Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Két kopper

2010.09.18. 20:18 | Sorter | 17 komment

Címkék: élménybeszámoló

Ezúttal Kevin Smith legújabb filmjét néztük meg... ami lehetett volna jobb is! BlackSheep meg igazán lehalkíthatná a mobilját!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr722306082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beneg^ 2010.09.18. 21:33:23

Én eredeti hanggal néztem meg és Tracy Morgan-nek jó hangja van. Vicces volt, sokszor a ő hanglejtéseiből fakadt a poén :D Őneki nem lehet szerintem megfelelő szinkronhangot találni ehhez a filmhez. Valamint az általatok is említett nyitójelenet is jobb volt eredeti hanggal, mivel idézetekről volt szó és azért mégis eredeti hanggal jobban átjöttek :D De Tracy Morgen hangján kívül mindenki rendben volt. Nem tudom mi a bajotok Sean William Scott-al, én nagyon bírom, egyik nagy kedvencem.

ZalyBarzini 2010.09.18. 22:13:59

Tudom hogy off,de ez egy történelmi hír!Sorter,BalckSheep,közlöm veletek az Asylum legújabb csodájának létét:--TITANIC 2--Nem láttam a filmet,bátyám akarta megnézni,és csak tekergetett benne,de 100%-ig biztos voltam benne hogy ez 100%Asylum,már akkor amikor nem láttam kiirva hogy az ö müvük.Szerintem érdemes lenne rá vetnetek egy pillantást,nem tudom hogy rossz-e,de szerintem jóőreg rosszilmgyártók hozták a formájukat,nameg már a cím miatt is..Titanic II.(és NEM egy paródia,komolyan gondolták..)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2010.09.18. 23:17:58

@ZalyBarzini:
Sokan mondták már ezt a hírt, mi is kíváncsiak vagyunk a filmre. Amint megszerezzük, várható is lesz a bemutató!

Loxe [Henteles] 2010.09.19. 09:15:08

Hát igen, ez ilyen egyszer nézhetős film....
Ami nekem nem nagyot tetszett benne hogy Willis benne van, na nem azért mert nem csípem sőt, De! szerintem ez a szerep nem neki való ő nem egy vígjáték színész ez tény!
És ezért ő nem igazán illet bele szerintem, talán hogy is mondjam... túl "komolyan" vette a szerepét, vagyis erőltetett volt egy ilyen könnyed karakterhez, amit nem kellet volna hisz ezt mind mondtátok is a kisujjából kirázta ezt a karaktert, ezért is vehette volna könnyebben a színészi játékot mert ez így túl komoly volt, és ez egy vígjáték akart lenne de úgy néz ki vele ezt nem tudatták mert kb olyan komolyan vette a szerepét mint a Die Hard-ba ahol viszont rendbe is volt!
Na szóval, ez egy ilyen egyszer nézhetős unalom űző.

nonema 2010.09.19. 10:32:05

@Fikka:
Szóval egy vígjátékban csak bohóckodni kell. Értem.

Nekem ez a Tracy Morgan volt rendkívül idegesítő, az idétlen grimaszaival.

nonema 2010.09.19. 10:47:44

Ez az élménybeszámoló volt az eddigi mélypontotok, remélem nem ezt a vonalat követitek majd.
OFF
Asylum, figyelmetlen voltam és belefutottam az "olcsó" Sherlock Holmes-ba. Bár kritikán aluli alkotás ez is, ha a témát és a film egészét nézzük, de az Asylum-hoz képest nagy fejlődést mutat (pl. végig tudtam nézni:).

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.09.19. 13:30:36

@nonema: Nem tudom mi a bajod a bemutatóval ..

dexexe 2010.09.20. 13:46:35

az a bal oldali csávó a boritón hasonlit bruce willisre :D

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2010.09.20. 17:38:41

Tetszik az élménybeszámoló. :)

Evangelion 2010.09.20. 23:02:18

Én bírtam a filmet, de most nem ezért írok. Sorter, Black Sheep! Nem tudom hallottatok e róla, de október 1.-én a nagy USA-ban a mozikba kerül a csodálatos Balta (Hatchet) c. film második része. Nem tudom hogy vagytok vele, de én a videótok után amit készítettetek szivesen megnézném a premieren :D. De most komolyan, szerintetek ki az a barom aki pénzt ad ennek a szarnak a folytatásához?

ZalyBarzini 2010.09.21. 17:48:57

@BlackSheep89: És arról tudtok,hogy Uwe Boll szerepelni fog a Postal 3-ban?

varazslo1 2010.09.21. 21:12:57

Remélem lelövik éles lőszerrel.

Jamie tha killa 2010.09.21. 21:56:21

@Evangelion: én mivel meg fogom nézni nekem az 1 is tetszett

varazslo1 2010.09.22. 15:06:04

www.sg.hu/cikkek/77101/the_event_megvan_a_lost_eltuntek_utodja (de most komolyan xD nem tudom ki nézi a 24 et, de én ezt mintha már láttam volna...)

kajak0123 2011.07.29. 19:41:42

Helló, bocsi, hogy csak most írok, de a Pancser Police hogy tetszett?

Sorter 2011.07.29. 20:11:55

@kajak0123:
Szerintem egész jó kis film. Nem nagy durranás, de szórakoztató.
süti beállítások módosítása