10:02:02

És akkor mi az a lehúzó láncos valami, amkor az hiszi, hogy a WC-n van???
süti beállítások módosítása