Utolsó kommentek

Baaad Movies

Sziasztok! A blogon olyan filmekről készítünk bemutató videókat, amik finoman szólva szánalmasak, illetve olyan filmeket is igyekszünk bemutatni, melyek magas színvonaluk ellenére nem kaptak elég elismerést és/vagy figyelmet ("gyöngyszemek"). Emellett találhattok cikkeket mindenféléről, de leginkább filmekkel kapcsolatban. E-mail címünk: andreee892@gmail.com

Retro Gamer csatorna

Twitter

Top 10 - Baaad Movies élmény

2010.10.12. 15:03 | Sorter | 18 komment

Címkék: top 10

A negyedik évad zárásának apropóján visszatekintettünk a múltba, és összeszedtük azt a tíz filmet, ami a legnagyobb hatást gyakorolta ránk.

Jó szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaadmovies.blog.hu/api/trackback/id/tr232365644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2010.10.12. 16:11:55

Tetszett a lista, bár pont az első helyezettről készült videót nem láttam még.

random24 2010.10.12. 16:32:11

rosszmozifilmek.blog.hu/ Hú baszus bighousenak nem kellett volna elmennie erre...(hú de idegesített ez az interju...)ááá Méghogy az Alkonyattól pirkadatig Szak (?????!!!!)váááá

random24 2010.10.12. 16:44:21

Úgy leszarozni ezt a filmet is, hogy még a címét sem tudja...

Kicsikenny 2010.10.12. 16:57:18

jó lett a videó mind 2 10. helyezettel (;

Gaben No.1 2010.10.12. 17:26:55

Nekem hiányzik a listából a Szupersuli, Cápasrác meg a Rajzás
Örülök, hogy a Birdemic 3. helyre került és 7. lett a Halálos futam (nem gondoltam, hogy ilyen jó helyre kerülnek) ;)
A röhögés csúcspontjai xD

T-rex 2010.10.12. 19:56:50

Hú mennyi sz@r film egy helyen! :) És a legjobb hogy két filmet még láttam is elejétől a végéig! :D (A jeti bosszúja és Boa vs. piton.)

Jigsawwasright 2010.10.12. 20:58:30

ááááááááh!
Ez eddig a legjobb lista! teljesen egyetértek minddel. :D
bár én a rettegés éjszakáit beraktam volna 2. helyre.

balazsszalab 2010.10.12. 22:08:51

Kicsit zavaró volt, hogy menet közben átváltottatok kettes számrendszerbe tízesből :) Na jó, csak vicceltem.

2 a kettes számrendszerben = 10
1 pedig minden számrendszerben 1

Tehát mindenkinek bebizonyítottam, hogy Sorterék nem hibáztak a második videónál, csupán az értő olvasók számára is elrejtettek néhány utalást ;)

Buccaccio 2010.10.13. 08:12:07

Hali. Hát nem akarom dramatizálni, de a szupersuli közel sem olyan gázos (szerintem az átgondolatlanságok ellenére sem), mint Gaben javasolta. Főleg, hogy a Szupersuliban az operatőri munkát abszolúte nem érheti vád és más dolgot sem (felesleges ismétlések kihagyása, stb.), mint ami a RBS-t (Roller Blade Seven) jellemzi. Ott csak csálé volt a képességek használata (ha nem is mind), de ettől eltekintve nem volt rossz! Megvoltak a maga hibái, de ez inkább ifjúsági film (12-16), semmint nekünk készült alkotás. Minőségben a kettő nem egy szint! Egetverő baromságok nincsenek benne. Vannak hibái, ez tény (fikalufi fújás az elején az tényleg totál gázos!), de ne haragudjon rám ezért senki, de egy RBS-t akkor sem néznék meg, ha a székrekedésem lenne és csak ez tudna kipucolni! Már bocs...
Most sikerült megnézni a Halálos Futamot... Jaj! JAJ! JAJJJJ!!!!
Hogy lehet 2010-ben (vagy előtte pár évvel) ilyen intergalaktikus baromságot rendezni??? De komolyan? Ezek nem néznek komolyabb alkotásokat? Vagy a tanáraik debilebbek kissé??? Uwe Boll Isten ezek között! Úristen! Miket is beszélek... Áhhh...
Hát még az oxigén-molekulákat is kár rá pazarolni ezekre a SZ*ROKRA!

Gaben No.1 2010.10.13. 18:41:35

@Buccaccio: Szerintem a Szupersuli egy röhelyes kín.
Nekem végig kellett néznem azt a szemetet a buszon ahol akkor is hallod a filmet ha nem akarod xD
Az a borzadály egy nézhetetlen sz@rtenger. Én biztos vagyok benne, hogy a 12 évesen sem tudtam volna végig ülni(max a 6 évesen)

Buccaccio 2010.10.13. 21:44:13

Ööö... Hát nem akarlak elkeseríteni (és távol álljon tőlem bármilyen viszálykeltés), de az RBS-t és a Halálos Futam-ot egy szinten emlegetni a Szupersulival... Hát nem tudom. Abban legalább színészek játszottak - olykor nem is rosszul (asszem díjat is kaptak a legjobb gyerekszínészek - az Erőlány legalábbis biztosan! És ez nem kitaláció, hanem tény). Nem, nem kell szeretned az alkotást, de szerintem közel sem olyan gázos, mint az RBS vagy a Halálos Futam. Ok, nem egy Vasember, vagy egy Gladiátor, de akkor is. De ez csak egy szerény vélemény. Még akkor is, ha nem mindenki ért velem egyet (akár senki).
Ízlésen vitatkozni nem lehet - görög mondás.

AlexM1983D 2010.10.14. 11:54:20

Hogy a fene essen a youtube-ba, meg a jogvédőkbe!

TerrorBlade 2010.10.22. 19:27:08

2 szó a youtube-nak FUCK YOU !

Shitiron 2011.01.13. 19:25:15

Feltöltitek Indára is?

Hobbiman 2011.03.30. 13:23:06

a kardok könyvébe szerintem nem a leghülyébb mondat hanem az avp 2 ben a "Kormány nem hazudik". am télleg jó lista :D

Sorter 2011.07.06. 22:32:18

@Revenge:
Ebben a listában azokat a filmeket szedtük össze, amik, bár rosszak voltak, mégis valamiért szívesen gondolunk vissza rájuk. A Versus nem volt éppen ilyen. :)
süti beállítások módosítása