Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Kérdezz-felelek Part 10-11-12

2010.05.19. 11:37 | Sorter | 9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr62015052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beneg^ 2010.05.19. 16:14:25

Kösz a válaszokat :) Kár hogy nem jöttetek, igaz hogy kegyetlen sokan voltak, és már aggódtam hogy nem jutok be a Viharszigetre, de végülis sikerült bejutnom, méghozzá az egyik legjobb helyre (úgy hogy fél órával a kezdés előt odaáltam...).
Szóval rettentő nagy tömeg volt, ebből a szempontból nem volt valami nagy szám.... A tervezett 4 film helyett csak 2-t tudtunk megnézni, és az egyik nem is az volt amit terveztünk... De legalább mind a két film nagyon jó volt. Húúú, főleg a Viharsziget!!!! Én úgy mentem rá moziba, hogy előbb már elolvastam könyvbe, mind kettő felejthetetlen élmény volt. Még más nap is gondolkodtatott a film befejezése. Felfedeztem némi egyediséget is a filmbe, például amikor az őr magyarázza hogy melyik, melyik épület akkor a kamera egy gyors átpillantással vág át az épületre, és ez ki*aszott jól nézett ki. Valamint mellette a vágó munka is profi volt! Na szóval ja... Kegyetlen jó film. Mégegyszer kösz a válaszokat :)
Üdv: Beneg^

Loxe 2010.05.19. 17:00:18

1 kérdés:
Fogtok/Akartok csinálni TOP 10 Játék Adaptáció-t?

Crash 2010.05.19. 18:51:03

háháá, még hátravan a fűrészes kérdés. Szuper, ezt is megértem - 12. rész :)

Annak örülök, hogy a Nekem8 -al nem csak én vagyok így. Én most vagyok 17, és ezt a filmet talán 2000 környékén láttam, igen, 7-8 évesen először :D és még úgy is állandóan megnéztem, pedig nem is értettem (nyilván) a film történetét, de tény, hogy már csak maguk a maximálisan odaillő karakterek (a 2 gazfickó is) teljesen lekötik az embert. Ráadásul az összes zenei aláfestés is teljesen jó, érezhető is, amikor 15mf/h -val begurul a gettóba, hogy változik a hangulat is, nem olyan, mint még a film elején. Szóval itt elég azt is megemlíteni, mennyire durván odafigyeltek minden részletre, és minden teljesen logikus, ami benne van.

Logikai bukfencek sűrűn a 24-ben előfordulnak már a 3-4-5-ik évadtól. 6-ikban meg már rengeteg van.

Ezt csak akkor olvassátok el, ha már max 2 rész hiányzik a 6. évadból:
************
a kedvencem, amikor Cloe-nak a férje 5 perc alatt Beverly Hills-ből ott terem az elhárításnál, vagy ha még csak a szinkron is volt béna, akkor is hülyeség, egyszerűen csak ott termett, Cloe benyújtott egy kérvény,t hogy hadd rendelhesse be, most hol van? BH-ban árul cipőket, erre egy jelenetsor után már ott papol a többiekkel, iszonyatosan összecsapták már a végét.
*************

A 4. meg 5. évadban meg mindig elfelejtik használni a műholdat, amikor a célpont szökésben van, mindig csak akkor használják, amikor zsákutcába futnak vele, mert pl kitörölték az adatokat, amúgy meg nem próbálják meg követni, pedig azt is tudták hogy hol volt a célpont.
Az meg szimplán aranyos volt, mikor a 3.évadban (SPOILER) kiderül, hogy JAck végig hülyét játszotta a többiekkel, és az a fehér por valójában nem is volt vírus, ezt a tervet Tonyval meg Gail-el eszelték ki. De ha mindenki jófiú volt addig, és minden csak egy tervük része volt, akkor KI LŐTTE MEG Tony-t NYAKON?? Az árházban, amibe majdnem belehalt. A saját emberük? És mi a francért? És Jack-nek mikor hányingere van a drog miatt, és tudja, hogy nem is víruisos, akkor miért fürdik előtte le, mikor nincs ott senki, bár ez még magyarázható lenne.

fry333 2010.05.19. 19:25:25

Ha az én érdekemben nem jósolsz akk köszi :)

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2010.05.20. 06:23:30

Köszi a válaszokat :) Jah, és a nevem nem "Atiláj"xD, hanem Atije csak így simán... Tudnátok hányszor mondtam már ezt el... xD

Laronil 2010.05.20. 13:30:42

Kösz a választ :D az ajánlat áll:]

Jay&SilentBob 2010.05.23. 19:50:42

Mi/mikor lesz a köv. filmes bemutató?

thommyboy'COM 2010.05.24. 16:39:34

mikor jön már a következő filmes bemutató?

KongFan 2011.03.31. 18:05:47

bakker ezeket a vidiket se lehet már megnézni :(
süti beállítások módosítása