Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Gyöngyszemek - Egon és Dönci

2010.01.13. 22:04 | BlackSheep89 | 10 komment

Címkék: gyöngyszemek

Mivel egyre inkább kezdünk elmerülni az Álom-ban, most egy kicsit pihenjetek. De hogy ne kelljen nagyon elvonatkoztatni az aktuális témától, a legújabb gyöngyszem bemutatót egy magyar filmről készítettem, ami sajnos nem kapott nagy hátszelet és nem is a legjobb magyar film, de azért mégiscsak az első magyar animációs film. És ha nem is lett kirobbanó siker, csodálatos képi és zenei világa, valamint bátor története megérdemel egy megemlékezést.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr841670651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lovag210500 2010.01.13. 22:48:23

Én még anno 3-4 éve premier előtt láttam abszolút gyerek fejjel és nem tetszett. Leginkább az időhúzás miatt meg még akkor nem érttettem az üzenetet( kicsit hosszú lett)---> A film korosztályt tévesztett, abszolút gyerekfilmként reklámozták---->MIT KERES A VÉGÉN EGY VERSIKE AZ AIDS-RŐL, A DROGOKRÓL ÉS AZ ALKOHOLRÓL????? És engem abszolút idegesített a Gesztesi (ronda volt, de kismilliószor szebb mint a kisvukk borzadájai). Meg a az űrsidzkós jelenet is borzasztó volt. Egy kisgyerek (mert ők voltak a célközönség) szerintem nem a látványra figyel (persze jó ha van és szegény felnőttet kötik le, hogy ne haljon bele az unalomba) hanem a poénokra, na én történetesen 1-re emlékszem ami még talán vicces volt: Dönci fingik (vagy hány már nem tudom), erre Egony gügyögve mit mond: Pfúj Dönci! És kész vége ennyi volt a humorbobmba és a gyerek a sok unalmas jelenet alatt elalszik.
Összegzésképpen nem rossz de lehetett volna jobbis és örüljünk, hogy nem a kisvukk az első magyar computer animaáziós film (ja és am jó lett a vidi).

lovag210500 2010.01.13. 22:54:29

Ja írtam e-mailt kérlek válaszoljatok! ÉS ÁLOM.NET ELVONÁSI TÜNETEIM VANNAK! HOL A NAPI ADAGOM??????? OLYAN MINT A DROG: MEGKÓSTOTATJÁTOK AZ EMBERREL ÉS MINNÉL TÖBB ADAGOT KAP ANNÁL INKÁBB KÍVÁNJA ÉS UTÁN ELVISZIK AZ EMBERT ELVONÓRA ÉS RÁNGÓGÖRCSEI VANNAK MINT MOST NEKEM!! ÁLOM.NETET AKAROK, DRÁGASZÁG!!!!

thermo-nukleáris csatacickany 2010.01.13. 23:04:20

hehe:) A pandák arca a KISS együttes mintájára van megcsinálva:) Ingyen reklám

mynameisearl 2010.01.14. 14:05:53

én asszem 2 éve láttam és tényleg szép, de unalmas. 1 jelenet nagyon tetszett amikor hülye zenére gyorsítva pakolják a cuccokat az űrhajóra (vagy legalább is ha jól emlékszem ez volt)

Laronil 2010.01.14. 15:41:38

látom az elöttem szólókkal átellenben csak én fogom magasztalni ezt a filmet :] Ennek valószínüleg nagy oka az, hogy csillagászati pályán szeretnék tanulni és ebből adódóan az univerzumos animációk valami hihetetlenül nagy elképedést csaltak az arcomra. A zene hozzá meg abszolút éteri érzést keltett és nemtudtam betelni azzal amit látok.

Ha valakit a zenék érdekelnének akkor itt meghalgatható kiváló minőségben az összes, az eredeti oldalon!: www.egonanddonci.com/index_hun.html

Laronil 2010.01.14. 15:42:36

igaz, módosítom némileg a kijelentésem: a dönci meg a diszkós analizálós rész téleg rettentő unalmas volt.

docika 2010.01.14. 18:12:11

Nekem nagyon tetszett első látásra is a film. Igaz, rajongok az animációs filmekért. Elsősorban mindig a látványt nézem és bizony voltak jelenetek melyeket többször is visszanéztem. Talán a gügyögés zavart picit, de a zenéje kárpótolt ezért a hibáért.
A "diszkós-analizálós" rész a Harmadik típusú találkozások c. filmet juttatta eszembe, lehet nem véletlenül.

Todd. PT 2010.01.16. 08:18:42

A látvány szerintem is szép. Magunkhoz képest meg úgy ámblokk az eddigi termékekkel is felveszi a versenyt.
Na de az egész film olyan, mintha valami füves csinálta volna. Gáz.

Habbobitas 2010.12.26. 01:21:15

Kérlek rakjátok fel az indára.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2011.11.18. 07:45:09

Egon és Dönciben én is azt szeretem hogy hogy megmutatták milyen kevés pénzből is ki lehet hozni minőségi munkát. Persze ennek vannak hátrányai is, de ki tudja, a gügyögés, a szinkron hiány,a univerzálissá teszi, talán így sokkal ismertebb lesz külföldön, mint amikkel vesződni kell, és lefordítani, leszinkronizálni, stb.

Nekem speciel a karakterek kidolgozása, főleg Egoné, meg Gesztesié :D nem tetszik, ellenben Dönci nagyon a helyén van. Bár nem igazán értem, ha annyira űrlények akarnak lenni, miért egy srác, és a macskája kalandoznak????

Mennyi demo scene-t láttál már? feltételezem nem sokat, ezek akkor voltak nagy divatok, amikor még óvódás lehettél, de a jelenet ami neked annyira tetszik, tisztára olyan, mint egy régi demó (minthogy grafikusok tették össze, nyilván nagy tapasztalattal rendelkezhettek e téren).

A történet sajnos tényleg nem valami nagy eresztés, azzal viszont most SEM értek egyet, hogy Dönci ne lenne jó karakter? És Egon a jobb???? Mégis mit kellett volna csinálnia? Egy kotnyeles macska ennyi. Isten ments hogy bárki is a CGI förtelem Garfielddal emlegesse egy lapon.

Támogassuk annyival a készítőket, hogy minél többen beszerezzük a DVD-t. És minden elismerésem, hogy felfigyeltetek erre a filmecskére.
süti beállítások módosítása