Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Baaad Movies - Alakváltó + A fej nélküli lovas támadása

2010.07.06. 22:08 | Sorter | 42 komment

Címkék: 4. évad

Mivel két film is volt, amiről nem igazán tudtam volna egy teljes videó erejéig beszélni, egy videóban elintéztem mindkettőt, a végén egy kis meglepetéssel.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr242134362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Osivis (törölt) 2010.07.06. 23:33:13

Inkább a szőke paróka :D:D Amúgy jó a videó

-ragefire1

Mangekyo22 2010.07.06. 23:39:28

Nagyon jó vidi lett!
És nagyon jó, hogy végre az egyikőtöket láthatjuk!
Blacksheep is csinál majd egy "élőszereplős" vidit majd?

Kicsikenny 2010.07.07. 01:23:37

A vidi tényleg jó lett
Egy kérdés a 2. film cím a fej nélküli lovas támadása ahogy láttam a borítón is egy lovon ül de a bemutatott jelenetekben egyszer sem látszott ez azért van mert azok a jelenetek "nézhetőbbek" vagy a filmből is kihagyták?
Még egy dolog máskor ne kapucnit hanem a parókát vedd fel a sál vagy valami mellé.

gyurci97 2010.07.07. 07:46:26

A 2. film története volt a Scooby Doo-ban csak ott nem gyerekeket ölt hanem a háborúban el lőtték egy ágyúval a fejét.Meg ott is ilyen tököt húzott a fejére.

Amúgy nagyon jó lett a videó és jó a vége. Remélem BlackSheep-et abba a szőke pókhálóban láthatjuk!(ha ő is csinál ilyet)

fry333 2010.07.07. 09:11:07

A fej nélküli lovas állítólag igazi, de szerintem csak rákötöztek egy lóra 1 fej nélküli embert.

Am jó videó

Sorter 2010.07.07. 10:09:21

@Kicsikenny:
Voltak olyan részek a filmben, mikor lovon ült, de nem voltak sem jobbak, sem rosszabbak az átlagnál.

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2010.07.07. 11:10:37

Asylum Studió=pénzmosás
Válasz a kérdésedre.

Jigsawwasright 2010.07.07. 11:29:44

Sorter!
Tényleg tetszett a Hulk, vagy csak a poszter?

Sorter 2010.07.07. 12:39:49

@Jigsawwasright:
Hát... maradjunk annyiban, hogy a posztert jobban szeretem, mint a filmet. :-)

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.07.07. 13:31:08

@Sorter:
Nyugi, nekem X-Men 3-mas van kirakva :D

Morgomir5 2010.07.07. 14:34:45

Remek lett,nagyon tetszett ez a dupla bemutató.Sorter,az "álruhádról" eszembe jutott valami :Kapuc-ninja :D (oké,oké még dolgozom rajta)

Kicsikenny 2010.07.07. 15:39:38

@Sorter: kössz a választ
remélem a közeljövőben jön az új videó

zecske 2010.07.07. 21:13:20

asylum imádom.!!!!

Nagy@ 2010.07.08. 12:50:24

nekem a fej nélküli lovas feje ( ellentmondás 4 ever) nagyon elékeztet fredyre a rémálom az elm utcában-ból...
----------> lehet rosszul írtam :D

ZalyBarzini 2010.07.08. 15:09:07

@Darth Revan Mester: van benne valami,lehet hogy valameik maffiának dolgoznak

Terror Dzsoni 2010.07.08. 17:31:39

Ez az! Add ki a feszültséget, mert lerakódik neurózisként és, akkor késsz a gyomorfekély!

Tiszta olyan vagy ebben a szerkóban, mint valami IRA terrorvezér, aki hadat üzen a szar filmeknek! :D

Jó ez a két videó az egyben megoldás!

LeonSKennedy 2010.07.08. 18:56:25

Nem vagyok híve a terrorizmusnak (bocs Dzsoni xD) de ha erről van szó én csatlakozom :D

Jamie tha killa 2010.07.08. 18:59:35

tudom sokszor tettem fel a kérdést de az alkonyatot bemutatjátok ?

Sorter 2010.07.08. 19:06:10

@Jamie tha killa:
Mivel sokan jó véleménnyel vannak róla, nem valószínű.

Jamie tha killa 2010.07.08. 19:34:55

hát igen én meglepődtem hogy mennyi embernek tetszik de nekem nem de legalább nem vagyok egyedül.ma néztem meg az alakváltót perverz egy film szerencsére online is fent volt így nem kellet letölteni ez aztán a termékbemutató

rounpayne (törölt) 2010.07.08. 20:51:26

Ehhez a videódoz kéne készíteni egy angol feliratot és szépen elküldeni az Asylum főhadiszállásra. :D

Kicsikenny 2010.07.08. 21:05:58

@rounpayne: azt tuti terrortámadásnak vennék és megpróbálnának rá válaszolni kb 10-20 szarabbnál szarabb film el ( bár nem tudom hogy tudnák alul teljesíteni magukat..... reméljük nem mutatják be)

Beneg^ 2010.07.08. 21:11:42

rounpayne, milyen jó ötlet! Szerintem, az Asylum filmek készítői is telljesen tisztában vannak azzal, hogy szar, nézhetetlen filmeket csinálnak. Ennyire egy ember sem lehet hülye, hogy ezt jónak látja. Ez egyszerűen nevetséges... De most komolyan, ebből hogy a fenébe jön nekik pénz? Wááá, hogy lehet valaki ennyire...

Sorter: Mi lenne, ha a videót a Twiglight kapsán, külön csak az értelmes gondolkodású, és filmnéző embereknek csinálnád? Úgy értem, külön a videó elején kiemelnéd hogy a rajongóktól elnézést kérsz. Kíváncsi vagyok nagyon, egy konkrét véleménykifejtésre-elemzésre tőletek.

Hmmm... ti szerintetek tehát a Versus a legrosszabb film amit valaha láttatok. Nem tudom, tény hogy egy kegyetlenül rossz film, de még így is tudtál egy pozitívumot felhozni a Versus kapcsán (a végén a szép zene). Szóval ez tényleg egy rossz film, de koránt se olyan rossz mint az álltalatok nemrég bemutaott Zombik tava, vagy az Asylum filmek akármelyikje. Inkább néznék meg egy Versust, mint egy Asylum filmet. Ezek szerintem sokkal rosszabbak mint a Versus, mivel a Versusban azért több az értékelhető motívum van ,mint egy Asylum filmben.

Ha elkezdek nézni egy filmet, első dolog ami befolyásolja a véleményemet, az a képi mevalósítás. A Versus képi megvalósításával különösebben nem volt nagyobb probléma ( félre ne értsetek, attól még szar). A Zombik Tava című filmelemzéseteknél bemutattatok egy jelenetet, amikor is az operatőr az jelenetnél több szűrőt is használ. Nevetséges. Tehát úgygondlom, sokkal rosszabb filmeket is bemutattatok már mint a Versus.

Érdekelne, hogy ezen érvek mellett, miért rosszabb a Versus, az előbb általam említett filmekél?

Üdv:Beneg^

Sorter 2010.07.08. 21:23:48

@Beneg^:
Az a baj, hogy mindegy, hogyan csinálnám meg a Twilight videót, úgyis megkapnám több soron, hogy mekkora idióta seggfej vagyok, amiért nem szeretem. Ehhez meg nincs sok hangulatom.

A Versus szerintem egyrészt azért rosszabb mindennél, mert tényleg teljességgel értelmetlen. Nincs eleje, nincs vége, nincs logikai sorrend a jelenetek között, ráadásul borzasztóan nevetséges, de nem pozitív értelemben, mint például a Zombik tava. Nyilván nem mindenki van így vele, de nálunk tényleg beállt az agyhalál, mikor először néztük (komolyan mondom, nem vicc). Arról nem is beszélve, hogy borzasztóan hosszú, és tényleg, a zenén kívül egyetlen egy értékelhető dolog sincs benne. Amiket mégis ennek neveztünk a videók alatt, azok is csak a Versus szintjén számítottak annak, és ez igazából nem dicséret.

Mindent összegezve, szerintünk még mindig a Versus minden idők legrosszabb filmje, és kötve hiszem, hogy bármi képes lesz elvenni tőle a trónt, ha már az Eszement Freddy sem volt képes rá. :-)

Kicsikenny 2010.07.08. 21:49:54

ízlések és pofonok...

Izéé 2010.07.08. 22:37:54

Hali. azt szeretném kérdezni ,hogy volt az a 10sec-es szusszanás és ott ment bevágva az egyik filmből ,hogy a rendőr főnök énekel..
Azt szeretném megkérdezni mi a címe? mert régen láttam és már nem emlékszem :S
Előre is köszi:)

Beneg^ 2010.07.08. 22:45:00

Hmmm... Van benne valami, miután megnéztem azt a sok elemzésvideót amit csináltatok róla, egyből ugrottam hogy "ezt meg kell nézni", én adok a véleményetekre, sőt leginkább ti vagytok azok akik realisztikusan látják a filmeket, és tényleg értetek hozzá. Szóval a lényeg az, miután elkezdtem nézni (nem viccelek) fél óra után úgy éreztem (ilyen érzés még soha nem volt bennem) ezt vagy most kikapcsolom, vagy elvesztegetek még másfél órát az életemből. Kikapcsoltam, én nem voltam olyan erős mint ti hogy végig bírjam nézni.
Az Eszement Freddy-t is a ti inspirálásotokra néztem meg (mármint a sok rossz, amit mondtatok róla) és most lehet meg fogtok kövezni, de némelyik poén már annyira elmeroggyant volt, hogy nem bírtam megálni egy szánalomröhögés nélkül, és ezálltal élvezetté vált a film végignézése :D Ezek az abszurd szar poénok olyannyira szarok hogy már röhögnöm kell rajta. Tényleg, egy haverommal néztük, és elvoltunk ezekkel a faszságokkal.
Mindezek ellenére soha többet nem nézem meg
mert gusztustalan, tele van altesti humorral, amivel nem is lenne olyan nagy baj, de ez szinte csak abból állt! Ha egy embert kihoznának egy elmegyógyintézetből, és azt mondanák neki hogy csináljon filmet, így nézne ki... A színészi játékról ne is beszéljünk!

A másik meg, (nemtudom ti rájöttetek e) MI A ....................-ÉRT AZ A CÍME HOGY ESZEMENT FREDDY?????? Egyrészről Freddy a testvére volt, másrészről ő nem volt Eszement. Mondhatni, hogy a fordítók hibája, de nem, az angol címe " Freddy got Fingered" ami magyarra fordítva annyit jelentene, hogy Freddy megújjazva, vagy a Megújjazott Freddy. Úgyemlékszem egy ilyen jelenet volt a filmbe, amikor Freddy-t elvitték valami csoportterápiára mert azt állítótták hogy az apja megerőszakolta. De ez hogy a .......................-ba kapcsolódik a történethez? Nem tudtok erről valamit, hogy miért is ez a címe, vagy egyszerűen nem volt normális a rendező?

Üdv:Beneg^

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2010.07.09. 07:16:42

@Beneg^:
Az Eszement Freddy címe előtt mi is értetlenül állunk, a film pedig szerintem egyenesen a pokolból érkezett a Földre.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2010.07.09. 07:26:20

@Izéé: A Ford Farlaine kalandjaiból van a bevágás.

Kicsikenny 2010.07.09. 11:30:28

egyezzünk meg annyiban hogy a versus és az eszement freddy kézen fogva a pokolból másztak elő mert még ott sem kellenek ilyenek....

Izéé 2010.07.09. 12:00:06

Köszi szépen BlackSheep.

Loxe [Henteles] 2010.07.09. 16:24:42

Booty time booty time 'cross teh USA
Booty time booty time
YE YE YE YE...

Ááhh mekkora Film!:D
Ez a filmet nem akarjátok bemutatni?
PL a Gyöngyszem-ekbe?:D
Nagyon jó film szerintem:D

Sorter 2010.07.09. 16:35:47

@(Loxe):
Mivel eléggé híres filmnek számít, nem valószínű.

Loxe [Henteles] 2010.07.09. 16:42:57

@Sorter:
Jah oké
akkor csak én nem ismertem egy darabig:)

Drakeamarth 2010.07.11. 18:16:40

Jó videó lett, szokás szerint.

Húzzunk bele! 2010.07.15. 21:32:35

Te Sorter én azt nem értem, hogy miért nem csinálsz az Alkonyatról egy vidit, mert szerintem az nem kifogás, hogy sokan szeretik, ha valamitől valami rossz akkor az. És mondjuk nekem is tetszett nem egyszer láttam, de szívesen megnézném a kritikát róla.

caviar0912 2010.08.04. 23:17:11

az alakváltóban sztem az a medvedisznóember egyik rokona lehet

atis840 2010.08.19. 23:31:37

Áhoj! A kérdésem: Mért nem mutatod meg magadat???
Nagyjából tudom mi lenne a válaszod, de szerintem felejtsed el, mivel ezért nem fog téged senki sem elkapni, mert trágyaként emlegetsz olyan filmeket, amik valóban szart sem ér, és a stábjuk is megérdemli a lebaszást! Bár ha magyar filmre gondolok, akkor a fene tudja mért, de talán van okod félelemre, de a kritika, az egy személyes dolog szerintem, azzal mindenki úgy él ahogy akar! Véleményem: nem kellene sok pénzből szart csinálni, de hát ez van, szeretjük, amit felpontoztak port.hu-n:), (jó én speciál arra sem mindig adok!) ááá de tényleg mi az a nyomós ok, ami miatt ti érzitek, hogy félnetek kéne, ha fel rakjátok az arcotokat valamelyik videóban? Ez lenne a kérdésem!

Sorter 2010.08.19. 23:46:51

@atis840:

Egyszerű a válasz. Nem szeretném, hogy bárki felismerjen. Nem azért, mert bármitől is félnék, egyszerűen így kényelmesebb. Már a blog indulásánál eldöntöttük, hogy inkognítóban maradunk, ezért nem szoktunk videónézőkkel személyesen találkozni (Terror Dzsoni az egyedüli kivétel) és ezért nem mutattam meg az arcomat sem.
Egyébként sem lesz minden videóban ilyen úgynevezett "élő közvetítés". Csak nagyritkán gondoltam rá, amikor tényleg jól néz ki.

Csaba20100 2010.08.30. 11:39:34

Az emlitettt almos volgy legendaja jo film ?

psychopath 2010.09.12. 17:42:51

@Csaba20100: Én szeretem, de lehet elfogult vagyok Johnny Depp, meg Tim Burton miatt...

ati99 2011.02.08. 15:17:22

Az Asylum szar filmeket csinál.De tudok még egy párat ami nem Asylum-os de mégis szar.Például Élve eltemetve Madarak Zombi 2
süti beállítások módosítása