Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Cápasrác és Lávalány kalandjai Part 3

2010.02.10. 15:54 | BlackSheep89 | 16 komment

Címkék: 4. évad

Itt a harmadik és egyben utolsó videó Robert Rodrigaz terrorjáról, mely valóban elfoglata méltó helyét a nézhetetlen filmek táborában. Igaz, hogy még csak a 4. évad elején vagyunk, de megvan rá a sanc, hogy nem lesz már ennél rosszabb.

Jó szórakozást a videóhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr381746709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vardar 2010.02.10. 16:39:10

Ez fájt. Most komolyan...
Amúgy Max szülei ismerősek... szégyen ez a stáblista.

Laronil 2010.02.10. 16:47:54

röviden: EPIC FAIL. :D

Van egy rész a filmben amit nemmutattatok, amikor megjelenik a az elektromos sétáló izé( aki szerintem jólnézett ki amikor kisétál a tornádóból), akkor a tanár aztmondja a főálmodónknak, hogy "fiam muszáj volt gonosznak megálmodnod engem?" vagy valami hasonló abszolút baromságot. Nos grt BlackSheep ismét bizonyítottad, hogy keményfából faragtak:D

T-rex 2010.02.10. 18:55:57

Na ez az első három videó nagyon jó kezdésnek a 4.évadhoz.Remélem még rengeteg videó lesz amin ilyen jókat tudok szórakozni. :)

Terror Dzsoni 2010.02.10. 19:07:11

Nem tudok - mert nem is lehet - mit hozzáfűzni a dolgokhoz. Rodrigez egy állat, csak sokat kokózott... :)

A Macsete (csak így póriasan) meg remélem nem leszen elbaszarintva!

Omy 2010.02.10. 19:48:58

ez a max milyen pipát csinál már XD, ráadásul a szülei előtt!!!!!
am naon lol volt.

docika 2010.02.10. 21:37:53

Cápapöcs...lol!!!!!!!!:D Ez nagyon szánalmas egy film. A hétvégén DVD-ket nézegettem egy boltban és a kezembe akadt eme remekmű. Gyorsan visszaraktam a polcra.:) Amúgy a vivi király lett! Várom a következőt!:)

Wax. · http://ovgt.blog.hu/ 2010.02.10. 22:34:15

fasza lett.a film meg röviden fos

Beneg^ 2010.02.11. 18:06:52

Vardar, azért ismerősek mert a faszi a Mérgespókok c. állatságba játszott, az nő pedig a Horrorra Akadva sorozatban :)
BlackSheep, minden tiszteletem és elismerésem. Ismét egy jó videó. Csak így tovább.

offspringfan 2010.02.19. 14:29:49

A jack bauert alakító hülyegyerek van a szupersuli egyik jelenetében is.

kilijohanna 2010.03.15. 22:43:44

Robert Rodriguezt én is imádom, ezt a filmjét hál'istenn nem láttam! :D DE a videón hangosan nevettem, akarok ilyen szemétfilmet kritizálva hallani mégmégmég:D kb. mintha magamat hallanám, amikor nővérem viva tv-t néz... a szar filmeket rendszerint nem nézem végig, de néha... sokszor elkerülhetetlen az igénytelen drogos zagyvaság tömkelege tv-ből, plakátokról, mindenhonnan... szóval én adom az efféle szatírikus poénokat ;) fasza

Sir.Nyeteg 2010.07.21. 12:58:21

Én láttam ezt a szörnyűséget és egy idő után (kb 15perc) filmszakadás van! Vagy undoromban elaludtam vagy az agyam törölte az emlékeket a trauma miatt! Ezt nem lehet felfogni!!!

FaKe.beL1eVe 2011.08.16. 17:39:55

Lehet, hogy azért jelenik meg Elektrosokk az álomból a valóságban, mert Rodriguez túl sok Freddy filmet nézett. :))

Golden Heart Chris (törölt) 2012.01.23. 19:24:37

Egyébként a tanárnak nem tűnt fel, hogy az ő feje ugyanaz, mint Elektrosokké? :-D Taylor Lautner egyébként ebben a filmben is "remekelt." Kb. most is ugyanolyan sz*r színész, mint volt. Elnézést, ha színésznek neveztem.
süti beállítások módosítása