Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Kérdezz-felelek Part 5-6.

2010.04.24. 20:43 | Sorter | 13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr251948728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alkoholmentes pénztár 2010.04.24. 21:52:52

Az agyadat meg tudod vakarni az orron keresztül:D
Az ókori egyiptomiak az orron keresztül szedték ki az agyat a mumufikálás előtt.

Crash 2010.04.24. 23:33:24

@Alkoholmentes pénztár:
Hajjaj, a kérdéseket elnézve most mentek szépen sorba a blogbejegyzés kommentjein át. Akkor még odébb van az én részem :)
Egyébként ez az egész engem is meglepett. Gimnazisták :D (én is az vagyok) mindg olyan 20< -nek képzeltelek volna titeket.

Crash 2010.04.24. 23:34:28

@Crash: (őő izé.. nem tudom az előző kommentben miért válaszként írtam)

Logan23 2010.04.25. 00:46:08

Crash, egy kis kiegészítés. Sorter <20, Én és Blacksheep 20<. Sorter mondta, hogy középsulis. Mi továbbképzőn vagyunk Blacksheeppel, szóval már pár éve végeztünk a középpel.

thommyboy'COM 2010.04.25. 06:56:03

"Észrevettétek, hogy két 10-es kérdés van???"
"Igen, már kezdjük kapiskálni!"

jesszusom, ezen valamiért akkorát röhögtem, bakker! amúgy 2+2=4, de 2*2=néha 5! tény leg ível a végén kell ejteni uwe bollt?

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2010.04.25. 07:58:41

Ha mázlim van, akkor találkozok veletek a Malom moziban, mert én is ott szoktam nézni a filmeket.

UI: Szerintem van nektek egy szőke parókátok.

ARSENAL4EVER 2010.04.25. 08:26:27

SPOILER!!!SPOILER!!!
Szerintem a fűrész 2. részében a végén, hogy az egész csak felvétel az nagy fordulat.Épp ezért tartom jó filmnek, bár az 1 az tényleg jobb.Nekem még a 3 is elment, de a 4 meg az 5, az már nem volt hű a sorozathoz.A 6. nekem is tetszett(főleg, amikor az jutott ki, aki több kiló húst vág le magából.).

Crash 2010.04.25. 11:17:14

@ARSENAL4EVER:
Szerintem az, ami a Fűrész 2 végén kiderül, nem igazán fordulat, hanem hatalmas baromság. Meg ott borul fel minden.
(SPOILER)
Kiderül, hogy mindent ott abban az épületben csinált, a régebbi kínzásokat is, akkor MIÉRT nem találták meg az 1.-ben a helyszínelők a többi szobát egy-egy helyszínnél? Miért mentek el mindig egy helyre utólag, és mentek el utána, és egyszer sem emlíítették, hogy ugyanott volt a tett helyszíne. Ha már így ismerték, akkor már az első rész elején elkapták volna, még mielőtt becipelte az első 2 embert.

Loxe 2010.04.25. 12:48:29

Fűrészt nem kell lehúzni Jó filmek azok:D
aki meg nem érti hogy ez miért így miért úgy (bármelyik részben) és azért mondja azt hogy rossz film az inkább meg se nézze mert én pl azt összes részét értettem és azt tudni kell hogy fűrész részeket nem külön kell megnézni arra számítva hogy más meg hogy mennyire lesz jó a story mert a részei a fő szálat viszik tovább és mi tagadás az valami zseniális!
Másrészt nagy horror fan vagyok és alap az hogy amilyen brutális a fűrész már maga azért is jó a film!:D (de ez csak a én véleményem)

Crash 2010.04.25. 17:47:33

@Loxe: Hozzászólásodból ítélve én arra következtetek, hogy inkább te nem értetted azt, amit én írok (de nagyon nem)

KongFan 2010.04.26. 11:19:56

megleplek benneteket mivel annyira szeretitek az Alkonyatot xD
www.youtube.com/watch?v=CScK6D3KROM

Evangelion 2010.04.26. 14:09:25

A légió egy kalap szar film amúgy

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2010.04.26. 20:49:17

@thommyboy'COM:
Igen, "Úví"-nak kell ejteni, de minket - mint már mondtuk - rohadtul nem érdekel! :)

@Crash:
Ebben tényleg van valami! Bár szerintem a Fűrész sorozat nem éppen a logikájáról híres. Az egész úgy ahogy van hiteltelen és eltúlzott (már az első rész is hemzseg a hibáktól), viszont ha jól megcsinálják, akkor azért ütős végeredményt tudnak összehozni (lásd a hatodik részt)
süti beállítások módosítása