Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Kérdezz-felelek Part 1-3.

2010.04.21. 12:47 | Sorter | 19 komment

Egyelőre ennyit raktunk fel, hamarosan jön a többi is!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr531939687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Commissar Morak · http://wolfgangsharfke.wordpress.com 2010.04.21. 13:17:23

Üdv!

Ha elavult, ha nem...minden elismerésem, hogy ezt [IS] megcsináltátok. :)

Remélem megérjük még a 10. szülinapját is a Baaadmovies blognak. :D

gyurci97 2010.04.21. 14:32:35

a halászléből a bajait szeretitek vagy a másikat?

thommyboy'COM 2010.04.21. 15:35:22

azt a mobilost, meg a vízkiszorítóst egy görög fizikus fedezte fel, és Newton törvényei igazolták. a válasz minden esetben: igen. amugy azt a horrorfilmeset én rendeltem!!! nagyon jó vidi lett ez is!!!

ui:én is szeretem a zserbót, mamám istenit tud csinálni!!!!

thommyboy'COM 2010.04.21. 15:41:07

nagyon várom a horrort, ajánlom bele a sikolyt, a tükrökket, a kockákat, a kört és a holtak naplóját!

Laronil 2010.04.21. 16:00:58

nos... szerintem mindenidők legrosszabb filmje nem a Versus, hanem az Álom.Net. Tudom, hogy olyan csajok vannak benne, hogy [cenzúrázott rész], de mégis... A versust én és a barátaim rajtatok keresztül ismertük meg, majd egy nyári összejövetelen éjszakába nyúlóan megnéztük és nemtudtuk ugyanazt a szenvedést átélni mint ti, mert minden jelenetnél becsengett a poén amit produkáltok XD. És szerintem is Zserbó meg Somlói powah! - gondolom messze van hozzátok, de ha Diósdon jártok(BPtől nemmessze), nos ott van a világ legfinomabb somlóija.

Dante.s 2010.04.21. 17:24:41

lehet hogy megpróbálkozok 1 anime elemzéssel,de nincs anime amit beakarnék mutatni
kérnék valamilyen animecímet ami:rövid(12-24 rész),vicces(ne unjam)és legyen vége(+ a linket ahonnan leszedhetem)
-------------------------------------------------
a kérdez-felelek faja lett
Mi az,nagy piros fakocka?

Crash 2010.04.21. 17:30:20

@thommyboy'COM:
Sikolyt én annyira nem kedvelem, az önmagáman inkább egy paródia, mint horror. Fűrész1 az egyik kedvencem, meg a kör. Rec-et meg már nagyon meg akarom nézni (előtte nem nézem meg a bemutatótokat)
Erről a fizikusságról annyit, hogy általános iskolás, 7. tananyag. enyje-enyje :)

Végül az én kedvenc étellistám (ha érdekelne valakit is)
1. Mamám szerint készítve (pont, mint nálatok)
Fejtett csülkös bableves, sok tésztával (házilag gyúrja, keleszti és vagdalja) és erőspaprikával
Ehhez iszonyatosan illik egy eredeti receptű átsült diós palacsinta (friss zamatillat, nem émelygősen édes, és nem is íztelen)
Desszertnek meg 2 tekercs házilag sütött kürtős kalács.
Nem maradhat el papám házibora és a jó öreg szódásszifon sem :).

Nagy fanja vagyok egyébként a olaszos kajáknak és a grízes tésztának is. Valamint nővérem überszuper indiaias főzőtehetségének, eddig ő volt az egyetlen a világon, aki ehető kelbimbót tudott készíteni, mert az tényleg az) Vacsórának meg egy speciális receptel készített rántotta. (olvivaolaj, kakukkfű, paradicsom(és só), fokhagyma, curray, bazsalikom, (és persze tojás) (aki szereti, vékonyra vágott bajai kolbász) és a végén tányéron forró állapotban rögtön reszelt sajt a tetejére, ami ráolvad. (mozarella)

Mangekyo22 2010.04.21. 18:29:26

Sorter, láttad a Tekken The Motion Picture anime kritikámat. H tényleg szereted a Tekken-t, mint én, akkor NE NÉZD MEG AZT A FILMET!

Commissar Morak · http://wolfgangsharfke.wordpress.com 2010.04.21. 19:24:34

@Dante.s: Figyu csimota. Ha animét akarsz bemutatni, nehogy már úgy kelljen ajánlgatni! Ha nincs annyid, hogy saját magadnak találd meg azt, ami szerinted érdemes egy bemutatóra mindenki jobban jár ha nem rabolod az időnket azzal a fércmunkával ami így fog megszületni.

Egy jó kritikus azt kritizálja amit megnézett, és úgy ítélte meg, hogy kritikára érdemes a nagyérdemű felé. Neked még nagyon sokat kell fejlődnöd.

Drakeamarth 2010.04.21. 20:31:07

Srácok, Versus, mint legrosszabb? Ejnye-bejnye, Terror Toons-t tudnám javasolni. Nálam másfél órára beállt az agyhalál. Nem az a fajta, ami annyira rossz, hogy már jó. Nem is olyan, ami szimplán unalmasan rossz. Nem, egyszerűen átkerültem egy másik dimenzióba. Tátott szájjal néztem és nem hittem el, hogy ilyen létezhet. Na, ezt ajánlom nektek megtekintésre.

Terror Dzsoni 2010.04.21. 21:24:44

Ennyi barom kérdést!:D

Rég röhögtem ennyit!!!!!

Logan23 2010.04.21. 22:50:06

Egy kérdésre nekem is van válaszom.
Hogy meddig csináljuk az oldalt?
Nekem egyszer a munkahelyemen azt mondta a professzor, hogy ő addig foglalkozik betegekkel, amíg ők szívesem és bizalommal bejárnak hozzá. Ezt egy picit átfogalmazva: szerintem addig csináljuk az oldalt, amíg ti nézitek és élvezitek.

Dante.s 2010.04.22. 18:21:51

@Wolfgang Shärfke:
1, mi az a csimota?(móóóóókus?)
2,azért mert amit most akarnék bemutatni az a One Piece(még nincs vége) de abból lenne 20000000 rész bemutatni
3.mi az a csimota?
4.lesz akkor a N.C.,annak van vége
5, nézzen mindenki One Piece-t,az a best anime of ever see
6, mi az a csimota?
-----------------------------------------
amúgy a kérdésemre a válasz:kis,zöld üveggömb

Terror Dzsoni 2010.04.22. 19:45:50

@Dante.s: A csimota annyite tesz, hogy gyerek.

Loxe 2010.04.23. 12:49:33

Nagyon jó lett a videó!
egy kérdésem lenne nekem is
hogy a Paranormal Entity-ből csináltok e videót??
ugyanis ez a Paranormal Activity-nek a Asylum-os verziója. (jaj nekem)
Minden esetre ez a asylum-os paranormal nagyon de nagyon sz*r
tessék itt van a Trailere szerintem ebből már sok minden kiderül hogy mennyire rossz: www.youtube.com/watch?v=XldItu2PX4A

Előre is köszönöm a Választ!

Loxe 2010.04.23. 12:54:43

mivel szerkeszteni nem tudom a előző hsz-emet ezért külön írom.
ha csináltok róla videót és a film nincs meg akkor innen: henteles.hu/details.php?id=2129
ha akarjátok le lehet szedni.
ha ez meg van akkor tekintsétek semmisnek ezt a hsz-t

Logan23 2010.04.23. 18:06:18

Ezt elég jól időzítetted, pont ma találtam rá és szedtem le, lehet ma meg is nézem. Blacksheep-nek mondtam, ha véletlen rossz film lesz, akkor csinálok belőle egy videót.

Sorter 2010.04.26. 20:44:25

@gyurci97: Mindegy, csak halászlé legyen! :)

maGic 2010.05.05. 16:30:58

Szarabb film mint a Versus... én ajánlanám a 2008-as Monster-t mert annál szarabb ilmat még életmben nem láttam.
süti beállítások módosítása