Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Tekken

2010.08.29. 18:07 | Sorter | 19 komment

Címkék: élménybeszámoló

Ezúttal egy csak Dvd-re megjelent játékadaptációról beszélünk, mely ugyan nem vészes, de lehetett volna jobb is.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr572256830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LeonSKennedy 2010.08.29. 21:45:23

Ajálom mindenkinek (nektek is Sorter, ha esetleg addig kikapcsoltátok volna a dvd-t) a stáblista után lévő jelenetet. Lehetőség a folytatásra?? ;)

Beneg^ 2010.08.29. 22:13:26

Fúúú, kösz hogy szólsz, nem is tudtam hogy van egy plusz cliffhanger a végén.

Loxe [Henteles] 2010.08.29. 23:03:22

Szerintem is jó film lett, de nem nagyon Tekken ez én úgy éreztem.
Se a sorty ( nem azért de ez is jó volt csak nem az eredeti story)
én még néhány szereplőt is hiányoltam belőle Pl: Hwoarang, Paul, Gun Jack, Lei, Xiao meg azért még van egy pár, az lehet hogy lesz 2. része sőt biztos mert ha nem akkor nem lett volna benne a végén az a jelentet és talán a 2. részben meg már lesznek ezek a szereplők.
De viszont Bryan szerepétől többet vártam volna......
meg hát nem is hasonlított rá, a Filmben: dantes.on.aster.pl/img/tekken-gary-daniels-bryan-fury2.jpg
És a Játékban:
img67.imageshack.us/img67/7937/tekken50910248dq.jpg

Még a heg se lett jó helyen, és nem ősz a haja és nincs hátra nyalva szóval szar lett a filmben......
És ráadásul az se volt a filmben ami egy Tekken filmben kötelezőnek kellet volna lennie, méghozzá az odabaszós hideg kirázós jelenetek, ezek nem voltak benne!
De mindezek mellet jó film volt szerintem, olyan egyszer nézhetős.

rounpayne (törölt) 2010.08.30. 12:51:29

Nem nagyon ismerem a Tekkent, csak egyszer-kétszer játszottam vele. Ha már verekedős játék, akkor én is inkább Mortal Kombat párti vagyok.

dexexe 2010.08.30. 16:02:36

na megnéztem én is ezt a filmet és KURVA JÓ...az egyetlen negativum azaz hogy a szereplők nem ugy néznek ki mint a játékban...pl kazuya haja,testalkata teljesen másmien,meg jin-é is...negativ még számomra az hogy tényleg egy csomó "hires" játék szereplő nem volt a filmben...king,paul,jack...még bőven belefértek volna a játékidőbe egy egy verekedés jelenetig,nem lett volna nehéz találni egy punkot aki pault eljátssza vagy egy leopárd maszkot ráadni valakire aki king lesz,vagy egy nagy darab fekete lacis embert keresni aki jack,a robot lesz...én pl nagyon örültem yoshimitsunak,ő ugyanolyan mint a játékban,de tényleg,ez egy plusz pont...én csak hejihatsit nem értem,hogy ő a jáétékban rossz,de a filmben ezekszerint jó...akkor most meik???

Cervantes444 2010.08.30. 19:40:30

Nos, én még nem láttam a filmet, de az, hogy Christie és Jin között szerelmi szál legyen és előbb belerakják Miguelt mint Pault (gondoljatok bele, könyörgöm: Paul minden epizódban szerepelt, Miguel pedig csak az utolsóban) elégé elborzaszt. Úgy értem ez nekem bőven leírja, hogy semmi köze a játéknak és a filmnek egymáshoz. Én tisztellek titeket de én elégé hárklis vagyok az ilyenekre, szóval ha ez igaz, akkor én inkább kihagyom a filmet (elég pofára esés volt nekem a DOA, a Street Fighter és a Mortal 2, nem kell még egy)

fikuskukis99 2010.08.30. 21:31:57

Szerintem elég jól sikerült az adaptáció, én csak ajánlani tudom mindenkinek.A karakterek rendben voltak [bár pár fontos ember (a sztory alapján) hiányzott pl Paul... És Yoshimitsu úgy nézett ki mint C3-PO a Star Wars-bó] és a történet is követhető és úgymond "jó".

KongFan 2010.08.30. 22:52:10

egynek elmegy.
ja amúgy a The Expendables közel sem lesz az év filmje. Sőt egy tök átlagos akció mozi lett

Jamie tha killa 2010.08.30. 23:07:46

@KongFan: senki nem mondta hogy az lesz és egyáltalán nem átlagos.nincs tele akcióval de ami van az örök élmény lesz és azért nem minden nap látjuk 1 filmben a legjobbakat :-D

KongFan 2010.08.30. 23:30:16

@Jamie tha killa:
baaadmovies.blog.hu/2010/08/03/nana_hogy_csuszik_az_ev_legjobb_filmje
nem mondták írták :)
én azért mondom átlagosnak, mert non stop akciót vártam és tökös beszólásokat. kb van 30 perc akció és 4 komolyabb beszólás, amiből 2-őt ellőttek az előzetesekben :(

Csaba20100 2010.08.31. 08:07:33

Sorter , te melyik Tekken-el játszottál eddig ?

Sorter 2010.08.31. 10:09:04

@Csaba20100:

Az ötödiken kívül mindegyikkel, de a két kedvencem a harmadik és a hatodik.

Csaba20100 2010.08.31. 12:26:49

A film az első Tekken adaptációja vagy a sorozaté ?

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.08.31. 21:31:42

Nah végre rájöttem hogy kell átállítani a nickem :D

ajven 2010.09.01. 22:44:41

én nekem csak a storyval volt vele gondom mert itt a hehachi volt tuilajdonképpen a jóarc és kazuya a gonosz (arról nem is beszélve hogy a filmben többször kayuzának ejették :D) pedíg a átékban hezhachi a gonosz szararc és kazuya a bosszúálló (arról nem is beszélve hogy brian minden ici-péici kis sebét feltolták a felsőtestére de kazuya baszottnagy hegét amiről aztán tényxleg fel lehetne ismerni azt le se szarták) modjuk én még hiányoltam king-et meg murdok-ot egy kis pankrációs szálra

Steve Turkish 2010.09.02. 23:33:16

Kedves Sorter, Blacksheep, a harci jelenetekért egy régi kedvenceteket hibáztathatjátok, ha akarjátok. A kopasz srác volt a B13-ból koerográfusa az akciójeleneteknek.

www.youtube.com/watch?v=4D7bqb9pNYs&feature=related

Pupi91 2012.03.15. 22:06:50

akkor most 1 kritika szerintem is...szerintem ez 1 szar...akkora csalódás ért...John Foo mint Jin...szerintem nem is igazán hasonlítanak...a verekedések...szörnyűek...fantáziátlan fosadék mind...az összes arról szólt h Jint leverik mint a taknyot utána a végén eszébe jut h az anyja okította és utána mint főnix poraiból feléled és nyer...1 rakás szar...a koreográfia a másik mélypont...pedig Cyrill Raffaelli a B13 1 és 2-ben bebizonyította h ért a bunyóhoz...ami ott van az követhető,látványos,többszöri megnézés után is az állam leesik tőle...de amt itt művelt...olyan mintha a Rocky bunyóit a Mátrixhoz hasonlítanám...pedig John Foo is tud verekedni (érdekesség gyanánt John Foo az a Wushu harcosként kreditált személy aki "A sárkány bosszúja" című Tony Jaa akcióorgiában is szerepelt és az égő templomos harcban is odatette magát...Lateef Crowder mint Eddie Gordo szintúgy játszott az említett filmben és ott is bizonyított h a Capoeira bizony az ő asztala...és a karcolása a mellkasán abban a filmben hát priceless...)...Christie Monteiro szart sem ért...jó nő az tény de ezen felül semmit sem számított...Luke Goss-nak hívják a Steve Fox-ot alakító színészt..ő a Penge 2 főgonosza volt és a Death Race 2 főszereplője (aminek szintúgy helye lenne itt én úgy vélem...döntsetek ti h hol állná meg a helyét)...am emlegetettétek a Mortal Kombatot...adva van nekünk itt még 2 ember...Ian Anthony Dale (Kazuya) és az előbb említett Lateef Crowder...mindketten nagy eséllyel szerepelni fognak az új MK filmben (a Rebirth és a webes sorozat után eléggé várós film)...IAD Skorpiót játssza majd LC pedig Baraka-t....szvl számomra ez a film 1 meg sem történt esemény volt ;)

caseyjones 2015.10.27. 16:24:21

Szinte mindennel, amit a videóban elmondtatok, egyetértek. Szerintem is túl rövid volt, minimum 20 perccel hozzárakhattok még volna. Egyébként én azt sajnáltam, hogy kevés karakter volt a filmben. Pl. King, aki az egyik kedvencem, nem szerepelt benne, de pl. Kuma se, aki szerintem feldobta volna kicsit a filmet. Meg még kismillió karakter.
Szerintem a film tízes skálán egy gyenge hetes.
süti beállítások módosítása