Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Mortal Kombat 3 - Promó!

2010.06.17. 20:08 | Sorter | 13 komment

Mielőtt a lényegre térnék, ajánlom mindenkinek a www.cinemaworld.blog.hu  című blogot, melyen friss filmekről készült videókritikákat láthattok! A készítők még kicsit kezdők, van még mit csiszolni, a stílusukon de szerintem ígéretes ötletnek tűnik!

Nemrég akadtunk rá egy érdekes promóciós videóra, mely a legújabb Mortal Kombat filmet (melyet már legalább 5 éve ígérgetnek) hivatott reklámozni. Elég megoszlóak a vélemények róla, de az biztos, hogy meglepően új szemszögből közelíti meg az egész dolgot, és ha a film ilyen lesz végül, akkor jóval komolyabban lehet majd venni, mint az első részt (amit ettől függetlenül természetesen imádunk!). Mindenesetre az már elég bíztató jel, hogy BlackSheep és jómagam (lévén nagy fanjai avgyunk az első résznek), kishíján magunk alá csináltunk a videótól, annyira kegyetlenül tetszett!

Arról viszont valaki felvilágosíthatna, hogy miért kell Johnny-nak mindig meghalnia!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr812087706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csaky000 2010.06.17. 20:23:53

Elvileg ez csak egy promo a stúdiók felé, amit rendező saját pénzből dobott össze, hogy legyen végre egy igazi-felnőtt Mortal Kombat film! Tehát ez nem egy konkrét film előzetese, csak annak előfutára, és számíthatunk rá, ha megkajálják a stúdiók, akkor ez lesz, gondolom más színészekkel... Én is csípem ezt az előzetest! Nem bánnám, ha kapnánk végre egy olyan játékból készült filmet, ami után nem úgy jössz ki a moziból, hogy menten hányva fakadsz!

Beneg^ 2010.06.17. 20:58:11

Sorter, a "cinemaworld" linket hibásan gépelted be :D Nem akarok bunkó lenni vagy ilyesmi, csak baráti szándékból szóltam, hogy cinemaworld helyett cinameworld-öt írtál :) Tényleg nem azért íírtam...
Üdv: Beneg^

Sorter 2010.06.17. 21:12:12

@Beneg^:
Tényleg, igazad van. Mondjuk nem én írtam a bejegyzést, hanem BlackSheep, csak biztos véletlenül az én nevemmel rakta ki. :-)

DURDEFEKT 2010.06.18. 01:15:29

Én ugy tudtam hogy ez a 7ik játékhoz tartozik :D

Geminicorazon 2010.06.18. 02:55:51

@Sorter:
Az IMDb-n elég kevés van a Rebirth-ről! Pedig 2010 a dátum!
Nem tudjátok, hogy az a (V) mit jelent a cím és dátum után?

Érdekes, de ott van egy MK 2013 dátummal is...

LeonSKennedy 2010.06.18. 12:01:19

@Geminicorazon: Elöször úgy volt hogy ez a játékhoz készült film csak utánna erősítették meg hogy az új film promója. Szerintem ez jön még 2010-ben, és a film készül el csak 2013-ra. Sajnos....

KongFan 2010.06.18. 14:40:29

tök jó hogy csak az erős győzhet videójánál már linkeltem ezt és nem is írtatok rá semmit :P

T-rex 2010.06.18. 14:47:59

Hát én viszont remélem hogy nem lessz ennyire valósághű. :S
Barakkával amit csináltak hát az kész. XD Amúgy a Mortal kombat 1. és 2. részének is van története csak hát mivel ugyan az mint a játéké ezért elégé olyan mintha nem lenne. ;) Ha azokat folytatnák akkor Johnny a harmadik részben újra lenne mert feltámadna.

Flint Sullivan 2010.06.20. 23:23:03

Friss és más szemléletű alkotásnak ígérkezik, azonban marha jó!
És ha már Mortal Kombat film, akkor a legenda nálam az első részből áll. A második meg...:(

Jamie tha killa 2010.06.22. 12:46:28

egyébként Johnny azért hal meg mert ez a 2-3 torna közt játszódik és mivel johnny nincs benne a 3 ba mivel meghalt itt is meghal a föld megszállásakor valami ilyesmi

Navajonki 2010.06.26. 00:00:19

Am igaz, ez még csak egy szösszenet, amivel megpróbálnak meggyőzni egy stúdiót... Szóval ez csak amolyan "Ilyen lesz, ha lesz" promó. Lehet, hogy el sem készül...

Gaben No.1 2010.06.27. 12:36:35

Én is nagyot néztem, hogy Jonny meghal(Sub-Zero után ő a kedvencem), DE egyáltalán nem valószínű, hogy ugyanez lesz a filmben(már ha elkészül), az ilyen demóknak elég kevés közük van az eredeti filmhez, mivel ez a meggyőzéshez szolgál(lásd Fűrész demo), tehát ez még nem ad túl sok támpontot a filmhez. Gyanítom, hogy ebből a karakterek nagy része nem lesz benne a filmben, vagy rá se ismerünk. Ahoz, hogy ebből film legyen valamelyik stúdiónak pénzelnie kell(bár sztem ha a Lionsgatehez beadnák biztos elfogadná), és majd híresebb színészekkel játszatják el

BattleSoldier 2010.07.05. 22:39:11

Csak én látom azt hogy Scorpion jó oldalon lesz? :D
süti beállítások módosítása