Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies extra - szavazás!

2009.11.30. 18:59 | Sorter | 23 komment

Egy kis bejelentés a harmadik évad egyre közeledő végét illetően!

Minden infót megtudhattok a videóból!

Melyik filmet szenvedjük végig?

Ace Ventura Jr.
Álom.net
Anaconda 3
Transmorphers
  
Free polls from Pollhost.com

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr571564491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

h82h 2009.12.01. 19:15:04

jó ötlet de, mi lenne ha live streamen lenne?

Mangekyo22 2009.12.01. 19:32:05

Nagyon jó ötlet!
Most olvastam a youtube-os channel-eteket, sé annyit mondok:
BOLDOG NÉVNAPOT!!!!

Megcsináltam ma az Uwe Boll Elemzés videót a youtube-on, fönt lesz pár percen belül (kb 16 perc), ez az én "névnapi ajándékom nektek".

Kíváncsi vagyok, milyen lesz ez a "végig szenvedős" bemutatótok.

csaky000 2009.12.01. 19:57:03

Srácok tetszik ez az ötlet! Főleg az, ahogy már régebben is mondtam sokkal jobb, amikor ketten kommenteltek, mert sokszor van az, hogy egyedül beleuntok a mondandótokba! Remélem jól sikerül a dolog! :D
Na, akkor ingujjat feltűrni, gatyát felkötni, hányózacskót előkészíteni gyerekek!;)

Sorter 2009.12.01. 20:12:34

@ati8241:
A live streamen ötlettel az a gond, hogy nem elég jó hozzá a netünk és több lenne vele a macera is.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2009.12.01. 20:29:53

Már önmagában ez a videó is jó volt! XD
Egyébként jó ötlet sztem is. Az meg, hogy live vagy nem live sztem tök mindegy. Szóval hajrá! XD

Ja és David Hasselhoff... XD

Terror Dzsoni 2009.12.02. 15:19:49

Jó az ötlet! A magyar filmet javasoltam, mert illen még nem vót! Egyébként nem csak az erőszakkal vagy a meztelenséggel lesz baja a Youtubnak, hanem a szerzői jogvédelemmel is! De majd csak megoldjátok! :DDDD

Hogy teccet amit legutóbb kültem?

T-rex 2009.12.02. 16:28:33

Na én az Anaconda 3-ra szavaztam. :D
De ahogy láttam tuti hogy a Transfmorphers fog nyerni.Hát szerintem mind közül az lehet a legrosszabb,legunalmasabb és hányni lehet a látványtól. :)

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2009.12.02. 16:52:07

NEMÁR!
Álom.net-et most akartam bemutatni, így keresehetek új alanyt(bár tény hogy akad bőven)
Am. az ötlet jó és én az Anaconda 3-ra szavaztam.

Vardar 2009.12.02. 20:08:14

Álom.net lenne a legfájdalmasabb számotokra, de sajnos nekünk is végig kellene nézni.... Úgy, hogy inkább effekt parádé az Asylum jóvoltából.:)

Ivan/ 2009.12.02. 20:29:08

Tök jó ötlet, szerintem erre a célra magasan az Álom.net lenne a legjobb, mert tele van borzalmas pilanatokkal és logikátlanságokkal.

A későbbiekben még ami erre a célra kiválóan alkalmas volna az A szamuráj útja klasszikus. Scott Shaw mester Hawként csak úgy fürdik ott a fényben. Illetve még talán a Holnap történt is hasonló kategória (bár az mondjuk azért keményebb még az Álom.netnél is egy picivel:) volna, csak szerintem ahoz nehéz hozzájutni.

Commissar Morak · http://wolfgangsharfke.wordpress.com 2009.12.02. 20:44:06

Üdv!

Nem vicc, a Transmorphersnek van második része!!!!

Bár, ahogy manapság egy folytatástól elvárható...ez a Transmorphers előzményét meséli el. Íme a trailer:

www.youtube.com/watch?v=bK_JdmYAj8M

Nabopolasszar 2009.12.02. 21:40:03

@Wolfgang Shärfke: persze a fall of the man vagy valami ilyesmi
Am 2012 Doomsday lesz a retek klubon szombaton egy másik Asylum gyöngyszem

dexexe 2009.12.03. 11:44:08

a mozikban meg most megy a 2012 :) és igaz mert a maják tényleg megjósolták a világvégét :) van még 2 évünk :) amugy én uwe boll filmet várok...bloodrayne meg alone in the dark,far cry is mehetne,semmi köze a játékhoz :D de sztem a far cry uwe bácsi legjobb filmje :)
El Charro átka cimű filmet szerezzétek be,mindneki töltse le,azt a filmet látni kell :D d emég mindig az 1x nézhetős filmek közé sorolható

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2009.12.03. 20:58:08

@BlackSheep89:
Kedves Sorter és Blacksheep.
Keressetek meg minket (a No. blog tagokat) amikkor lehetőség van rá. Mivel az egyik filmet (amire lehet szavazni) mi szerettük volna megcsinálni.
Üdv.
Darth Revan Mester és a No. blog

Kratos96 2009.12.04. 20:16:59

Csá
Sorter,Blacksheep remélem ismered A Dög című filmet
ha igen és láttad vagy megvan,azt is felrakhatnátok,nevetséges darabolós horror film
valamikor szerezzétek be ha tudjátok,kössz

Terror Dzsoni 2009.12.05. 11:42:31

@Kratos96: A Dög c. film szakosok ötlete egy kis profi pénzel megtámogatva, mondhatni amatőrök munkája. Ám éppenezért - vagy csak mert ötletes és jók benne a póénok - hattalmas film! További két rész is készült, azok is veszélyesek. Nem gondolnám, hogy szar film lenne, de izlések és pofonok.

Sorter 2009.12.05. 11:49:42

A Dög kapcsán én Dzsonival értek egyet. Nem volt igazán értelme, de egy kimondottan szórakoztató darab, kellően fekete humorral. Amellett néha nagyon meglepő is volt. Most őszintén, melyik más filmben fordul elő. hogy a kötelező gyerek szereplőt azonnal felzabálják? :-)
A másik két részét még nem láttam, de szeretném pótolni.

Sorter 2009.12.05. 11:51:56

Ja és Dzsoni!
Ha minden jól megy, ma délután kerül fel az új videó, és egy általad küldött film lesz terítéken. Lehet tippelni, mi lesz az! :-)

SuperGT 2009.12.05. 12:51:26

@Sorter: csak nem az alan quartermain ?!

Sorter 2009.12.05. 17:58:50

Hát, úgy néz ki, a videó átcsúszik holnapra. Valami technikai hiba van, és este hatkor már nincs nagyon kedvem szarakodni vele. :-(

Daren077 2009.12.06. 12:11:50

Mind a 4-et láttam. Ebből 3-al egyet értek hogy szar, de az Ace Ventura JR nekem egy kellemes meglepetés volt, mert nem volt olyan rossz. 5/10 simán!
süti beállítások módosítása