Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Eredet

2010.07.22. 23:50 | Sorter | 34 komment

Címkék: élménybeszámoló

Ahogy ígértük, itt a beszámoló, és ahogy reméltük, a film zseniális volt!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr372169815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xhalapex 2010.07.23. 08:17:48

Jó lett a videótok imádom a blogotokat így tovább jól csináljátok az elemzéseket.
Alig várom hogy lássam már a filmet. XD

dexexe 2010.07.23. 12:53:16

na erre a filmre én is kiváncsi vagyok...majd megnézem ;)

Jamie tha killa 2010.07.23. 13:04:44

jaja remélem legalább olyan hosszú pályafutásotok lesz mint bará(szaro)tok közt-nek csak sokkal jobb

maocetung 2010.07.23. 13:22:51

Az a vége hmmm h a totemforgott és nem tudjuk h most ez a valoság vagy sem:D

Sorter 2010.07.23. 13:31:35

@pallag:

Már az Éli Könyve élménybeszámolójánál is írtam, hogy légy szíves ne spoilerkedjetek az oldalon, vagy ha mégis, akkor a szöveg elé írjátok ki , hogy SPOILER! Mert így azoktól veszed el az élményt, akik még nem látták a filmet!

@Jamie tha killa:
Köszönjük szépen! :-)

forgesz 1555 2010.07.23. 13:49:28

rohat jó film én holnap nézem meg ha sikerül

Strom 2010.07.23. 14:22:59

Vasárnap megyek megnézni,már alig várom:D

Jamie tha killa 2010.07.23. 14:54:30

azért manapság is csinálnak jó filmeket nem hittem volna hogy ez ekkora siker lesz de DiCaprio is sokat fejlődött a titanic óta a Viharsziget is tetszett de az ehhez képest fele olyan jó

Happy Zoidberg 2010.07.24. 03:17:29

Moziban láttam én is, és ez egy zseniális film. Hibátlan, megfoghatatlan, sarokba szoríthatatlan, elementális és dübörgő, letaglózó! Szavakkal tényleg nehéz leírni! Az idei év legjobbja eddig!

Jigsawwasright 2010.07.24. 20:50:40

egy hónap alatt kétszer dőlt meg bennem az idei év legjobb filmjéről alkotott véleményem. először sokáig a sherlock holmes volt, majd a kick/ass, de az eredet nem csak az idei év, hanem minden idők egyik legmeghatározóbb filmje. Mind a látványában, mind a történetében, és az egész összességében olyan összképet alkot amelyet tényleg... TÉNYLEG nehéz szavakba foglalni. Az eredet monumentális, kolosszállis, tökéletes, zseniális, és még sorolhatnám...
@pallag: végül annyit hogy nem értem hogy lehet valaki ekkora gyökér mint te... miért kell spoilereket írni kommentbe?
áhh mindeggy a film akkor is hibátlan.

Logan23 2010.07.25. 01:15:00

Az ám, most értem haza a 22:00 vetítésről. Másodjára is ugyanolyan jó, mint elsőre. :D

Jigsawwasright 2010.07.25. 10:48:16

Nem tudom eldönteni, hogy melyik a legjobb Chris Nolan film...
De sztem vagy az inception, vagy a Tökéletes trükk. Össze hasonlítva a kettőt, így tudnám értékelni:
-A tökéletes trükk befejezése nekem jobban tetszett, de az eredeté is zseniális.
-Látványvilágában az eredeté a pont mert ugyan csak egy fokkal, de tökéletesebb lett.
-A történetben nem tudok dönteni mind a kettő hihetetlenül jó, és teljesen eredeti.
- Színészi teljesítményben is megegyezik a kettő, habár a Trükkben ott van Christian Bale, aki mindig jó, és Hugh Jackman is úgyszintén. DE! DiCaprio egyre csak fejlődik és már kb. 8 éve csak jó filmjei vannak. És igazából nem rosszabb mint amit Bale nyújt a Trükkben.
-A zene az egyik helyen sem hihetetlen, de mindig mindenhova
tökéletesen odaillik.
Összegzés képpen:
Mind a két film mérföldkő az iparban, de lássuk be ezek is csak egy hajszállal múlják felül a többi, úgyszintén mérföldkőnek számító Nolan filmeket. ( Memento, A Sötét Lovag, vagy a Batman kezdődik)Cristopher Nolan-nek már véglegesen ott a helye a legnagyobbak között, pl: Tarantino, Christopher Nolan, Stanley Kubric,... Ez az ember egy zseni!

Horrorfan96 2010.07.25. 12:25:04

Én tegnap néztem meg eme zseniális filmet,és nekem is nagyon tetszett.A sztori érdekes,és remekül van kibontva,színészi játék zseniális,Dicaprió megérdemelne már egy Oscart.A látvány is nagyon rendben volt.
Lehet beülök majd rá mégegyszer.
Jók a videóitok,csak így tovább.

Rebellion 2010.07.25. 21:12:13

SPOILER!!!!
Szerintetek a végén amikor a totem forog az valóság volt-e vagy álom?
Lécci válaszoljatok!!!
Előre is kösz a válaszokat!!!! :D

Sorter 2010.07.25. 21:47:38

@Rebellion:

SPOILER!!!!!
Tekintve, hogy nem dőlt el, nem lehet biztosan tudni. Szerintem nem álom, mert valahogy az szerintem nem teljesen lenne logikus. De Nolannél persze sosem lehet tudni. :-)

Logan23 2010.07.26. 00:25:40

Szerintem nem álom...
Ha megnéztétek amikor álomban pörgették, egy helyben pörgött, egy picit sem mozdult el.
A végén pedig megingott többször is, így már valószínű, hogy nem álom.
De persze ez csak az én véleményem.

Jigsawwasright 2010.07.26. 09:38:31

Én nekem most már nem kérdéses, hogy melyik a legjobb Mr.Nolan film. Tegnap láttam újra (két nap alatt kétszer) és még ezen a haéten is meg fogom nézni egyszer-kétszer. Asszem ez az új kedvenc filmem, letaszítva a száll a kakukk fészkére-t, és a Tökéletes Trüköt...
SPOILER!!!!!!!!!
Szerintem lehet h álom, mert nem mutatják , hogy hogyan jut ki az álomból.
Nemtom nem nézte valaki végig a végefőcímet?
Lehet h amikor lementek a feliratok, akkor megmutatják, h eldőlt-e? Légyszi, ha valaki végignézte az írja meg.

Rebellion 2010.07.26. 17:03:19

@Jigsawwasright: Sztem én majd letöltök egy cam-es változatot és megnézem mert lehet h igazad van!

kollak 2010.07.27. 13:41:30

tegnap néztem meg és hihetetlen volt holnap megyek vissza megint megnézni

Jigsawwasright 2010.07.27. 21:15:38

@Rebellion: Én ma láttam harmadszor, és egyre jobb. holnap megint megyek. hidd el megér ezer forintot ez a film. nagyyon moziélmény. szerintem mindenképpen moziba nézd, vagy várj a dvd kiadásra, és azt töltsd le. én csak neked akarok jót, de persze azt csinálsz amit akarsz...

Rebellion 2010.07.27. 21:58:12

@Jigsawwasright:
Igazad van!!! Egyet letöltöttem és igazad mert rájöttem h azok sem várják meg a végét akik felveszik!!! Szval azokon nem lehet megnézni h a végén kiderül-e!

Jigsawwasright 2010.07.28. 12:04:43

na most meek negyedszerre, és most végig fogom nézni.
csak az a baj,h mindig elfelejtem megnézni a végét. de ma nem fogom :D

Jigsawwasright 2010.07.28. 18:00:38

SPOILER!!!!!!!
végig néztem a végefőcímet, lement az összes felirat, és a végén nem mutatnak semmit.
DE! így negyedszerre egyre inkább az a gyanúm, hogy álom.
Mivel rengetegszer pörgeti a film alatt a pörgentyűt, mégis mindig eldől 10-15 másodperc alatt. és van egy rész a filben, amikor az arab fószer leviszi őket a pincéba, ahol megmutatja a nyugtatót. és a dicaprio kipróbálja a szert, aztán felriad mert a mollal vagy kivel álmodott, kimmegy a sloziba megpörgetni a totemet, de a totem leesik és nem tudjuk meg, h tényleg fölébredt-e , és akkor dicaprionak bevillan egy egy kép, hogy ott a csaj az ablakban. ami amúgy csak az álmaiban szokott.
Szerintetek lehet, h onnantól álmodja az egészet?

turoci 2010.07.29. 00:32:47

Miután megnéztem a filmet arra vágytam, hogy valaki elfeledtesse velem, hogy másodszor is úgy tűnjön, hogy még nem láttam!!!!!! Kedvenc filmem lett. SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER Szerintem nem álom a vége, mert már nagyon inogott az a valami.

Vardar 2010.08.03. 21:43:20

Most értem én is haza a filmről és hát... engem annyira nem taglózott le. Az ismertető alapján magamtól biztos, hogy nem megyek el rá viszont barátokkal elmentem. Az élménybeszámoló alapján többet vártam, valahogy nekem nem ütött annyira. Az egészet a Mátrix és az Olasz Meló keresztezésének érzem. Továbbá miért a kiscsajnak kell papolnia? Nem sokkal jobb lett volna, ha a japán megbízójuk lesz az "erkölcsi támasz"? Miért egy hiperintelligens(5 perc alatt profi építész lett) tizenéves oktat ki egy sokat tapasztalt kalandort?
SPOILER
Én figyeltem, de maradtak megválaszolatlan kérdések. Ok, ezt a technológiát a hadsereg fejlesztette ki, de hogy terjedt el? Afrikában függői vannak, míg egy párizsi tizenéves azt se tudja, hogy mi az? Ezzz, picit illogikus nem gondoljátok?

attttti 2010.08.04. 10:47:18

@Vardar: Te sose semmilyen körülmények között nem találkoztál olyan helyzettel, hogy a tapasztalatlanabb okítja a tapasztaltat egy dolog morális vonatkozásában? Ne már :) meg amúgy is eléggé árnyalták hogy cobb is tudja hogy a helyzet gázos de nem érdekli mert haza akar menni és kész, a csaj csak a plusz hatás volt a pozitív irányba.
Ez a hol terjedt el dolog meg annyira kötekedés jajj
afrikában fegyverből is több jut a népességre mint étel én európában mégse ak-val járok ki az utcára, elég valószínű hogy caine karaktere nyakig benne volt a kísérletekben majd ő terjesztette is amerre járt stb.

Vardar 2010.08.04. 21:18:33

@attttti: nem tudom, hogy hogy vagy vele, de nekem ez hiba volt, ami nem tetszett, ezért nem tudom isteníteni a filmet, mint itt mindenki más. És nem igazán találkoztam még ilyennel és nekem nagyon zavaró, hogy egy tizenéves kiscsaj, aki egy hete ismeri Cobbot, kezd el neki papolni, hogy mit tegyen. Vannak még egyéb dolgok is amik nem voltak világosak számomra, de látom itt csak fanok vannak:P

attttti 2010.08.05. 09:34:24

@Vardar: Az ami neked nem tetszik nem feltétlenül hiba :P Légy tisztában a fogalmakkal, mert ha azt mondod, hogy nem tetszett akkor értem persze, rendben, de amikor kijelented, hogy hiba az már közel sem fedi a valóságot. :D (és ha ezért nem tetszik a film hááát megérdemled :D:D van egyébként olyan teória is ám, hogy cobb álmodja legalább a film második felét ha nem is a 2/3-át és a csaj nem is amatőr csak belépett az álomba stb.)
És mik az egyéb dolgok?

Razze 2010.11.05. 13:32:46

Feltöltitek légyszi a beszámolót valahova??:)

Kibernetika 2017.05.02. 19:28:05

Én is láttam ezt a filmet és tényleg elképesztően jó, főleg egy 2010-es filmhez képest. Be is került a kedvenceim közé.
Ami sokkosan érintett, hogy a port.hu-n sokan azt írták, hogy ez egy túlbonyolított marhaság. Hát ilyet mondani egy ilyen filmre ez egyszerűen feldolgozhatatlan.
Amúgy a vége tényleg elég elgondolkodtató.

Kibernetika 2020.08.21. 10:38:48

Tudom, már régi poszt, de annak idején én ezt nem láttam moziban, csak a mostani 10 éves évfordulóján.
Megkockáztattam a járvány-helyzetet és elmentem a moziba. Így aztán végképp hatalmas élmény volt! (ahogy ebben az élménybeszámolóban is elmondták)
süti beállítások módosítása