Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Kick-Ass

2010.07.02. 21:34 | Sorter | 27 komment

Címkék: élménybeszámoló

A Toy Story után újabb mesterműre sikerült jegyet váltanunk, és ezúttal nem csak kettőnknek...

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr592126047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

turbek10 2010.07.03. 00:19:39

Sziasztok!

Én is a napokban néztem meg ezt a filmet és mit ne mondjak kicsit padlót fogtam nekem nagyon tetszett kedvenc filmem lett minden képkockáját imádom :D sztem a legjobb képregény adaptáció.
Ja a vidi nagyon jó lett !

Loxe [Henteles] 2010.07.03. 03:23:09

Háát Gyereket!!!
Ez a film valami kibebasszottul fasza!:D
azt tudni kell hogy én ezt a filmet megvetettem de annyira hogy ha már csak a címét mondák elkezdtem szarozni stb. de ez azért volt mert csak itt ott hsz.-eket olvastam, meg a trailer-ét láttam és ezek nem fogtak meg sőt csak taszítottak, na de most megnéztem ezt a "Élménybeszámoló-t" és azt mondtam hogy na egye fene lekapom és meglesem hogy milyen.
De azt kell mondjam hogy nagyon de nagyon fasza film!!!
a ütőér megállt bennem annyira faszaa!:D
Ajánlom mindenkinek hogy nézze meg mert ha kihagyja akkor egy nagyon nagy élményt vesz el saját magától!

Loxe [Henteles] 2010.07.03. 03:44:03

Jah és az a rész ahol The Prodigy - Omen dala megy az valami fergeteges a kép és persze a kitűnő zene miatt:D!!!

Rebellion 2010.07.03. 07:49:22

Hello,
Én még a premier előtt megnéztem a filmet mert a tesóm letöltötte, és meg kell mondjam jobb lett volna megnézni moziban mert egy iszonyúan látványos film!!!!!
De azért a poénok se rosszak!!
Mindenkinek ajánlom!!!!

Beneg^ 2010.07.03. 12:29:27

Sorter-Blacksheep, mit gondoltok arról a jelenetről, amikor Big Daddy egy raktrában lezúz mindenkit? Annál a jelenetnél én azt gondoltam hogy ezt az élményt nem lehet tovább fokozni! Az a zene ami alatta ment, meg az a képregényes képi megvalósítás és vágás egyszerűen Oda-Basz :D Ami még nagyon megfogott az a legutolsó csatajelenet, de nem a Hit-Girl és Mark Strong között zajlott, hanem ami Red Mist és Kick-Ass között :D Fuuuh, annál a résznél egyszerűen megőrültem :D XD Hogy lehet valami ennyire elképesztő? Ahhogyan "harcolnak" telljes mértékben látszik rajta hogy mennyire amatőröl, de az a zene és a megvalósitás ááááhh :D FORRADALMAS. Az a sok utalás.... "Say hello to my little friend". Meg amikor "Bacon" (Dudva) arról beszél hogy őt kövéríti a fegyver :D Gondolom tudjátok mért így neveztem.
Üdv:Beneg^

Sorter 2010.07.03. 12:33:09

@Beneg^:

Na vajon mit gondoltunk? Lepetéztünk tőle, hogy minden más akciótól is. :-)
Igen, tudjuk, honnan jön a Dudva név. :-)

Swarm · http://filmfreakblog.blogspot.com 2010.07.03. 12:33:51

Látványorgiának nem tudom miért tituáljátok, holott egyáltalán nem az. Az első 40 perc nem moziélmény? Nem tudom én még az órára sem néztem annyira lekötött, szuper az első negyven perc is. A zene zseniális, amit említettetek egyedi elemek ( FPS, Cage képregény sztorija) azok is szenzációsak. A színészek közül sztem még Cage a legélettelenebb, de rá sem lehet panasz. A főszereplő Aaron Johnson rohadtul szimpatikus, Chloe Moretz pedig a legtökösebb karakter kislány létére. Szóval a Kick-Ass egy mestermű, vitán felül.

Logan23 2010.07.03. 14:51:42

@Swarm: Kérlek újra hallgasd meg azt a részt, ahol azt mondom látványorgia, hogy arra mit mond BlackSheep, nem éppen a megfelelő jelzőt használtam, de ezt én is jól tudom. Az, hogy azt mondtam az első 40 perc nem moziélmény, nem azt jelenti, hogy rossz, hanem azt, hogy nincs az a látvány vagy egyéb olyan hatás ami megkívánja azt, hogy be menjen rá valaki moziba, és ezzel nem azt mondom, hogy nem jó. Mi is nagyon élveztük az első 40 percet is, de ezt is elmondtuk a videóba.

Logan23 2010.07.03. 14:53:55

Elírtam, nem BlackSheep, hanem Sorter mit mond rá.

Swarm · http://filmfreakblog.blogspot.com 2010.07.03. 14:56:52

Én ezzel tisztában vagyok, de ehhez képest elég sokat lovagoltatok rajta. Na mindegy ez legyen a legnagyobb probléma. A film jó és ez a lényeg.

zecske 2010.07.03. 22:14:42

ez mitöl mestermű na ne gyerekek.a volt egyszer egy vadnyugat,a nevem senki,hét mesterlövész. ez egy sima popcorn mozi semmi több.ok a koreográfia meg story elmegy.10 éves kislány 100 embert kinyir na neee,be ismerem mindezt látványosan teszi,de ki ő supergirl gyerekek,gyerekek,

kollak 2010.07.03. 22:38:38

jó film
én is a napokban tervezem megnézni

Beneg^ 2010.07.04. 09:32:37

Zecske, tudod mi teszi mesterművé? Az, hogy eltér a kliséktől, valamint egy olyan maradandó-egyedit alkotott, ami beírta magát, a legjobb képregény/ valamint a kultfilmek közé. Jó, ebben a filmben is vannak hibák. A film elején, talán kicsit elhúzzák a srác maszturbálási jelenetét, ami persze telljesen realista képet fest, az ilyenkori tinédzserekről.Te a konkrétum hogy mér nevezzük mesterműnek? A filmben megannyi egyedi motívum van. Lásd, rögtön az első (tulajdonképpen a második csatajelenet)
Az a tökéletes zenei aláfestés, és a látszat rajta, hogy hogy a gyerek tényleg nem egy nagy bunyós! Most komolyan, ha mondjuk te (vagy én odamennénk, nem ugyan így csináltuk volna)
2. a képi megvalósitás olyan illúziót kellt mintha képregény képkockái olvasgatnánk. Nem túl színes- kicsit világos-rikítóbb szineket kiemelős. Egyszerűen gyönyörű. Nem is beszélve Cage képregényes történetéről.
Na most, te azért tartod a filmet egy " NEM MESTERMŰNEK" ( :) )
mert egy 11 és éves kislány Uma Thurman-t megalázóan gyilkol. Van egy olyan sejtésem, hogy ez egy "bízonyítás akart lenni, hogy Matthev Vaughn is tud olyan mesteri gyilkolászós jelenetet összerakni mint Tarantino nagy mester. Hozzá kell tennem, ez csak egy film. Ha minden filmet realisztikus szemmel néznénk, akkor a filmek 70%-a nem tetszenének. Nem fogok most sci-fi-kkel jönni, vagy fantasy filmekkel, vagy esetleg Die Hard akciófilmekkel, mert mindegyiket imáddom. Amitől ez mégis olyan mesteri, az a tökéletes zenei aláfestés, a vágó valamint az operatőr munkája, és a kellő mennyiségű fröccsenő vér :D :D :D

És még az a sok filmes kiutalás... (most nem sorolnám fel őket)
Ezért tartom/tartjuk ezt a filmet egy mérföldkőnek a képregényfilmek történelmében, és nem egy átlagos popcornmozinak.
Üdv: Beneg^

zecske 2010.07.04. 10:59:27

akit érdekel megnézi akit nem nem kissebségben vagy azzal is tisztában vagyok.magát a filmet nem csipem valahogy eeee.kill bill-röl annyit hogy aszt tényleg jobban elnézném.tisztelettel.

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.07.04. 11:13:28

Az Inception-ből is fogtok majd élménybeszámolót csinálni?
(Persze nem most, hanem majd ha megjelenik)

uj fiu 2010.07.05. 13:32:39

jó film: en is megnezem ha letoltotem

uj fiu 2010.07.05. 13:35:11

de ha lehetne a" Ne.szorakozz.Zohannal" csimajatok videot de csak ha lesz idotko szeritem tultesz midenem!!!!!!!!

Drakeamarth 2010.07.06. 21:07:26

Nekem is, bár még most jön az Inception, az még érdekes lesz.

M.D. House 2010.07.07. 09:42:28

Hát, én nagyon tartózkodok a filmtől, bár amiket mondtatok róla az alapján jónak tűnik. De egyszerűen a magyar fordítás borzalma, illetve amiatt, hogy Nicolas Cage is szerepel benne, nem fogom egy darabig megnézni a filmet.
Ja egy javaslat, az élménybeszámolóba a film borítója helyett, a film előzetesét vagy előzeteseit kéne betenni.

Danitronhun 2010.07.07. 16:46:56

Csak nekem tünt fel, h big daddy jelmeze feltünően hasonlít batman-re?

M.D. House 2010.07.07. 19:43:13

@Danitronhun: Igen tényleg hasonlít valaki jelmezére, de szerintem az a személy a watchmen-ből éjjeli bagoly [Nite Owl], mondjuk ha jól tudom róla mintázták később Batmen-t, tehát egy picit Batmen-re is hasonlít.

Happy Zoidberg 2010.07.10. 21:29:38

Ez az eddigi legjobb és legcoolabb szuperhősös film, és pont! Nic Cage és Chloé Moretz eget rengető és dübörgő alakítást nyújtanak! Matthew Vaughn egy zseni. Big Daddy raktáras és Hit Girl mentő-akciója maga a megtestesült tökéletesség! Aki pedig azon van kiakadva, hogy Hit-Girl legyak vagy száz embert, akkor nyilván az is zavarhat téged öregem, hogy a Shaolinok, akik olyan kicsik és vékonyak, mint az ujjam, a tüsszentésükkel is ki tudnának nyírni! A harcművészet alapja nem az, hogy a méret nem számít? No, de mindegy is.

ZalyBarzini 2010.07.29. 18:07:03

Ez egy zseniális fiml,köszönöm az élménybeszámolót,valószínüleg ha nem csináljátok meg akkor meg sem nézem a filmet,és nem bővül a kedvenceim listája. :D

Jamie tha killa 2010.08.01. 12:23:47

nem tud valaki normális magyar feliratot hozzá eddig mindegyik csúszott

KongFan 2010.08.03. 12:43:22

Jó film de azért nekem annyira nem jött be. Érdekes módon nekem sokkal jobban tetszett az első 40 perc, 1 óra mint ami utána volt.
Valóban egyedi a harc meg a látvány de néha eléggé öncélú az erőszak benne.
A szereplők tényleg marha jók benne. Hit Girl viszont... engem idegesített. Tudom nem kellene realitást várni egy ilyen filmtől nem is vártam de az hogy egy 10-en akárjány éves kis takony lerendez, mittudom én hány fegyverest, hát realitás ide vagy oda akkor is röhej.
De egyébként tényleg nem rossz
süti beállítások módosítása