Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Az út

2010.10.06. 16:00 | Sorter | 22 komment

Címkék: élménybeszámoló

Ismét egy nemrég DVD-n kiadott filmről élménybeszámoltunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr692350965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2010.10.06. 16:12:42

A Drágán add a rétedet én is be szeretném mutatni :D. Egyébként kíváncsivá tettetek a filmmel kapcsolatban,így szerintem nemsokára megnézem!

Üdv!

Beneg^ 2010.10.06. 18:02:05

Ez egy borzasztó film volt, de jó értelemben. Valóban nagyon nyomasztó és SZÜRKE, gyengébb idegzetűeknek tényleg nem való ez a film.
SPOILER
A vége olyan szomorú volt számomra, hogy kissé meg is siratott, de egyben jó vége is lett, mivel nem valami emberevő emberrel (:D ) találkozott, hanem egy családdal, akik befogadták és tovább vándoroltak, egy jobb élet reményében :'(
Több napokig a hatása alatt voltam.
Sorter, Blacksheep, ti hogy vagytok vele, könnyek voltak?

Loxe [Henteles] 2010.10.06. 18:23:24

Hogy legyen egy kis "Fikázás" is:D
Nekem nem tetszett, Unalmas volt elaludtam rajta...ennyi.
És nem is néztem tovább mert nem vagyok kíváncsi arra hogy egy utolsó csövesnek kinéző emberke szenvedd itt vagy másfél órán át!
De csak azért néztem meg mert a Eli könyve tetszett, gondoltam ez is olyasmi film és hátha, de nem!

Sorter 2010.10.06. 18:56:01

@Beneg^:
Nem, mi nem hatódtunk meg annyira a végén, de talán csak azért, mert ugye olvastuk a könyvet, így tudtuk, hogy mire számítsunk.

Razze 2010.10.06. 20:49:10

Nekem se nagyon tetszett...
Sztem állatira unalmas volt...
A film hangulata sem nagyon fogott meg
Sztem az Éli könyve ezt 10-szer odaveri
Az kva jó film,megnéztem vagy 5-ször:))

Swarm · http://filmfreakblog.blogspot.com 2010.10.06. 21:55:04

Az Eli könyvét úgy elveri, mint a sz@rt! Az egy popcornmozi logikátlan mondanivalóval. Nem rossz az sem, de össze nem lehet hasonlítani a kettőt. Tény, hogy a Road rétegfilm. Nem könnyű végigülni, de ez az igazi posztapokaliptikus mozi. Van akinek ez unalmas, szerintem nagyon magával ragadó és nagyon is reális. Egy egyszerű átlagember céltudatosságát, lelki erejét és túlélési ösztönét mutatja be. A hangulata pedig szenzációs.

csaky000 2010.10.07. 11:58:51

Gondoljatok bele, hogy mennyire reális ez a film, meg mennyire reális az Éli könyve és tényleg rájöttök melyik a jobb! Ha valóban bekövetkezne egy ilyen méretű katasztrófa, valószínű, hogy tényleg az lenne a szerencsés, aki már akkor meghalna, és nem maradna itt a Purgatóriumban...
Az Éli könyve inkább egy Fallout-szerű zúzás, aminek ugyan megvan a maga létjogosultsága, de közel sincs benne akkora mélyenszántó mondanivaló, mint ebben a filmben...
Itt, ahelyett, hogy az emberek összefognának a legnagyobb bajban inkább még a vég utolsó perceiben is egymást írtják, ami tükrözi a szomorú valóságot! Valóban megható és mélyen elgondolkodtató! Nem véletlen nem lett mozisiker sem...

||aNtHoNy|| · http://mooviemania.blog.hu/ 2010.10.07. 14:02:11

Engem már baromi régen érdekel ez a film,de most még jobban felkeltettétek az érdeklődésemet. Azt hiszem nemsokára meg is fogom nézni. :D

Razze 2010.10.07. 16:25:48

Sztem az Éli könyve akkor is sokkal jobb:D
A hangulata is sokkal jobban megfogott,és a mondanivalója is!!
Az Út sztem hihetetlenül vontatott film..se eleje,se vége,nem derül ki semmi..csak a faszi húzza maga után a gyerekét másfél órán át..erről szól az egész film...mond már meg mi ennek a mondanivalója!!

Swarm · http://filmfreakblog.blogspot.com 2010.10.07. 18:31:03

Akkor visszakérdezek. Az Élinek mi a mondanivalója? Hogyha Isten is úgy akarja akkor lehet belőled vak szuperhős és 20 évig vándorolsz, hogy teljesítsd a küldetésed. Mesének oké.

Az Útnak mi a mondanivalója? Az alapvető emberi viselkedés szemléltetése, a kitartás és a remény bemutatása.
Azért meg ne a filmet okold, hogy te nem tudtál leszűrni belőle semmit.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2010.10.07. 20:37:17

Már rég megakarom nézni ezt a filmet. Hamarosan sort is kerítek rá. :)

dexexe 2010.10.07. 21:11:54

én is imádom ezt afilmet...mellesleg nem szeretnék egy ilyen világban élni és az a szomorú hogy errefelé tart az emberiség...

Razze 2010.10.07. 21:30:37

@Swarm:
Jah állati nagy kitartás meg remény van abban a filmben,a kitartó csávó vagy 4-szer akart már öngyilkos lenni a gyerekével,mert nem bírta a dolgokat..csak a szerencse mentette meg őket
Biztos nagy remény lehetett bennük,ha minden bajból csak ezt a kiutat látták...az egész film egy depressziós szenvedés 2 órán át

Az Éli könyvének főleg vallási mondanivalója van,de nagyon jól érzékelteti a kitartást,a hitet,reményt
És a te szavaiddal élve,"Azért meg ne a filmet okold, hogy te nem tudtál leszűrni belőle semmit."

Swarm · http://filmfreakblog.blogspot.com 2010.10.08. 11:00:37

Mégis jobban át lehet érezni az érzéseiket. Nekem legalábbis sikerült. Amúgy meg egyszer nem próbáltak meg öngyilkosok lenni, csak felvetették, hogy mi lesz ha...Pont ez tetszik benne. Reális. Filózhatsz, hogy te mit tennél a helyükben.

Az Éli mondanivalóját igenis leszűrtem, de egyszerűen lehetetlen komolyan venni. Az egy mese a hitről, amit komolyan gondoltak a készítők. Csak ennyi a baj vele. Amúgy nem rossz film, popcornmozinak jó.

dexexe 2010.10.08. 19:34:10

@Razze: ennek a filmnek a regény változatában nagy vallásosság van,ezt kihagyták a filmből de jobb is ez igy...

||aNtHoNy|| · http://mooviemania.blog.hu/ 2010.10.08. 21:10:37

Hát én megnéztem és nekem baromira tetszett.Jó film volt,csak bennem nem hagyott maradandót,mármint nem gondolkodtam utána túl sokat.Mondjuk az biztos,hogy baromira reális és az ember tényleg így képzeli el ezt a világot,ahogy a filmen lehet látni.Nekem egyáltalán nem volt unalmas a film,se vontatott és ebbe a filmbe meg szerintem nem lett volna jó ha tele lett volna akcióval. A hangulat az tényleg nagyszerű. Szerintem ez egy elég jó film.

Polski gyerek · http://korn.blog.hu 2010.10.09. 10:53:54

IMD-n a Versus 6.6 pontot kapott a 10-ből :O

franke 2010.10.10. 10:36:35

sziasztok!jo volt a bemutatótok!
szeretnék a figyelmetekbe ajánlani egy filmet még én sem láttad de nekem a trailer elég is volt! www.youtube.com/watch?v=P2HGoR8pSps Nézzétek meg! :D

FatArt 2010.10.11. 21:05:40

Sziasztok engem is érdekel ez a film majd megnézem a moziban remélem más mint az éli könyve. Jó vidi :D!!!

ZsaniCsilla 2011.03.14. 22:35:53

Csak egy apró észrevétel:
Hogy hívják a félvak öregembert, akivel összefutnak és Istenről eszmecserélnek?
Éli :D
Amúgy a filmet és is nagyon... najó nem mondom, hogy szeretem, nem az a fajta, amit rongyosra néz az ember, de tény hogy hatalmas nyomot hagyott bennem.

caseyjones 2015.10.27. 16:24:12

Szerintem is nagyon jó film lett. Olvastam én a könyvet, de engem a fillm valahogyan jobban gyomorba vágott. A film végén még sírtam is, pedig nálam ez nagyon ritkán fordul elő.
10/10
süti beállítások módosítása