Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Sunday School Musical

2010.05.29. 20:47 | Sorter | 25 komment

Címkék: 4. évad

Újabb Asylum "csoda", ám ezúttal a vállalhatóbb fajtából. Igaz, mindannyian tudjuk, hogy nem ez az évszázad dicsérete.

Jó szórakozást a videóhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr452041025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mangekyo22 2010.05.29. 21:03:04

Nagyon jó vidi lett!

Köszi, hogy bemutattad!

És sok sikert a szóbelihez!

M.D. House 2010.05.30. 07:07:10

Végén az a háborús veterán nagyon befigyel. Szerintem ő lesz a 2. rész főszereplője. Remek táncos volt, de Irakban egy pingvin lerágta a fél lábát, és azóta csak az énekléssel foglalkozik. Vagy valami hasonló.

thommyboy'COM 2010.05.30. 07:48:16

nagyon jó vidi lett! hogy sikerült az írásbelid? én amúgy sem vonzódok ezekhez a tinimusicalekhez, de ez azért tényleg a legalja! és ha már High School Musical utánzat, (és mivel Asylum film) szerintem számolnotok kell egy 2. résszel is! na, sok sikert a szóbelihez, és jó pihenést utána!

CorN^ 2010.05.30. 09:27:49

Zsír vidi lett.
Mien költői vagy Sorti:D
Sikert a vizsgákhoz;)

Bighouse 2010.05.30. 10:21:50

Egy viszont le kéne szögezni az Asylum Studiossal kapcsolatban: a filmjeik eleve szarnak készülnek. Videót abból a filmből lehet a legjobban csinálni, amit a készítők halál komolyan gondoltak, mégis egy kalap sz*r lett. Attól függetlenül jó videó, így tovább :)

Bighouse 2010.05.30. 10:22:54

@Bighouse: Javítás: 'Egy dolgot le kéne szögezni az Asylum Studiossal kapcsolatban'

Laronil 2010.05.30. 12:46:45

Nagyon jó kis vidi lett :]
Amúgy énis csinálom az info érettségit és nem tudom hogy vagy vele, de szerintem érteni fogod ha azt mondom h kergesse meg simon azt aki az excel feladatsort írta:D Amúgy hogy ment?

Zárásul egy fontos hír: megjelent az asylumizált Sherlock Holmes :D:D:D:D:D Ironmannel, dínókkal meg ien huncutságokkal XD

Sorter 2010.05.30. 18:14:01

@Lix_Raden:

Szerintem az excel nem volt olyan vészesen nehéz, az access viszont tényleg durva volt. Nekem valszeg egy stabil hármas lesz a végeredmény.

ARSENAL4EVER 2010.05.30. 22:26:43

@Sorter: Középszintű érettségin, vagy emelten?

bigvick 2010.05.30. 23:47:03

Sziasztok Viktor vagyok és épp e percben fejeztem be barátnőmmel a legszarabb horror filmet amit valaha láttam:D a címe Grizzly park. Nagyon szar,semmitmondó dumák,ritka fos bevágások szóval ez egy nektek való filmXD kérlek titeket mindenképpen nézzétek meg és kommentáljátok:) és jelezzetek vissza,nagy rajongótok vagyok,mindig nézem az új filmeiteket,kedvencem a rettegés éjjszakái és persze a versus,de viszont amin nagyot néztem az az eszement freddy és a mafia nekem ezek nagyon poénosak voltak:D na szóval jelezzetek vissza a filmmel kapcsolatban

bigvick 2010.05.30. 23:47:40

Ezt már elküldtem nektek emailbe de lehet nem kaptátok meg:)

Effecta 2010.05.31. 10:56:04

Savannah apja ismerős lehet a Terminators cimű filmből.

Petya09 2010.05.31. 12:04:11

Jót röhögtem az egészen. "Isten füve" áááááá ezt ki találhatta ki ?? Elképzelem hogy összeülnek és team munkában gyártják ezeket a beszólásokat. ilyenek voltak kb a cápasrác meg lávalány filmben is. Amúgy megérne egy bemutatást a VAS c. remekmű is bennem anno az hagyott olyan nyomokat hogy tényleg szenvedtem a megnézése alatt.

Terror Dzsoni 2010.05.31. 16:58:33

Sok szerencsét az érettségihez!

Thrillerfan 2010.05.31. 18:59:56

Szerintem Sorter ebbe a filmben a szemükkel smárolnak
mert a csaj és a pasi azért elég jól egymás pofájába bámult...
Még a mesékben is több ideig tart!
Amúgy nagyon jó a videó!
És hajrá a vizsgákhoz!!!
Ja és még valami...
nincsenek felháborodva az eredeti fim készítői
hogy a jogokat fel nem vásárolva szart csinálnak a filmjeik alapján?

dexexe 2010.05.31. 19:49:26

a VAS az a motoros film nem???hát az tényleg egy borzalom...főleg a vonatos jelenet..meg mikor az erdőben mennek van 300-al...na ott ténylegmondtam hogy"na jó ilyen már nincs"

Laronil 2010.05.31. 22:07:07

Az accessben voltak humorherold kérdések, de szerencsém volt, hogy pont azokat néztem át este elötte, átellenben az excellel :/ a szóbelitől meg kifejezetten félek

csaky000 2010.05.31. 23:02:50

Ez még talán az egyik legszínvonalasabb Asylum-film (annak ellenére, hogy a hideg ráz az éneklős-táncikálós filmektől)! Lehet talán azért, mert ebben nem kellett semmit meganimálni...:D

Petya09 2010.06.01. 12:02:22

@dexexe: Igen a Vas az a motoros film. Na abban tényleg minden rossz, végignéztem itt a filmeket az simán beférne ezek közé. A vonatos jelenettől kezdve a szereplőkön át a borzalmas story és pláne a a vadítások sokasága. Számomra az a legborzalmasabb film amit eddig láttam. Jó igaz még nem láttam a Versus- t, viszont pl az AVP 2 láttam sajnos, borzalmas volt az is de a Vas azt simán überelte.

Vannak azért még pocsék filmek szép számmal, Pl: Látta itt valaki a H- man- masters of the universt?? ( Dolph Lundgren, Coutney Cox ) 1000 éves az is ás hát arra a filmre is ráillene, hogy annyira rossz hogy már jó.

Terror Dzsoni 2010.06.01. 19:52:31

@Petya09: Én voltam olyan szerencsétlen, hogy láttam, ráadásul francia szinkronnal! Kölyök voltam még, vagy 20 éve láttam! A gumimaszkos Skeleton, meg a térváltó malsina, amivel New York (vagy Los Angeles, nem tök mindegy) utcáira teljesen feltűnésmentesen megérkeznek! Hatalmas film, a blogon a helye!

Drakeamarth 2010.06.01. 22:08:27

Nem győzöm elégszer hangsúlyozni, hogy a Versus messze nem minden idők legrosszabb filmje. Amellett, hogy én teljesen elvoltam rajta, szórakoztató kis baromság,de korántsem a legsz*rabb.

Petya09 2010.06.04. 14:43:21

@Terror Dzsoni: Nekem még megvan vhs - en szinkronizálva. Nagyon ütős alkotás. Anno a 90 - es évek elején első filmjeink közt volt meg, a Robot Cop - al meg a Commandoval együtt. Tényleg az a film szánamasan gagyi de jól el voltam mindig rajta, pláne mikor bemutatják a fejvadászokat meg amikor akció jelenetek vannak. Röhej az egész.

MMark 2011.07.23. 17:41:30

"legközelebb a mónika showban fogjuk őket látni" ezen beszartam XD
süti beállítások módosítása