Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Élménybeszámoló - Jack és Jill

2011.12.09. 20:05 | Sorter | 9 komment

Címkék: élménybeszámoló

Az eddigi legkiakadósabb élménybeszámoló az eddigi legrosszabb filmről, amivel élménybeszámoló alatt dolgunk volt. És úgy ámblokk az egyik legrosszabb, amiről eddig szó volt ezen az oldalon.

A videó végén az összegzést végül gyorsan elhadartuk, hogy beleférjünk a 15 perces korlátba, de a lényeget így is le tudjátok majd szűrni: ez a film nézhetetlen, és szégyen, hogy ilyen förmedvények mozikba kerülhetnek!

Nézzétek meg, vagy töltsétek le!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr773452008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Habbobitas 2011.12.09. 22:51:05

Jókat röhögtem a videón. További hasonló vicces élménybeszámolót tőletek.:)

Thrillerfan 2011.12.10. 10:17:26

Sajnálom Adam Sandlert.
Szerintem, utoljára a Távkapcs című filme volt jó...
de az nagyon jó!
Nem tudom láttátok e ha nem akkor szerintem nézzétek meg.
De szerintem az a film mondjuk nagyon nem vígjáték.
Eddig amúgy szerintem ez az egyik legjobb élménybeszámoló. :)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2011.12.10. 11:17:29

@Thrillerfan: Láttuk a Távkapcsot, tényleg nem rossz film, de a végét teljesen tönkretették.

Gaben No.1 2011.12.10. 22:54:07

Én Sandlerrel úgy vagyok, hogy egész jól el lehet szórakozni a filmjein, van egy kiemelkedőbb dráma-vígjátéka (Távkapcs) és egy jó drámája (Üres Város) és pont, amikor azt hinné az ember, hogy jó irányba halad előhúzza a Zohant (ami még nem is volt annyira vészes) majd a Nagyfiúkat, ami egy teljességgel nézhetetlen trágya és végül ezt. Nem tudom ezek után, hogy fogja alulmúlni sajátmagát, mert szerintem a travi poénok messze a legkínosabb és legkevésbé viccesebb jelenetei a filmtörténelemnek...

sabres139 2011.12.11. 03:25:20

Sorter, Blacksheep (és mindenki)!

Nem tartozik szorosan ehhez a filmhez, de tegnap elmentem egy lánnyal megnézni az Alkonyat legújabb részét... Azért osztom meg veletek ezt a rövid kis élménybeszámolót, mert több videóban is elmondtátok, mennyire "szeretitek" ezeket a filmeket. Elöljáróban annyit, hogy nekem az első rész nagyon tetszett, a második és harmadik egy fos volt.

Na de ez!!!! A legelső jelenetben megkaptuk a farkasgyerek pólólevetős akcióját, ezzel mintegy érzékeltetve, milyen színvonalra számíthatunk a továbbiakban. Mellékesen ez a karakter számomra a legirritálóbb férfikarakter az összes közül, amit valaha láttam. Csak azért nem az első összesítésben is, mert azt a díjat a főszereplő csaj toronymagasan viszi.

A filmben egész végig szinte semmi nem történik, viszont olyan nyálas, hogy néha-néha a sírás határán voltam. Tele van logikai következetlenségekkel, barátból ellenség, ellenségből barát, a végén már a farkasgyerek is a vámpírokkal harcol a többi farkas ellen... ÚÚÚÚRISTEEEEN!
Ráadásul az egész tele van kínosabbnál kínosabb jelenetekkel!
Csak ültem, és a film kb. fele alatt kínomban nevettem, de legszívesebben hangosan felsírtam volna.

És ennek lesz még egy része! A csaj meg kitalálta, hogy mivel velem látta ezt, és más nem nagyon nézi meg vele, majd az ötödiket is velem akarja megnézni. Na ott a képébe nevettem.

Ne haragudjatok, hogy ezt így rátok zúdítottam, de muszáj volt kiírnom magamból. Egyébként nagyon jó, amit csináltok, csak így tovább!

LanaX 2011.12.11. 13:04:40

@sabres139:
Noha az Alkonyattal kapcsolatban egyet kell ertsek Veled, egy apro hatterinformaciora muszaj felhivnom a figyelmed...
Amennyiben keptelen vagy vegigulni a Breaking Dawn-t egy lany tarsasagaert cserebe, ugy koszontsd a rohamosan kozeledo agglegeny eveidet, ugyanis a nok nagy resze ennel kihereltebb filmekkel is szorakoztatni fog meg a kesobbiekben. ;)

Sorter, Blacksheep: Ugyesek vagytok, szeretlek Titeket hallgatni:)

sabres139 2011.12.11. 15:32:37

@LanaX: Igen, már rég felkészültem erre. :)

Sorter 2011.12.11. 17:00:31

@sabres139:
Hát, mit mondjak, meg tudlak érteni. Én magam is gyűlömlöm az Alkonyatot, és azt az egész őrületet, ami körülötte van. Pedig még a könyvet is próbáltam elolvasni, de egyszerűen nem ment. De mit lehet tenni, ez kell az embereknek. :(

@LanaX:
Köszönjük szépen! :)

LaciG · http://spoilerfilm.blog.hu/ 2012.06.21. 12:20:23

Néhány haverommal annó elmentünk megnézni a Sherlock Holmes 2-t. Mikor már bent voltunk a moziban, megtudtuk, hogy a következő előadás kb egy óra múlva kezdődik. Erre jött a gyerekektől a zseniális ötlet: nézzük meg a Jack és Jill-t!! Az k*rva jó! Láttam az előzetesét is, állat film lesz..... képzelhetitek, hogy örültem neki. Megpróbáltam elmagyarázni a csoportnak, hogy ezt meg fogjátok bánni, mert pocsék! A nagy filmes portálokkal is példáloztam, de semmi nem hatotta meg őket. Én meg mit tehettem volna, bementem velük a terembe.. Máig nem bocsájtottam meg nekik. Komolyan kiadtam erre 1000 forintot!!!
süti beállítások módosítása