Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Zöld zóna

2010.07.21. 15:51 | BlackSheep89 | 4 komment

Címkék: élménybeszámoló

Megnéztük, ahogy Jason Bourne Irakba látogatott.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr602166420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M.D. House 2010.07.21. 18:58:41

Nekem hatalmas csalódás volt ez a film. Alapvetően jó sztori, amit nem dolgoztak ki, semmitmondó karakterek és kevés akció [mondjuk az rohadt jó, leszámítva az utolsó jelenetet, annyira sötét némely helyen, hogy semmit se láttam], lehet, hogy azért nem jött be, mert hatalmas Bourne rajongó vagyok és ezért magasra helyeztem a lécet [bár próbáltam objektív lenni]. Ja strandos jelenet nagyon vicces volt szerintem, kicsit beszélhettetek volna arról, hogy milyen disszonancia van a Zöld zóna és háborús zóna között. Mert ez volt a film legnagyobb pozitívuma. Mindenesetre egy jó beszámoló volt.

vimper 2010.07.21. 20:36:43

Jó kis beszámoló:D. De ha ajálhatok 1 remek filmet mindenképp nézzétek meg az Eredetet.Nagyon jó film és az imdb már most a 3.ik legjobb film.Szóval mindenképp nézzétek meg:D csak ennyit akartam.

DennyX · http://anomaly.blog.hu 2010.07.21. 22:46:23

@vimper: A videó végén mondták hogy arról lesz a következő beszámoló..

gyurci97 2010.07.22. 07:37:21

nekem tetszett jó film

ha valakit érdekel itt meg lehet nézni www.novamov.com/video/g66cn2oi3bpsi
süti beállítások módosítása