Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

School days finálé - by Wangood

2009.11.23. 20:37 | Sorter | 13 komment

Címkék: rajongói/vendég videók

Nos, vége a School days bemutatójának. Wangood nem szarozott, az utolsó ész majdnem 20 perces lett, de ettől függetlenül szerintem ez lett a legszínvonalasabb a 4 közül. Egyrészt az előadásmód most már elég rendesen kicsiszolódott, másrészt a film befejezése tényleg olyan rossz, mint ahogy azt eddig Wangood beharangozta. Szóval készüljetek, mert a finálé valóban egy hatalmas nagy nonszensz!

Ja, és külön köszönet a végén a karakterbemutatásért, ami elég sokat segíthet azoknak, akik elvesztették a fonalat időközben.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr871547250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dron 2009.11.23. 21:27:13

Szentséges USB csatlakozó XD
Hát ez mekkora!
Ehhez hasonló szart én még nem láttam.
Egyébként a bemutató nagyon jó,és tényleg ez volt a legjobb a négyből.
Remélem még csinálsz hasonlókat Wangood :)

Dante.s 2009.11.24. 06:41:57

@Dron: nem sok animet néztél úgy látom...

én értem:sekai kapott virágot de nem is neki kellett volna megkapniahanem katsurának;és ha nem hülekölök mellé ül és nem mutatja be a fentemlítettet a csajnak akkor nem 'zúg' bele a gyerek bár akkor ő sem(sekai) 'szeret' bele és nem is lett volna School days(ennyi)

Dante.s 2009.11.24. 06:48:39

az 'akupunktúrás kezelésnél' (késelés) sekai azért csinálja mer 1,berugott 2,elborult az agya a féltékenységtől és "ha az övé nem lehet másé se" alapon
asekai félbenyírás meg vendeta(SZERŰ) akart lenni "dögölj meg mer elvetted a pasimat"-alapon
(jót röhögtem azon a részen)
na hol a csokim?

Trevlock 2009.11.24. 15:53:50

Nah meg pályázom a csokit:
Az a rész inkább Sekai fejében játszódik. Setsuna mint Sekai lelkiismerete jelenik meg és szépen elmondja, hogy használta ki Katsurát, Makoto közelébe kerüljön. Tömör lényeg.
3 számítógépes egységnyi csokit szeretem ( nem akarok reklámozni )
Tetszett a kritika pláne, hogy zenével mutattad be a legjobb jelenteket. Így mindenki maga érezhette át ezeket az örömteli pillanatokat. A szereplők bemutatása és jellemzése is tetszett.

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2009.11.25. 20:26:39

Ebből csoki lesz :D
Új videó várható

Trevlock 2009.11.25. 20:36:03

Nah előre várom :) Tetszenek a kritikáid :) Az is bad lesz vagy esetleg gyöngyszem? :)

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2009.11.25. 20:38:19

Annyit elárulok, hogy én személy szerint szeretem, de filmelemző szemmel nem ilyen egyértelmű a dolog

thermo-nukleáris csatacickany 2009.11.26. 18:17:28

egyértelműen ez viszi a pálmát! És végre meg lett válaszolva minden eddig nyitott kérdés! Köszi Wangood:) A zene is elég jó szal szép munka! taps taps

vitako 2010.02.03. 18:34:35

hát a vége beteg! a vér amúgy elvileg sötétvörös színű ugye? AKKOR ITT MEG MI A LÓF@SZÉRT FEKETE? Én am először azt hittem, hogy Sekai kiönötött valami festéket miközben szexelnek, aztán nézem, hogy éppen vágja felfele a hasfalát XDXD

Am jók a videóid!

player997 2010.03.01. 16:41:03

Helló!Én láttam a játékba olyan befejezést(mert több van),ahol senki sem halt meg,és Makoto,Sekaival maradt!!!

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2010.03.07. 15:49:46

@player997: Tudom, ki is akartam próblni a gamet :S
Gyalázat ez az anime, de a leggyalázatosabb benne, hogy ha nem lett volna ilyen nagy hype a befejezés körül, eltűnt volna a süllyesztőben. Visszataszító

maocetung 2010.05.30. 11:13:14

helo ez nem illik ide de néztem mangekyo vidoit:és meg kérdezném:miért beszélsz ijenn murisan?XD
süti beállítások módosítása