Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Shrek a vége, fuss el véle

2010.08.15. 22:08 | Sorter | 12 komment

Címkék: élménybeszámoló

Hétvégén megejtettük az elméletileg utolsó Shrek epizódot, és szinte teljesen azt kaptuk, amit vártunk.

U.i.: Szerdáig nyaralni leszünk (legalábbis én, BlackSheep még tovább), úgyhogy pár napig nem leszünk aktívak egyáltalán. Minden levélre, kommentre csak utána tudunk majd válaszolni.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr582224228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M.D. House 2010.08.16. 07:09:43

Ez volt idáig a legjobb élménybeszámoló, gratuláció nagyon nagy volt.
Igen a 3D mindig is rossz volt [legalábbis a jelenleg ismert], pofon egyszerű megvalósítás ellenére nem igazán alkalmazzák. Irritálja a szemet, nem annyira látványos, és ami egy egyéni vélemény a színek sokkal fakóbbak [bár az Avatar-nál örültem ennek]. Mindenesetre egyetértek veletek a Shrek 1-2 még jó volt, a többi meg már egy lehúzás szagú gyerekes szösszenet.

ajven 2010.08.16. 10:42:41

hát olyan igazán nekem csak a shrek 1 jött át annak megvolt az igazi feelingje és nem cseszték tele az egészet mese szereplőkkel (és szerintem itt vérzett el a többi rész) az 1. rész egyedi volt és tényleg sokkal poénosabb mint a többi (pl.: mikor Fióna felrobbantja a madarat :D) a 2. is jó volt de az inkább érdesek és meglepő ahogy megtudjuk hogy kik Fióna szülei és hol élnek a 3. rész úgy volt szar ahogy van szerintem úgy csinálták meg azt a filmet hogy a nagyon kis gyerekek a 4-5 évesek akik nem ltták az első részt azoknak tetszen és a többi le van szarva mert engem speciel idegesített hogy akárhova néztem egy mesét láttam visszaköszönni és SZINTE Shrek már cska egy mellékszereplő. a 4. részről ugyan ez a véleményem...én sajnáltam

RiderOfSky 2010.08.16. 12:14:07

Én hatalmasat csalódtam,mert előzetesbe előtték,hogy az év legviccesebb filmje.
Nekem is kicsit rövidkének tűnt,de a Bömböljéé' nagy volt :)
Jó hogy abbahagyják.

T-rex 2010.08.17. 18:35:03

Azt azomban ne felejtsük el hogy a Csizmás Kandúr történetét (mielőtt még megismerte volna Shreket) bemutató film is készül...

Shepherdke 2010.08.19. 12:09:01

Nézzétek meg egész jó honlap pcvilag.ucoz.com/

Kibernetika 2020.08.21. 10:38:46

A youtube törölte valami DWA International anyaga miatt, pedig szivesen meghallgattam volna mégegyszer ezt az élménybeszámolót, mert vicces volt. Remélem, föl lehet még rakni indára.

Kibernetika 2021.05.16. 23:50:02

Amúgy nem semmi, hogy kb 10 éve fent volt youtube-on, majd a drága youtube 10 év után hirtelen úgy döntött hogy ez mégsem lehet fent :P

Flowey 2021.05.17. 13:59:29

A Jack és Jill bemutatót is letörölték, az sem elérhető már. Pedig az "nagy mérföldkő" volt, remélem anno lementettem magamnak :D Úgy emlékszem igen, de nem biztos. @Kibernetika:

Kibernetika 2021.05.17. 14:13:00

@Flowey: Pedig nálam a Jack és Jill élménybeszámoló elérhető (épp most ellenőriztem.

Flowey 2021.05.17. 14:14:58

@Kibernetika: Akkor csak engem szívat a net. Csak nem tudom mennyi ilyen videó lehet még ami elvileg működik, csak engem "pécéztek" ki :D

Kibernetika 2023.06.22. 17:43:50

Esetleg nincs meg még ez az élménybeszámoló? Én nem lehet még fölrakni más megosztóra? Csak mert vicces élménybeszámoló volt és szívesen meghallgattam volna újra.
süti beállítások módosítása