Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies -[Rec] 2 Part 2

2010.04.18. 22:51 | Sorter | 20 komment

Címkék: 4. évad

Nos, íme a második része a [Rec] 2 bemutatójának. Sajnos nagyon spórolnom kellett ezúton is az idővel, így jónéhány dolog (az intrót is beleértve) nem került bele. Apróságokról van csak szó, amiket meg akartam említeni, így emiatt nem csinálok új részt, inkább a videó alatt felsorolom őket.

 

És akkor néhány plusz érdekesség:

- Rendkívül megtévesztő az előzetes, hiszen semmi akció nincs a filmben, míg az előzetest telepakolták vele.

 

- Sokan kifogásolták, hogy a film mennyire sötét, és néhol nem lehet látni semmit, de szerintem ez egyáltalán nem zavaró, elvégre egy horror-ról van szó.

 

- A „bélféreg-démonra” nem tértem ki túlságosan, de azért jegyezzük meg, hogy ritka hülye ötlet! Csillagközi invázióban… esetleg!

 

- Marhára megérte szerepeltetni a három gyereket, ugyanis miután Angela megjelenik, és egyikük átalakul, a másik kettőt bezárják valahova, és nem szerepelnek többet. Egyáltalán nem.

 

- Jópofa, hogy az operatőr ugyanaz a fickó, aki az elsőben is volt (ugyanaz alakítja), csak itt Rosso-nak hívják, az elsőben pedig Pablo-nak. A színész neve pedig Pablo Rosso! Ezek után kíváncsi vagyok, hogy fogják hívni a harmadikban!

 

- A filmben lévő tűzoltó halála talán a legröhejesebb jelenet az egész filmben! De azt nem lehet normálisan leírni, azt látni kell!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr581932920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thommyboy'COM 2010.04.19. 07:32:29

nagyon király lett a videó, gratu! visszavonok mindent, amikor az első videónál azt mondtam, hogy egész jónak tűnik! tökjó, hogy én lettem az első kommentelő!!

Mangekyo22 2010.04.19. 08:01:04

Szerintem jobb lett volna, ha az első résznél befejezik. Szerintem a harmadik rész az még rosszabb lesz.

Swarm · http://filmfreakblog.blogspot.com 2010.04.19. 08:47:39

Az éjjellátós, sötétben előjövős dolog szerintem nem rossz ötlet, elvégre a gonoszt a félelem táplálja, a sötétben pedig mindenki fél valamennyire. Ettől függetlenül tényleg elég sok az összecsapott logikátlan elem, a gyerekek meg rohadtul idegesítőek voltak. Amúgy a másik kettő akit bezártak... ki tudja, lehet feltűnnek a 3-ban? Én továbbra is tartom, hogy nem rossz film ez (de jónak sem jó). Az elsőhöz képest az, de a többi fos horror mellett egyáltalán nem. A 3-ra meg kíváncsi vagyok, ötletesen lehetne folytatni...meg el is lehet baltázni!

Todd. PT 2010.04.19. 12:04:44

Csak jelezném, hogy a videót a b*zi youtube eltávolította. Szóval nem lehet megnézni.
Átmenetileg lemaradtam :)

gyurci97 2010.04.19. 12:47:55

nekem nem engedi lejátszani

Zomb!eboy 2010.04.19. 15:03:01

Nekem őszintén nem tetszett a vége, az tetszett a két filmben(főleg az elsőben) hogy 1 bezárt helyen van ez, most már az egész világ zombival lesz tele, az már nem REC lesz, hanem Resident Evil.

xx18Rolandxx 2010.04.19. 15:36:09

minek ekellet ide Ördögűzőt beletenni?most komolyan! tök értelmetlen ráadásul a gyerek engem inkább a szellemgyerekre emlékeztet az Átok-ból mint sem egy mgszállt gyerekre!

turoci 2010.04.19. 17:56:19

Nem lehet, hogy Pablot megették a zombik?

Kylloy 2010.04.19. 18:07:33

De hol vannak a gyerekek?

Sorter 2010.04.19. 18:57:27

@turoci:
Nem hiszem, mivel egyszerűen nem volt rá idejük, ugyanis a kommandósok mindössze pár perccel azután mentek be a lakásba, hogy Pablo meghalt.

@Kylloy:
A videó alatt leírtam, hogy az ördögűzős jelenet után egyszerűen nem szerepelnek többet.

Morgomir5 2010.04.19. 19:20:43

Miközben néztem a videót és egymás után jöttek a logikus magyarázatok/elképzelések csak helyeselni tudtam.De Pabloékra van egy tippem:Ők is csak az éjjellátó-trükkel láthatók.Legalábbis a filmhez viszonyítva ez a "legértelmesebb"magyarázat.

Egyébként sztem teljesen tönkretette a sátáni hatalom-ördögüzés fonál,oké hogy bemegy a pap és sajátosan akarja magyarázi a dolgokat(sőt sztem ez kifejezetten király),de egy "egyszerü" fertőzés jobb lett volna...sokkal!Valószínüleg a 3. rész is ez alapján készül,ergo fontos lesz továbbra is

zecske 2010.04.19. 23:41:14

a the crazies ajánlom figyelmetekbe. nagyon jo film.moziban megnézem majd.

Nabopolasszar 2010.04.20. 20:36:32

Csak én maradtam le a kérdezz felelekről vagy még nem is volt?

Terror Dzsoni 2010.04.21. 11:31:42

Ez az egész film egy nagy határ szar. Pablo valszeg elment borért! :D

A Sátán pedig igenis cseppfolyósan terjed, John Carpenter
is megmondhatja! ;)

gabeeeee 2010.05.23. 10:12:41

Amúgy amikor kérdezed, hogy Medeidosz (vagy mi a neve :D ) mért akarja megölni a riportert nekem rögtön eszembe jutott, hogy mi van ha medeidosz már csak egy sima zombi és már csak a nő bír sátáni érővel.Egyébként nekem tetszett a te videód, és a REC 2 is :)

Sorter 2010.06.10. 13:50:19

@gabeeeee:
Valamiért csak most olvastam el a kommentedet.
Nekem is eszembe jutott ez a lehetőség, de ha Medeiros egyszerű zombi, akkor miért csak éjjelátóval lehet látni? :-)

Zoo_Lee 2010.07.01. 13:40:20

Hivatalos infó a Fangoriáról: még két rész biztos lesz. A harmadik egy előzmény lesz (valószínűleg Medeirosra fog koncentrálni) és a negyedik lesz az igazi folytatás, ami az előzetes infók alapján egy olyan zombis-apokalipszises cucc lesz.

Geminicorazon 2010.11.19. 04:50:50

@zecske: Láttad már azóta azt a filmet?
Szerintem egy tucat horror lett. Nagyon gyenge. Nem szar csak olyan, hogy elfelejtem, amint kijövök. Olyan, amit felesleges volt megcsinálni. Illetve volt értelme...

FACE24 2010.11.25. 19:59:50

utálom ezt a filmet :@ az elsö kva jo lett de ezzel a szar folytatással nagyon elkurták az egész REc-et :S minek kellett ilyen démonos marhaságot belerakni?? épp azért volt jo a REC 1 mert realisztikus volt nem pedig ilyen férges sátános B kategória:S (szerintem) azért a 3.ra kiváncsi vagyok

J3THR0 2013.07.16. 11:37:13

Szerintem azért gyulladt meg a kémcsőben lévő vér mert ugyanaz.
süti beállítások módosítása