Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Szavazás

2010.08.25. 10:19 | Sorter | 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr312245974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.08.25. 12:03:03

Most látom, hogy a Legjobb intro kategóriában szavazással lesz eldőntve a nyertes, ami engem zavar, mert azt hittem, hogy a zsűri fogja eldönteni. Lehet, hogy egyedül engem zavar, de sokat dolgoztam az intro-val, és arra számítottam, hogy a zyűri fogja értékelni, és nem egy szavazás dönti el, amit simán át lehet verni, és csalni.

Ice01 2010.08.25. 12:07:10

Igen, ezzel egyet értek, én is azt hittem hogy Sorterék döntik el, mert így tényleg lehet csalni.

Bighouse 2010.08.25. 15:43:51

@badfear @Ice01:
A szavazás védett, advanced cheat protectionos, tehát ha akarna se tudna csalni senki.

Bighouse 2010.08.25. 15:44:48

@badfear:
Nem látom okát, hogy ez téged miért zavarna, jelenleg a te intród vezeti a listát.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.08.25. 16:42:31

@Bighouse:
Mondjuk ez is igaz :D
De biztos szerette volna hallani a véleményetek róla. (ahogy például én is)
süti beállítások módosítása